Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWA FARB, LAKIERÓW, ROZPUSZCZALNIKÓW ORAZ FARB KAMUFLAŻOWYCH DLA 26 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W ZEGRZU ORAZ JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA JEGO ZAOPATRZENIU

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
  • Data zamieszczenia: 2019-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Juzistek 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261883896, fax. 261883868
    REGON: 14291704000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.26wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWA FARB, LAKIERÓW, ROZPUSZCZALNIKÓW ORAZ FARB KAMUFLAŻOWYCH DLA 26 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W ZEGRZU ORAZ JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA JEGO ZAOPATRZENIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa farb, lakierów, rozpuszczalników oraz farb kamuflażowych dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu. 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Dla Części 1 i 2: ̶ Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji na cały przedmiot zamówienia wynosił minimum 24 miesiące od daty odbioru towaru, tj. od daty podpisania protokołu odbioru dostawy bez zastrzeżeń. UWAGA! Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert ̶ Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu producenta, umożliwiającym na identyfikację produktu z logo i nazwą producenta oraz opisem zawartości w języku polskim, ̶ Termin przydatności zakupionego towaru musi być zgodny z warunkami gwarancji producenta oraz musi być nie krótszy niż 18 miesięcy od daty przyjęcia towaru na magazyn, ̶ Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy, zgodnie z obowiązującymi normami przedmiotowo-jakościowymi w I klasie, ̶ Gwarancja zakupionego towaru musi być zgodna z gwarancją zawartą w złożonej przez Wykonawcę ofercie, liczonym od daty przyjęcia towaru przez Zamawiającego, ̶ Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył towar wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy. b) Dla Części 3: ̶ Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na towar na okres 24 miesięcy, liczony od daty odbioru towaru, tj. od daty podpisania protokołu odbioru dostawy bez zastrzeżeń. UWAGA! Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert ̶ Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu producenta, umożliwiającym na identyfikację produktu z logo i nazwą producenta oraz opisem zawartości w języku polskim oraz posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, ̶ Dostarczony towar musi być fabrycznie nowy, zgodnie z obowiązującymi normami przedmiotowo-jakościowymi w I klasie, ̶ Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył towar wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą dostawy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2a, 2b oraz 2c do SIWZ (odpowiednio dla Części). 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 3a do SIWZ (dla Części 1 i 2) oraz 3b do SIWZ (dla Części 3). 5. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części, przy czym tylko jedną ofertę w danej części. 6. Oferty składane w zakresie poszczególnych części zamówienia musza obejmować całość zawartego w nich przedmiotu zamówienia. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 7. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każdą część oddzielnie. Prawo opcji (dotyczy Części 1 oraz 2) 8. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji (art. 34 ust. 5 ustawy Pzp) polegającego na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia określonego jako „Zakres podstawowy” – gwarantowanego Wykonawcy, w ilości wskazanej w załączniku nr 2a i 2b. 9. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie miało zastosowanie w przypadku wyczerpania zapasów przedmiotowego asortymentu. 10. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu umowy objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji podstawowego przedmiotu umowy. 11. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego skorzystanie rodzi po stronie Wykonawcy obowiązek realizacji zamówienia opcjonalnego. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. 12. Realizacja zamówienia opcjonalnego nastąpi po takich samych cenach wskazanych w formularzu cenowym, zgodnie z ofertą złożoną przez Wykonawcę. 13. Skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy ani nie wymaga podpisania dodatkowej umowy. 14. W celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44800000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium na cały okres związania ofertą. 2. Wysokość wadium wynosi: Część 1 – 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100 groszy) Część 2 – 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100 groszy) Część 3 – 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100 groszy) 3. Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości sumy wadiów tych części dla których składa ofertę. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 310). 5. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy w NBP O/Warszawa: Numer konta: 88 1010 1010 0019 1913 9120 1000 tytułem „Wadium do ZP/64/2019 w postępowaniu na zakup i dostawę farb, lakierów, rozpuszczalników oraz farb kamuflażowych (nazwa i NIP Wykonawcy) Część ….” 6. Za wadium skutecznie wniesione w pieniądzu Zamawiający uznaje wadium, które w terminie składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert) znajduje się na koncie Zamawiającego. 7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: • pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; • innej niż pieniądz – oryginał dokumentu umieścić w osobnej kopercie opatrzonej napisem: wadium do ZP/64/2019 w postępowaniu na zakup i dostawę farb, lakierów, rozpuszczalników oraz farb kamuflażowych Część ….. (nazwa i NIP Wykonawcy) i dołączyć do opakowania, w którym umieszczono ofertę. 8. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń powinny w swej treści mieć wymienionych wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, tj. członków konsorcjum/spółki cywilnej. 9. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 art. 4a i 5 ustawy Pzp. 10. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 11. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do upływu terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 1 niniejszej SIWZ, do złożenia oferty w formie pisemnej. Wzór formularza oferty stanowią: 1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ; 2) Formularz cenowy – wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 2a, 2b oraz 2c do SIWZ (odpowiednio dla Części). 2. Pełnomocnictwo: 1) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym) m.in. KRS, CEIDG, i innych odpowiednich dla Wykonawcy lub danego podmiotu, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w zamówieniu w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; 2) pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) – należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach