Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju ogłasza przetarg
- Adres: 23-400 Biłgoraj, ul. Bohaterów Monte Cassino 38
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 6850000 , fax. 084 6861671
- Data zamieszczenia: 2009-06-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju
ul. Bohaterów Monte Cassino 38 38
23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
tel. 084 6850000, fax. 084 6861671
REGON: 95003169200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.bilgoraj.ibip.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup i dostawa fabrycznie nowych: sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, drukarek, niszczarek, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
przedmiotem zamówienia jest na zakup i dostawa fabrycznie nowych: sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, drukarek, niszczarek, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych: 1. Zestaw komputerowy z monitorem I - 10 kpl. 2. Zestaw komputerowy z monitorem II - 2 kpl. 3. Laserowa drukarka sieciowa - 1 szt. 4. Laserowa drukarka biurkowa - 4 szt. 5. Skaner dokumentów - 1 szt. 6. Konsola zarządzająca do zabudowy w szafie krosowniczej - 1 szt. 7. Laptop - 4 szt. 8. Netbook - 1 szt. 9. Przełącznik sieciowy do zabudowy w szafie serwerowej - 1 szt. 10. Urządzenie wielofunkcyjne drukarka/skaner - 1 szt. 11. Niszczarka dokumentów - 4 szt. 12. Dysk zewnętrzny USB 2.5/ 250GB - 6 szt. 13. Pendrive - 10 szt. 14. Płyty CD-R - 6 opk. 15. Listwa zasilająca - 10 szt. 16. Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących: - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: - posiadają wpis do właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: - w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 3 dostawy o wartości netto co najmniej 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) każda, odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) w celu potwierdzenia, spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia określone w ustępie 11 SIWZ, 3) ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty, 4) oferty podlegać będą weryfikacji przez Komisję Przetargową, 5) z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia, 6) niespełnienie któregokolwiek z powyższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych, 7) ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa następujące dokumenty i oświadczenia: 1) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1-2 w/w ustawy według Załącznika Nr 4, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca może złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane z wcześniejszą datą, pod warunkiem, że urząd wydający zaświadczenie potwierdzi jego aktualność na dany dzień- /stan aktualny na dzień ..../ przypadający na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić na Załączniku Nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.bilgoraj.ibip.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wielofunkcyjnej cyfrowej kopiarki kolorowej - numer Zp/pn/71/2015
Dodano: 2015-09-03 - Rozbudowa przestrzeni dyskowej macierzy EVA
Dodano: 2014-05-15 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu i pomocy dydaktycznych do zawodu technik hotelarstwa oraz technik żywienia i usług gastronomicznych w projekcie pt.: Zdobądź doświadczenie zawodowe współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
Dodano: 2014-02-01 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu i pomocy dydaktycznych do zawodu technik handlowiec, spedytor i logistyk w projekcie pt.: Zdobądź doświadczenie zawodowe współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
Dodano: 2014-01-17 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu i pomocy dydaktycznych do zawodu technik handlowiec i technik informatyk w projekcie pt.: Zdobądź doświadczenie zawodowe współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
Dodano: 2013-12-05 - Dostwa materiałów eksploatacyjnych - tonerów i tuszy do drukarek i kopiarek dla potrzeb Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w 2013r. [OP-IV.272.144.2013.NSZ]
Dodano: 2013-11-25 - Dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego i oprogramowania
Dodano: 2013-06-21 - Dostawa materiałów dydaktycznych na zajęcia pozalekcyjne realizowane w ramach projektu Szkoła czyni Mistrza - program rozwojowy ZS nr 1 i ZS nr 3 w Łukowie
Dodano: 2013-03-21 - Dostawa pomocy edukacyjnych - sprzętu multimedialnego i elektronicznego na potrzeby realizacji projektu: Szkoły z Sukcesem - wsparcie uczniów i uczennic z Gminy Gorzków. III przetarg
Dodano: 2012-12-10 - Zakrzówek Gmina bez barier
Dodano: 2012-08-06