Przetargi.pl
zakup i dostawa fabrycznie nowych: sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, drukarek, niszczarek, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych

Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, ul. Bohaterów Monte Cassino 38
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6850000 , fax. 084 6861671
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju
    ul. Bohaterów Monte Cassino 38 38
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 084 6850000, fax. 084 6861671
    REGON: 95003169200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.bilgoraj.ibip.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup i dostawa fabrycznie nowych: sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, drukarek, niszczarek, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    przedmiotem zamówienia jest na zakup i dostawa fabrycznie nowych: sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, drukarek, niszczarek, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych: 1. Zestaw komputerowy z monitorem I - 10 kpl. 2. Zestaw komputerowy z monitorem II - 2 kpl. 3. Laserowa drukarka sieciowa - 1 szt. 4. Laserowa drukarka biurkowa - 4 szt. 5. Skaner dokumentów - 1 szt. 6. Konsola zarządzająca do zabudowy w szafie krosowniczej - 1 szt. 7. Laptop - 4 szt. 8. Netbook - 1 szt. 9. Przełącznik sieciowy do zabudowy w szafie serwerowej - 1 szt. 10. Urządzenie wielofunkcyjne drukarka/skaner - 1 szt. 11. Niszczarka dokumentów - 4 szt. 12. Dysk zewnętrzny USB 2.5/ 250GB - 6 szt. 13. Pendrive - 10 szt. 14. Płyty CD-R - 6 opk. 15. Listwa zasilająca - 10 szt. 16. Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących:
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: - posiadają wpis do właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: - w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 3 dostawy o wartości netto co najmniej 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) każda, odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2) w celu potwierdzenia, spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia określone w ustępie 11 SIWZ, 3) ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty, 4) oferty podlegać będą weryfikacji przez Komisję Przetargową, 5) z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia, 6) niespełnienie któregokolwiek z powyższych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych, 7) ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa następujące dokumenty i oświadczenia: 1) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1-2 w/w ustawy według Załącznika Nr 4, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca może złożyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydane z wcześniejszą datą, pod warunkiem, że urząd wydający zaświadczenie potwierdzi jego aktualność na dany dzień- /stan aktualny na dzień ..../ przypadający na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić na Załączniku Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.bilgoraj.ibip.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach