Gminna Spółka Wodna Kowalewo Pomorskie ogłasza przetarg
- Adres: 87-410 Kowalewo pomorskie, ul. Kościuszki
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 56 684 17 39
- Data zamieszczenia: 2018-05-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminna Spółka Wodna Kowalewo Pomorskie
ul. Kościuszki 2
87-410 Kowalewo pomorskie, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 56 684 17 39
REGON: 000945309
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko - ładowarki" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa - fabrycznie nowej koparko – ładowarki, 1 sztuka Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla - fabrycznie nowej koparko – ładowarki. Wszystkie wymienione poniżej parametry techniczne i wyposażenie zamawianej maszyny mają charakter wymogów minimalnych. 1) Podstawowe parametry techniczne: • koparko- ładowarka spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym, posiadająca certyfikat CE, • wyprodukowana w Unii Europejskiej • dostawca musi być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanej kop-ładowarki • rok produkcji 2018 (fabrycznie nowa), • masa eksploatacyjna maszyny 8500 – 9400kg, 2) silnik wysokoprężny turbodoładowany o mocy znamionowej 82 kWdo 89kW, bez filtra cząstek stałych DPF, spełniający normę emisji spalin minimum Tier 4F, 3) maksymalna pojemność silnika 3,4 – 4,3litra , 4) napęd na dwie osie, 5) równe koła jezdne min 28” , 6) dwie osie skrętne, 7) blokada mechanizmu różnicowego, 8) skrzynia biegów maszyny automatyczna typu PowerShift przełączalna pod obciążeniem, 9) minimum 4 biegi w przód, minimum 3 biegi w tył, 10) 2 niezależne układy hamowania, 11) system hydrauliczny umożliwiający dostosowanie wydajności układu hydraulicznego do bieżącego zapotrzebowania, 12) układ hydrauliczny zasilany pompą wielotłoczkową o wydajności 150 -165 litrów/min i ciśnieniu roboczym minimum 200bar, 13) stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydrauliczne, 14) zbiornik paliwa o pojemności minimum 130 litrów, oświetlenie drogowe zgodne z wymaganiami pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych oraz sygnał cofania 15) błotniki kół przednich i tylnych, 16) podstawowe parametry osprzętu ładowarkowego koparko – ładowarki : • sterowanie układem ładowarkowym za pomocą joysticka , • osprzęt musi posiadać system zapewniający samo poziomowanie łyżki ładowarkowej oraz układ stabilizacji łyżki ładowarkowej, • łyżka ładowarkowa montowana dzielona (otwierana), wielofunkcyjna: min 6 w jednym możliwość spychania , ładowania, kopania, chwytania, rozściełania i wyrównania, mocowana na sworznie do ramion koparko-ładowarki, zamontowanymi na łyżce widłami, • pojemność łyżki ładowarki minimum 1,1 m 3 , szerokości łyżki od 2,2 m do 2,5 m, • maksymalna wysokość załadunku ( do sworznia obrotu minimum 3,4 m, • udźwig na pełną wysokość w łyżce ładowarkowej minimum 3000 kg, 17) Podstawowe parametry osprzętu koparkowego podsiębierny koparko-ładowarki: • sterowanie ramieniem koparkowym za pomocą drążków , • osprzęt musi posiadać możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego, • szybkozłącze koparkowe mechaniczne, • łyżka koparkowa o szerokości 600 mm, • łyżka skarpowa 1500 mm , • ramię koparowe wygięte o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe), • głębokość kopania minimum 5,7 m, 18) gwarancja na oferowaną koparko- ładowarką musi wynosić co najmniej 24 miesięcy, czas reakcji serwisu na naprawę co najwyżej 72 godziny od momentu zgłoszenia do Wykonawcy. Ponadto : 1. Oferowany przez Wykonawców sprzęt (maszyna) powinna być w pełni sprawne i spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 2. Powinna posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych oraz katalog lub dostęp do elektronicznego katalogu części zamiennych i instrukcję obsługi w j. polskim. 3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony sprzęt na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczo-odbiorczego. 4. Wykonawca zobowiązuje się w ramach gwarancji do usunięcia wad pojazdu, które ujawniły się w okresie gwarancji w terminie ustalonym z Zamawiającym, zgodnie z warunkami gwarancji załączonymi do oferty. 5. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym w SIWZ, Wykonawca powinien dołączyć do oferty katalog i foldery z opisem technicznym oferowanego sprzętu zawierającego wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne. 6. Koszt transportu do zamawiającego ponosi Wykonawca. 7. Przedmiot zamówienia obejmuje nieodpłatne przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i napraw w terminie i miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43261000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od wszystkich wykonawców, które należy złożyć wraz z ofertą: wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1do niniejszej SWIZ, aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ) o którym mowa w art. 25a ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 - 23, ust. 5 pkt 1 oraz spełnia warunku udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1b. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podwykonawcach na ww. oświadczeniu. Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy, zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega wykonawca (Załącznik nr 4 do SWIZ) - jeśli dotyczy. Każdy z wykonawców w terminie 3 dni od podania przez Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności od tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (Załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa-leasing fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej wraz z osprzętem i opcją wykupu”
Dodano: 2023-04-06 - Dostaw koparko-ładowarki. Dostawa kosiarki
Dodano: 2023-03-08 - ''Dostawa nowej koparki gąsienicowej wraz z osprzętem o masie roboczej 5,5 - 7 ton wg Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 ''
Dodano: 2022-07-28 - zakup koparko - ładowarki z osprzętem
Dodano: 2020-01-30 - Zakup koparko-ładowarki służącej do utrzymania urządzeń melioracji wodnej
Dodano: 2019-12-31 - Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej koparko - ładowarki
Dodano: 2019-12-06 - Dostawa używanej koparko-ładowarki dla Gminy Dobre
Dodano: 2019-12-05 - Dostawa używanej koparko-ładowarki dla Gminy Dobre
Dodano: 2019-11-19 - Dostawa maszyn i urządzeń w ramach projektu pn. Inwestycje zapobiegające zniszczeniu potencjału produkcji rolnej
Dodano: 2019-10-21 - „Zakup fabrycznie nowych maszyn i urządzeń w ramach operacji typu „Inwestycje zapobiegające zniszczeniu potencjału produkcji rolnej” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji w środki zapobiegawcze, których celem jest ograniczenie skutków prawdopodobnych klęsk żywiołowych, niekorzystnych zjawisk klimatycznych i katastrof” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020 służących wykonywaniu, utrzymywaniu oraz eksploatacji urządzeń służących do ochrony gospodarstw członków spółki wodnej przed powodzią, oraz wykonywaniu, utrzymywaniu oraz eksploatacji urządzeń służących do melioracji wodnych oraz prowadzenia racjonalnej gospodarki na terenach zmeliorowanych, będących w posiadaniu członków spółki wodnej.”
Dodano: 2019-08-13