Przetargi.pl
Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, multimedialnego, oprogramowania, mebli i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu Centrum Kompetencji BOF - kompleksowy model wsparcia i modernizacji systemu kształcenia zawodowego na terenie Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego

Centrum Kształcenia Ustawicznego w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-448 Białystok, ul. Żabia
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 856 515 855 , fax. 856 515 855
  • Data zamieszczenia: 2019-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kształcenia Ustawicznego w Białymstoku
    ul. Żabia 5
    15-448 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 856 515 855, fax. 856 515 855
    REGON: 20001850200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckubialystok.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, multimedialnego, oprogramowania, mebli i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu Centrum Kompetencji BOF - kompleksowy model wsparcia i modernizacji systemu kształcenia zawodowego na terenie Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, multimedialnego, oprogramowania, mebli i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu Centrum Kompetencji BOF - kompleksowy model wsparcia i modernizacji systemu kształcenia zawodowego na terenie Białostockiego Obszaru Funkcjonalnego. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 4 części, wykonawca może złożyć ofertę na jedną kilka lub wszystkie części. Część I Meble i wyposażenie I Stół 0,8x0,8m – 14 szt. Krzesło - 48 szt. Sofa 1500x1000x600 - 2 szt. Sofa 1500x600 - 2 szt. Biurko 140x60 - 2 szt. Krzesło ergonomiczne – 1 szt. Klękosiad – 1 szt. Ball chair – 1 szt. Biurko komputerowe, regulowana elektrycznie wysokość – 1 szt. Uchwyt na dokumenty – 1 szt. Stojak na dokumenty – 1 szt. Podnóżek – 2 szt. Poduszka lędźwiowa – 1 szt. Podpórka lędźwiowa – 1 szt. Klin – 1 szt. Stół regulowany – 1 szt. Część II Meble i wyposażenie II – meble do samodzielnego montażu Regał 147x147 cm, głębokość 39 – 3 szt. Regał 182x182 cm, głębokość 39 – 3 szt. Regał 77x77 cm, głębokość 39 – 3 szt. Regał 147x112 cm, głębokość 39 – 2 szt. Regał 77x42 cm, głębokość 39 – 3 szt. Wkład/wypełnienie regałów (ok. 33x33cm) w postaci szafki – 10 szt. Wkład/wypełnienie regałów (ok. 33x33cm) w postaci 2 szuflad z uchwytem – 10 szt. Wkład/wypełnienie regałów (ok. 33x33cm) w postaci 2 szuflad bez uchwytu – 2 szt. Część III Komputery i sprzęt elektroniczny I TV 65' 4K – 2 szt. Tablet – 10 szt. Komputer (+ monitor, klawiatura, mysz) – 2 szt. Stół multimedialny 65" z Androidem + OPS z systemem operacyjnym – 1 szt. Monitor dotykowy 65" 4K UHD z OPS z systemem operacyjnym – 1 szt. Wieszak do TV 65’ – 1 szt. Mobilny stojak/stand na TV 65’ lub monitor dotykowy 65’ z OPS – 2 szt. Regulowana podstawka pod laptop – 1 szt. Klawiatura ergonomiczna – 1 szt. Klawiatura – 1 szt. Bezprzewodowa mysz – 1 szt. Podkładka żelowa pod nadgarstki do klawiatury – 1 szt. Podkładka żelowa pod nadgarstki do myszki – 1 szt. Podkładka pod mysz optyczną – 1 szt. Dysk SSD 256GB SATA III 2,5' 3D NAND, min. 550/490 MB/s – 13 szt. Część IV Komputery i sprzęt elektroniczny II Panele samoobsługowe – 2 szt. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Załączniku nr 3 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga udzielenia min. 2-letniej gwarancji na oferowany sprzęt. 5. Zamówienie ww. sprzętu komputerowego jest związane z realizowaną przez Zamawiającego działalnością dydaktyczną. Odbiorca jest placówką oświatową w rozumieniu art. 43 ust. 9 ustawy o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018, poz. 2174 z późn. zm. ) - „Przez placówki oświatowe, o których mowa w ust. 1 pkt. 13 oraz art. 83, rozumie się szkoły i przedszkola publiczne i niepubliczne, szkoły wyższe i placówki opiekuńczo-wychowawcze”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - nie dotyczy 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - nie dotyczy 3) zdolności technicznej lub zawodowej- nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach