Przetargi.pl
Zakup i dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu i urządzeń medycznych, podzielonych na 3 pakiety do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawierciu, w ramach realizowanego projektu „Rozwój usług społecznych na terenie miasta Zawiercie”

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 42400 Zawiercie, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 326 722 134 , fax. 326 727 701
  • Data zamieszczenia: 2017-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Piłsudskiego 47
    42400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 326 722 134, fax. 326 727 701
    REGON: 346204300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu i urządzeń medycznych, podzielonych na 3 pakiety do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawierciu, w ramach realizowanego projektu „Rozwój usług społecznych na terenie miasta Zawiercie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu i urządzeń medycznych, podzielonych na 3 pakiety, na koszt i ryzyko Wykonawcy, do siedziby MOPS ul. Szymańskiego 19 w Zawierciu. W ramach realizowanego projektu MOPS utworzy wypożyczalnię sprzętu rehabilitacyjnego i usprawniającego, który będzie usługą kompleksowego wsparcia dla uczestników projektu. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt (pomijając sprzęt jednorazowy). Udzielany okres gwarancji określa się w formularzu cenowym obok nazwy producenta danego sprzętu medycznego.Wykonawca zobowiązuję się do dostarczenia zamówionego sprzętu w pełni sprawnego technicznie oraz w pełni funkcjonalnego. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć sprzęt do placówki Zamawiającego na niżej wymieniony adres :Centrum Usług Senioralnych ul. Szymańskiego 19, 42-400 Zawiercie, zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego. Przewidywana wielkość zamówienia oraz asortyment sprzętu wraz z jego specyfikacją techniczną został określony w Załączniku Nr 1 (pakiet I-III) do siwz. Wykonawca zrealizuje dostawy własnym transportem i na własne ryzyko. Ustala się, iż każdorazowo przed wydaniem przedmiotu umowy ilość dostarczonego towaru oraz jego zgodność z zamówieniem, sprawdzona zostanie przez pracownika Zamawiającego i Wykonawcy. Wykonawca w ramach zaoferowanego zamówienia będzie zobowiązany do: 1) zaoferowania ceny brutto całego zamówienia (bądź pakietu/ów) z tytułu dostawy sprzętu/urządzeń medycznych określonego w przedmiocie zamówienia 2) dostawy sprzętu/urządzeń medycznych spełniającego wymagania niniejszego zamówienia do placówki Zamawiającego na niżej wymieniony adres : Centrum Usług Senioralnych ul. Szymańskiego 19, 42-400 Zawiercie w terminie określonym w siwz pkt IV na koszt i ryzyko Wykonawcy, 3) montażu (instalacji) i uruchomienia dostarczonego sprzętu medycznego wymagającego podjęcia takich czynności w Centrum Usług Senioralnych w Zawierciu 4) przeszkolenia osób wskazanych przez Zamawiającego z obsługi dostarczonego sprzętu medycznego, 5) udzielenia gwarancji na dostarczony sprzęt medyczny na okres wskazany w ofercie oraz zapewnienia bezpłatnego serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji. Okres gwarancji dla danej części przedmiotu zamówienia liczony będzie od dnia podpisania przez Strony protokołu zdawczo - odbiorczego potwierdzającego realizację danej części przedmiotu zamówienia. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia : pełnej sprawności technicznej i funkcjonalności dostarczonego sprzętu medycznego poprzez pełne usunięcie jego uszkodzeń, awarii albo niesprawności lub wymianę wadliwych, uszkodzonych części sprzętu medycznego na fabrycznie nowe lub też wymianę dostarczonego sprzętu medycznego na fabrycznie nowy, w ciągu maksymalnie 5 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego, bezpłatnych dodatkowo uaktualnień oprogramowania dostarczonego sprzętu medycznego bez zmiany jego funkcjonalności (jeśli dotyczy), bezpłatnych dodatkowo telefonicznych i e-mailowych konsultacji i porad dla użytkowników dostarczonego sprzętu medycznego ze strony Zamawiającego W razie konieczności naprawy sprzętu poza miejscem jego przechowywania, trwającej dłużej niż 1 dzień roboczy, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia i dostarczenia Zamawiającemu sprzętu zastępczego na czas naprawy, o parametrach i właściwościach co najmniej takich jak sprzęt podlegający naprawie. Koszty dostarczenia przedmiotu zamówienia do Centrum Usług Senioralnych oraz dokonywanych napraw i wymian obciążają Wykonawcę. Oferowany sprzęt medyczny powinien zostać dopuszczony do obrotu na mocy obowiązujących przepisów zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2017, poz. 211) , tj. posiadać odpowiednie wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy. tj.: 1. deklaracja zgodności CE producenta, 2. certyfikat jednostki notyfikującej, 3. zgłoszenie, powiadomienie, wniosek do Prezesa Urzędu Rejestracji produktów leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania. W przypadku oferowanego sprzętu, który nie podlega przepisom ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych, Wykonawca powinien dysponować innymi niż wyżej wymienione, odpowiednimi dokumentami dopuszczającymi oferowany sprzęt do obrotu i stosowania. Wykonawca ma obowiązek przekazać Zamawiającemu wraz z dostarczonym sprzętem medycznym: -dokumenty gwarancyjne, wszelkie niezbędne instrukcje obsługi oraz inne wymagane prawem dokumenty, odpowiednie do rodzaju dostarczanego sprzętu, w tym certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności, certyfikaty zgodności z Polską Normą, Aprobatą Techniczną lub inne równoważne. Dokumenty, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, powinny zostać dostarczone Zamawiającemu w języku polskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach