Przetargi.pl
Zakup i dostawa fabrycznie nowego 19-osobowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Warsztatów Terapii Zajęciowej w Grabowicy

Gmina Susiec ogłasza przetarg

  • Adres: 22672 Susiec, ul. Tomaszowska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 654 868 , fax. 846 654 893
  • Data zamieszczenia: 2017-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Susiec
    ul. Tomaszowska 2
    22672 Susiec, woj. lubelskie
    tel. 846 654 868, fax. 846 654 893
    REGON: 95036897700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsusiec.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa fabrycznie nowego 19-osobowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Warsztatów Terapii Zajęciowej w Grabowicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ” Zakup i dostawa fabrycznie nowego19-osobowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Warsztatów Terapii Zajęciowej w Grabowicy” realizowanego w ramach „Programu Wyrównywania Różnic Miedzy Regionami III”. Autobus powinien posiadać 19 miejsc dla pasażerów w tym jedno miejsce przystosowane do przewozu osoby niepełnosprawnej na wózku inwalidzkim plus 1 miejsce dla kierowcy. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku nr 7 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia – specyfikacja techniczna. 1. Oferowany pojazd musi: 1) Posiadać aktualne świadectwa homologacji, wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 2) Posiadać wszystkie dokumenty związane z eksploatacją i użytkowaniem pojazdu, m in. instrukcje użytkowania i obsługi pojazdu oraz urządzeń w nim zamontowanych, książkę gwarancyjną itp. w języku polskim, 3) Spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2013r. poz. 951 z późn. zm.), 4) Posiadać wszelkie zmiany adaptacyjne pojazdu dotyczące przystosowania pojazdu do przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim dokonane przez Wykonawcę, które nie mogą powodować utraty ani ograniczenia uprawnień wynikających z fabrycznej gwarancji producenta pojazdu. Stosowny zapis w tej kwestii powinien znaleźć się w książce gwarancyjnej pojazdu i musi być respektowany przez wszystkie Autoryzowane Stacje Obsługi Pojazdów oferowanej marki pojazdu na terenie całego kraju. 5) Posiadać pakiet ubezpieczeń OC, AC, NW na okres min. 12 miesięcy liczony od daty odbioru pojazdu. 2. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia: - na podzespoły mechaniczne i elektroniczne bez limitu kilometrów – minimum 2 lata - na powłokę lakierniczą 3 lata - na perforację nadwozia 12 lat bez limitu przebiegu, 3. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w zał. nr 7 do SIWZ opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry, zastosowanie nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34121000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 2.Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie 8.7 ppkt 1 lit. a, b,c. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zmówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zmówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, oraz w art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 6.1 ppkt 2. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.2 (załącznik nr 1 i 2 do SIWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w pkt 8.4 SIWZ składa każdy z wykonawców. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 8.7 przy czym dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 8.7 ppkt 1 składa każdy z nich. 7. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 8.7. SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach