Przetargi.pl
Zakup używanego autobusu na potrzeby Gminy Stary Zamość

Gmina Stary Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-417 Stary Zamość, Stary Zamość
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6164231
  • Data zamieszczenia: 2023-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stary Zamość
    Stary Zamość
    22-417 Stary Zamość, woj. lubelskie
    tel. 84 6164231
    REGON: 950368581
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugstaryzamosc.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup używanego autobusu na potrzeby Gminy Stary Zamość
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: dostawa używanego bezwypadkowego, nieuszkodzonego i sprawnego technicznie autobusuPojazd musi być wolny od jakichkolwiek obciążeń na rzecz osób i podmiotów trzecich (leasing, zastaw)Zamawiający wymaga, aby pojazd był wyprodukowany nie wcześniej niż w 2009 r, sprawny technicznie, wolny od wadkonstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych, kompletny, spełniający minimalne wymagania określone w SzczegółowymOpisie Przedmiotu Zamówienia (zał. nr 9 do SWZ), gotowy do użytkowania.Dostarczony do siedziby Zamawiającego pojazd musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu MinistraInfrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnegowyposażenia (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym(t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 450 z późn zm.).Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt dostarczyćZamawiającemu pełną dokumentację techniczną pojazdu oraz wymaganą przez prawo polskie dokumentację niezbędną dorejestracji i ubezpieczenia w szczególności:- dane, dokumenty i informacje o pojeździe niezbędne do rejestracji i ewidencji pojazdu, z których będzie wynikaćdopuszczenie pojazdu do ruchu- wszystkie dokumenty sporządzone w języku polski związane z eksploatacją i użytkowaniem pojazdu, m. in. instrukcjeużytkowania i obsługi pojazdu oraz urządzeń w nim zamontowanych, kartę pojazdu itp.,Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na dostarczony autobus bez limitu przebiegu kilometrów:-gwarancja na silnik, skrzynię biegów , mechanizm zamykania -otwierania drzwi i układ jezdny– nie mniej niż 6 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34121000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. ZDOLNOŚCI DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM:Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.2. UPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILEWYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW:Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.3. SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ:Zamawiający nie określa warunków w ww. zakresie.4. ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wniniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał a w przypadkuświadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 zadanie polegające na dostawie pojazdu silnikowego(autobusu), o liczbie miejsc nie mniejszej niż 30, o wartości nie mniejszej niż 60 000 zł brutto.Uwaga:-dla potrzeb oceny spełnienia warunku określonego powyżej, jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN,Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do waluty podany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach