Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWA ELEMENTÓW DO PRÓŻNIOWEGO SYSTEMU POBIERANIA KRWI DLA POTRZEB SZPZLO WARSZAWA MOKOTÓW

Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Mokotów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-513 Warszawa, ul. Madalińskiego 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8569745 , fax. 022 5417270
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Mokotów
    ul. Madalińskiego 13 13
    02-513 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8569745, fax. 022 5417270
    REGON: 00098582300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozmokotow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWA ELEMENTÓW DO PRÓŻNIOWEGO SYSTEMU POBIERANIA KRWI DLA POTRZEB SZPZLO WARSZAWA MOKOTÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZAKUP I DOSTAWA ELEMENTÓW DO PRÓŻNIOWEGO SYSTEMU POBIERANIA KRWI DLA POTRZEB SZPZLO WARSZAWA MOKOTÓW
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331413003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków wymaganych wg zasad określonych niżej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w przedmiocie zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminową realizację zamówienia przy założeniu, że zapłata za realizację zamówienia będzie odbywać się na warunkach określonych w niniejszej SIWZ tzn. nie wcześniej niż 30 dni od dnia otrzymania faktury VAT. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5. Ocena spełniania w/w warunków dokonywana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt. IV SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a. Oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - stanowiące Zał. Nr 2 do SIWZ. b. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu ZUS lub KRUS - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d. Aktualnego zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat- wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. W celu potwierdzenia, że zaoferowane dostawy odpowiadają wymogom określonym przez Zamawiającego: Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że wszystkie oferowane probówki i akcesoria do systemu próżniowego pobierania krwi oznaczone są znakiem CE oraz posiadają aktualne świadectwa rejestracji lub decyzje o wydaniu pozwolenia na dopuszczenie do obrotu artykułu na terenie Polski - zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004 r. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia iż wymienione powyżej dokumenty będą do wglądu na wezwanie Zamawiającego. 3. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do dołączenia: a. umowę regulującą współprace podmiotów występujących wspólnie podpisaną przez wszystkich partnerów przy czym termin na jaki została zawarta umowa nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia; b. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są wszyscy do złożenia dokumentów zawartych w ppkt. od 1. i2; c. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Wymagane dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Za osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy uznaje się osoby upoważnione do reprezentowania firmy, wskazane we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej bądź w stosownym pełnomocnictwie, które należy załączyć do oferty w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa lub poświadczone notarialnie. W przypadku, gdy załączona do oferty kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. 4. Inne dokumenty, które należy dołączyć do oferty: a) FORMULARZ OFERTOWY - Zał. nr 1 do SIWZ. b) FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY - Zał. nr 3 do SIWZ. c) Parafowany Wzór umowy - Zał. Nr 4 do SIWZ. d) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorem umowy i nie wnosi do nich zastrzeżeń oraz uzyskał od Zamawiającego konieczne informacje i wyjaśnienia do przygotowania oferty - Zał. nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmokotow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach