Przetargi.pl
Przetarg nieograniczony na usługę pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie zadania: Remont - modernizacja wiaduktu kolejowego w km 5,875 linii kolejowej WKD Warszawa Śródmieście - Grodzisk Mazowiecki Radońska.

Warszawska Kolej Dojazdowa Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Batorego 23
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7554760, 7555564 , fax. 022 7552085
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warszawska Kolej Dojazdowa Sp. z o.o.
    ul. Batorego 23 23
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7554760, 7555564, fax. 022 7552085
    REGON: 01719407000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wkd.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetarg nieograniczony na usługę pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie zadania: Remont - modernizacja wiaduktu kolejowego w km 5,875 linii kolejowej WKD Warszawa Śródmieście - Grodzisk Mazowiecki Radońska.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: Usługę pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w zakresie zadania Remont - modernizacja wiaduktu kolejowego w km 5,875 linii kolejowej WKD Warszawa Śródmieście - Grodzisk Mazowiecki Radońska w zakresie przewidzianym ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz.1118 z późn.zm). Realizacja zamówienia - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego będzie odbywać się w okresie wykonywania - realizacji robót budowlanych związanych z Remontem - modernizacją wiaduktu kolejowego w km 5,875 linii kolejowej WKD Warszawa Śródmieście - Grodzisk Mazowiecki Radońska. Termin rozpoczęcia i zakończenia robót objętych niniejszym zamówieniem: 1 etap - remont, modernizacja wiaduktu Tor nr 2 - od 01.07.2009r. do zakończenia robót (przewidywany termin zakończenia 1 etapu 31.08.2009r.) 2 etap - remont, modernizacja wiaduktu Tor nr 1 - od 01.07.2010 do zakończenia robót (przewidywany termin zakończenia 2 etapu 31.08.2010r.) Termin rozpoczęcia prac - 01.07.2009r. Do obowiązków inspektora należy: 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z projektem budowlanym i wykonawczym, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej; 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także udział w rozliczeniu zadania wraz ze sporządzeniem protokołów OT; 5) Zamawiający nie zapewnia przejazdów, 6) Wykonawca powinien posiadać łączność telefoniczną (komórkę). Inspektor nadzoru ma prawo wydawać kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych. Inspektor nadzoru inwestorskiego ma prawo żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1.800,00 zł (jeden tysiąc osiemset złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie opisanej: WADIUM. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: Bank Pekao S.A. konto nr 68 1240 5918 1111 0000 4910 0198. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, zgodnie z przesłankami art. 46 ust. 1 i 2 ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełnia wymagania określone w SIWZ. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Brak spełnienia któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Wykonawca powinien zapoznać się z całością SIWZ, której integralną część stanowią załączniki
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp Zamawiający żąda załączenia przez Wykonawcę: - oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków art. 22 ustawy Pzp; - aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - wykazu wykonanych co najmniej dwóch usług, na kwotę minimum 50 tys. każda w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (z podaniem wartości, okresu realizacji i miejsca wykonania robót oraz nazwy Inwestora), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowanych z należytą starannością. Koniecznym jest załączenie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie robót (referencje); - uprawnienia osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia. Wykonawca powinien wykazać, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - Inspektor nadzoru inwestorskiego musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności mostowej oraz przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Do oferty należy dołączyć aktualną kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem uprawnień zawodowych oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca zobowiązany jest załączyć kserokopie uprawnień osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. - oświadczenie Wykonawcy o dyspozycyjności

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wkd.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach