Przetargi.pl
Zakup i dostawa ekogroszku do Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie na sezon grzewczy 2019/2020

Dom Pomocy Społecznej w Skrzynnie ogłasza przetarg

  • Adres: 98-311 Skrzynno, Skrzynno
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (43) 841 50 60, , fax. (43) 841 50 60 wew. 14
  • Data zamieszczenia: 2019-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Skrzynnie
    Skrzynno 13
    98-311 Skrzynno, woj. łódzkie
    tel. (43) 841 50 60, , fax. (43) 841 50 60 wew. 14
    REGON: 30888000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-dps.powiat.wielun.pl/bipkod/006

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa ekogroszku do Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie na sezon grzewczy 2019/2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa węgla workowanego typu ekogroszek do Domu Pomocy Społecznej w Skrzynnie na sezon grzewczy 2019/2020 r. w ilości 180 ton. Planowany harmonogram dostaw: 1. Listopad 2019 r. - 20 t. 2. Grudzień 2019 r. - 48 t. 3. Styczeń 2020 r. - 48 t. 4. Luty 2020 r. - 24 t. 5. Marzec 2020 r. - 20 t. 6. Kwiecień 2020 r. - 10 t. 7. Maj-czerwiec 2020 r. - 10 t. Terminy i ilości poszczególnych dostaw, o których mowa wyżej są wielkościami szacunkowymi w okresie wykonania zamówienia i nie są wiążące dla Zamawiającego. Rzeczywisty harmonogram dostaw dostosowany będzie do potrzeb Zamawiającego uzależnionych od warunków atmosferycznych. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany planowanego harmonogramu dostawy lub/oraz zmniejszenia szacowanych ilości dostaw również w sytuacjach, których nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy (np. przekształcenia jednostki, likwidacji, warunków atmosferycznych itp.). Wartością umowy w powyższych przypadkach będzie suma faktycznie zrealizowanych dostaw. Ponadto Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw przewidzianych w SIWZ, a Wykonawca nie będzie dochodził roszczeń finansowych z tego tytułu od Zamawiającego. Dostarczany ekogroszek powinien być wysokiej jakości, zapewniającej prawidłową eksploatację urządzeń grzewczych, odpowiadać wymaganiom jakościowym Polskich Norm oraz spełniać poniższe parametry: 1) uziarnienie 5-25 mm; 2) typ: 31.2; 3) klasa 26/05/06; 4) spiekalność RJ max. 10; 5) temp. mięknienia popiołu min. 1150 ˚C; 6) wilgotność max. 15 %; 7) zawartość popiołu max. 10 %; 8) wartość opałowa min. 26 MJ/kg; 9) zawartość siarki max. 0,6 %. Zamawiający zastrzega, iż, parametry dostarczonego ekogroszku muszą być potwierdzone aktualnym certyfikatem/świadectwem jakości wystawionym przez uprawniony podmiot akredytowany przez Polskie Centrum Akredytacji - zgodnie z ustawą o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku z dnia 13.04.2016 r. (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 544) w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zaoferowany ekogroszek powinien pochodzić bezpośrednio z kopalń zlokalizowanych na terenie Polski. Zamawiający nie dopuszcza dostaw ekogroszku wzbogacanego w zakładach przeróbczych, tzn. takiego, który uzyskuje wymagane parametry w wyniku procesów przetwórczych. Dostarczany opał musi być suchy, jednorodny, nie może być mieszaniną różnych typów i sortymentów oraz nie może zawierać domieszki substancji niepalnych, iłu, mułu, śmieci i pyłów flotacyjnych. Zamawiający wymaga dostaw ekogroszku w perforowanych workach foliowych po 25 kg każdy, ułożonych jednakowo co do ilości na wszystkich paletach o łącznej masie ekogroszku do 1200 kg na palecie, szczelnie zafoliowanej od góry i z boków. Palety pozostają do rozliczenia ilościowego przez Zamawiającego i zwrotu przy następnej dostawie, a w przypadku ostatniej dostawy do odbioru przez Wykonawcę w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, nie później niż do końca sierpnia 2020 r. Zamawiający zobowiązany będzie do utylizacji we własnym zakresie popiołu wytworzonego w procesie spalania ekogroszku oraz opakowań w postaci perforowanych worków foliowych. Wykonawca zobowiązany będzie na koszt własny do: 1) dostarczania suchego ekogroszku samochodem samowyładowczym (tj. samochód z HDS + przyczepa bądź samochód z windą rozładowczą + przyczepa), posiadającym również zabezpieczenie przewożonego węgla przed wpływem warunków atmosferycznych w sposób zapobiegający utracie jego walorów użytkowych; 2) rozładunku ekogroszku we własnym zakresie w siedzibie Zamawiającego na płytę rozładunkową o wymiarach 6 m x 6 m; 3) zapewnienia przy każdej dostawie trzech kopert foliowych bezpiecznych w rozmiarze B4 do pobrania próbek ekogroszku. Dostawy będą realizowane wyłącznie od poniedziałku do piątku w dni robocze tygodnia, w godzinach od 7:00 do 14:00 do siedziby Zamawiającego. Ekogroszek winien być dostarczony w ciągu 5 dni kalendarzowych od momentu złożenia zamówienia, przy czym dostawa ilości określonej w zamówieniu Zamawiającego winna nastąpić jednorazowo lub ewentualnie wielokrotnie jednakże w ciągu tego samego dnia roboczego, w godzinach od 7:00 do 14:00. Dostawy ekogroszku protokolarnie odbierać będzie Komisja składająca się z pracowników Zamawiającego, której Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć następujące dokumenty: a) kartę przewozową dostarczonego ekogroszku, zawierającą wagę, oznaczenie ekogroszku, zakładu wytwórcy oraz datę i miejsce załadunku. b) aktualny certyfikat /świadectwo jakości wystawione przez producenta. Certyfikat/świadectwo jakości jest niezbędnym warunkiem przyjęcia dostawy. Zamawiający informuje, iż zakupiony od Wykonawcy ekogroszek zostanie zużyty w całości na cele statutowe objęte zwolnieniem od podatku akcyzowego na podstawie art. 31a ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym (tj. Dz. U. z 2019 r. poz.864 z późn.zm.). Na każde żądanie Wykonawcy Zamawiający wystawi stosowne oświadczenie w zakresie zwolnienia od podatku akcyzowego. Zamawiający zastrzega możliwość wyrywkowego sprawdzenia wagi dostarczonych dostaw. Koszt ważenia i koszt dojazdu do niezależnego punktu wagowego ponosi: 1) w przypadku zgodności wagi z dokumentem dostawy – Zamawiający, 2) w przypadku niezgodności wagi z dokumentem dostawy – Wykonawca. Z każdej dostawy Komisja Zamawiającego w obecności przedstawiciela Wykonawcy (kierowcy) będzie pobierała próby dostarczonego ekogroszku. Każdorazowo pobierane będą 3 próby (1 próba dla Wykonawcy, 1 próba dla Zamawiającego i 1 próba rozjemcza). Zamawiający może zlecić przeprowadzenie badań jakościowych próby rozjemczej dostarczonego ekogroszku pod kątem zgodności z parametrami określonymi w SIWZ w laboratorium, które posiada akredytację. Koszty przeprowadzonej analizy próby rozjemczej ekogroszku będą pokrywane przez: 1) Zamawiającego – w przypadku zgodności parametrów, 2) Wykonawcę – w przypadku niezgodności parametrów. W przypadku ujawnienia podczas odbioru nieprawidłowości np. brak certyfikatu /świadectwa jakości, brak karty przewozowej, nieodpowiedniej jakości ekogroszku (ocenionego na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę certyfikatu), mokrego bądź oblodzonego ekogroszku, Zamawiający jest uprawniony do odmowy odbioru i wyznaczenia terminu usunięcia nieprawidłowości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dostępnej na stronie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09111210-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100) do dnia 04.11.2019 r. do godz. 10:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej. Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcja/spółki cywilne) ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców we własnym imieniu. Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą. Inne dokumenty: 1) wypełniony Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2) pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie - jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy. W przypadku złożenia oferty wspólnej (konsorcjum) lub przez spółki cywilne do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie udzielone liderowi/wspólnikowi. 3) dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach