Przetargi.pl
Zakup i dostawa dwóch zestawów multimedialnych oraz dwóch zestawów komputerowych wraz z podstawowym oprogramowaniem dla potrzeb projektu Uczę się dla siebie według 2 zadań. Zadanie nr 1: Zakup i dostawa 2 zestawów multimedialnych do dwóch szkół z terenu gminy Załuski wraz z ich montażem i konfiguracją. Zadanie nr 2: Zakup i dostawa 2 zestawów komputerowych wraz z podstawowym oprogramowaniem.

Wójt Gminy Załuski ogłasza przetarg

  • Adres: 09-142 Załuski, Załuski 67/4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6619096 , fax. 023 6619503
  • Data zamieszczenia: 2011-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Załuski
    Załuski 67/4 67/4
    09-142 Załuski, woj. mazowieckie
    tel. 023 6619096, fax. 023 6619503
    REGON: 00055127200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaluski.iap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa dwóch zestawów multimedialnych oraz dwóch zestawów komputerowych wraz z podstawowym oprogramowaniem dla potrzeb projektu Uczę się dla siebie według 2 zadań. Zadanie nr 1: Zakup i dostawa 2 zestawów multimedialnych do dwóch szkół z terenu gminy Załuski wraz z ich montażem i konfiguracją. Zadanie nr 2: Zakup i dostawa 2 zestawów komputerowych wraz z podstawowym oprogramowaniem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : 1. Zakup i dostawa dwóch zestawów multimedialnych oraz dwóch zestawów komputerowych wraz z podstawowym oprogramowaniem dla potrzeb projektu Uczę się dla siebie według 2 zadań: Zadanie nr 1 - Zakup i dostawa 2 zestawów multimedialnych do dwóch szkół z terenu gminy Załuski wraz z ich montażem i konfiguracją. W skład jednego zestawu wchodzi laptop + projektor + ekran + montaż we wskazanych szkołach oraz przeszkolenie min. 2 pracowników każdej szkoły w zakresie obsługi zamawianego zestawu . Ww zestawy objęte są projektem Uczę się dla siebie. Zadanie nr 2 - Zakup i dostawa 2 zestawów komputerowych wraz z podstawowym oprogramowaniem. Komputery stacjonarne z podstawowym oprogramowaniem wykorzystywane będą przez Zespół Projektowy w/w projektu. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego na poszczególne zadania , zawierający rodzaj sprzętu komputerowego wraz z podstawowym oprogramowaniem, laptopów, projektorów i ekranów został zawarty w załączniku A do niniejszej SIWZ. 2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia a) wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SIWZ, na potwierdzenie czego musi dołączyć do przedkładanej oferty szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne (prospekty, foldery, katalogi producenta itp. w polskiej lub angielskiej wersji językowej), pozwalające na dokonanie stosownej weryfikacji oferowanego sprzętu względem wymagań Zamawiającego; b) wykonawca musi zapewnić, iż oferowane urządzenia są fabrycznie nowe, ich zakup i korzystanie zgodnie z przeznaczeniem nie narusza prawa, w tym również praw osób trzecich, a w szczególności odpowiadają normie CE w zakresie bezpieczeństwa; c) wykonawca na oferowany sprzęt i urządzenia musi zapewnić min. gwarancję wskazaną w załączniku A do niniejszej SIWZ wraz z nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty), bieżącą konserwacją wynikającą z warunków gwarancji, liczoną od dnia odbioru bez zastrzeżeń (po dostawie i montażu) przedmiotu zamówienia w danej szkole - w ramach danego zadania, potwierdzonej podpisaniem protokołu odbioru. W ramach gwarancji wykonawca obowiązany jest do usunięcia wady fizycznej urządzenia lub dostarczenia urządzenia wolnego od wad; d) wykonawca na oferowany sprzęt i urządzenia musi zapewnić min. gwarancję wskazaną w załączniku A do niniejszej SIWZ wraz z nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty), bieżącą konserwacją wynikającą z warunków gwarancji, liczoną od dnia odbioru bez zastrzeżeń (po dostawie i montażu) przedmiotu zamówienia w danej szkole - w ramach danego zadania, potwierdzonej podpisaniem protokołu odbioru. W ramach gwarancji wykonawca obowiązany jest do usunięcia wady fizycznej urządzenia lub dostarczenia urządzenia wolnego od wad; e) wykonawca musi zapewnić, iż czas reakcji serwisu nie przekroczy 14 dni roboczych, licząc od chwili zgłoszenia (powiadomienia telefonicznego).W okresie gwarancyjnym Dostawca zobowiązany jest do bieżącej naprawy przedmiotu zamówienia, zapewniając ciągłość jego pracy. Łączny czas reakcji serwisu i naprawy nie może przekroczyć 14 dni roboczych, licząc od chwili zgłoszenia, jednak w przypadku uzasadnionej, okolicznościami bądź siłą wyższą, zwłoki w naprawie Dostawca musi zapewnić na czas naprawy urządzenie zastępcze. f) w przypadku stwierdzenia wad lub usterek w wykonanym przedmiocie umowy wykonawca zobowiązuje się do ich nieodpłatnej wymiany lub usunięcia w terminie do 14 dni od daty zgłoszenia. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu (z wyjątkiem powodów, za które odpowiedzialność ponosi użytkownik) nie usunie wady (usterki) przedmiotu zamówienia w wyznaczonym terminie, zamawiający ma prawo zaangażować innego wykonawcę, a wykonawca zobowiązany jest pokryć związane z tym koszty w ciągu 14 dni od daty otrzymania dowodu zapłaty; g) wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w SIWZ terminie. Miejscem dostawy jest odpowiednio do zadania 1 : Zespołu Szkół w Kroczewie gm. Załuski ; Zespołu Szkół w Szczytnie gm. Załuski, dla zadania 2: Urząd Gminy w Zaluskach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302133008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane jest wniesienie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugzaluski.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach