Gminne Przedsiebiorstwo Komunalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 83-333 Chmielno, Troyana
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 585733951, 519692051 , fax. -
- Data zamieszczenia: 2020-10-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminne Przedsiebiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
Troyana 2
83-333 Chmielno, woj. pomorskie
tel. 585733951, 519692051, fax. -
REGON: 36638704700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpk.chmielno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zakup i dostawa dwóch używanych samochodów specjalistycznych – śmieciarek do wywozu odpadów komunalnych dla Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Chmielnie" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa dwóch używanych samochodów specjalistycznych – śmieciarek do wywozu odpadów komunalnych dla Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Chmielnie - kod CPV 34144511-3 Pojazdy do zbierania odpadów. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, to jest szczegółowe wymogi, jakie spełniać winny obydwa pojazdy stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wymagania dotyczące gwarancji i serwisu gwarancyjnego: a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia (obydwa pojazdy – podwozie oraz zabudowa) 3 – miesięcznej gwarancji. Czas obowiązywania gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, a długość gwarancji wskazana powyżej jest okresem minimalnym. b) Wykonawca w okresie gwarancji zapewni dostępność serwisu, przy czym czas reakcji nie może być dłuższy niż 3 dni od daty pisemnego (dopuszcza się porozumiewanie za pomocą poczty elektronicznej) zgłoszenia awarii i awaria powinna być usunięta niezwłocznie, nie później niż w ciągu 3 dni. c) W okresie gwarancji Wykonawca zapewni serwis do każdego wezwania Zamawiającego w razie awarii pojazdu. W okresie gwarancyjnym koszty dojazdu serwisu, naprawy podwozia i zabudowy w pełnym zakresie ponosi Wykonawca. 4. Pojazdy muszą być wolne od wad fizycznych, technicznych – dopuszczone do ruchu, po udokumentowanym przeglądzie oraz od jakichkolwiek wad prawnych. 5. Zamawiający wymaga dostawy pojazdów po remoncie i naprawach, wymianie materiałów eksploatacyjnych (olej silnikowy, olej w skrzyni biegów, hydrauliczny, płyn w układzie chłodniczym oraz filtry) dokonanych po 30.VIII.2020 r. 6. Zamawiający nie dopuszcza dostawy pojazdów po przeróbkach w pojazdach, które fabrycznie przystosowane były do ruchu lewostronnego. 7. Wymagane dokumenty do przekazania wraz z przedmiotem zamówienia: a) instrukcja obsługi i konserwacji w języku polskim, b) 2 komplety kluczyków, c) komplet dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdu w przypadku gdy pojazd nie jest zarejestrowany na terenie RP. 8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt na wskazany przez Zamawiającego adres, to jest bezpośrednio do siedziby Zamawiającego mieszczącej się w Chmielnie, gdzie dokonany zostanie jego odbiór techniczny. 9. Odbiór pojazdu przez Zamawiającego nastąpi w dni robocze w godzinach pracy przedsiębiorstwa, tzn. od 7.00 do 15.00. 10. Wymagany termin płatności – 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. 11. Pozostałe wymagania Zamawiającego: a) śmieciarki muszą pochodzić od jednego dostawcy, b) malowanie obu samochodów komunalnych musi być identyczne, kabina i zabudowa może być w różnych barwach o jednakowej tonacji, c) podwozia, kabiny, ramy muszą pochodzić od jednego producenta tj. być jednej i tej samej marki, d) zabudowy muszą pochodzić od jednego producenta tj. być jednej i tej samej marki. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144511-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, na wezwanie Zamawiającego, złoży następujące dokumenty w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni: a)informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Najem używanych specjalistycznych pojazdów do odbioru odpadów typu śmieciarka
Dodano: 2023-07-03 - Najem używanych specjalistycznych pojazdów do odbioru odpadów typu śmieciarka
Dodano: 2023-06-08 - zakup i dostawa trzech sztuk używanych pojazdów specjalistycznych z zabudową jednokomorową i jednej sztuki używanego pojazdu specjalistycznego z zabudową dwukomorową przeznaczoną do wywozu selektywnie zebranych odpadów komunalnych. Znak sprawy 9/AD/2020.
Dodano: 2020-10-09 - „Dostawa nowego samochodu ciężarowego - śmieciarki na podwoziu trzyosiowym, w formie leasingu operacyjnego”
Dodano: 2020-08-07 - Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego samochodu śmieciarki wraz z wyposażeniem i ubezpieczeniem w okresie trwania leasingu dla Krokowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Żarnowcu.
Dodano: 2020-04-21 - ZAKUP I DOSTAWA (W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO) JEDNEJ SZTUKI UŻYWANEGO POJAZDU SPECJALISTYCZNEGO Z ZABUDOWĄ DWUKOMOROWĄ I JEDNEJ SZTUKI FABRYCZNIE NOWEGO POJAZDU SPECJALISTYCZNEGO Z ZABUDOWĄ JEDNOKOMOROWĄ PRZEZNACZONĄ DO WYWOZU SELEKTYWNIE ZEBRANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH.
Dodano: 2019-10-07 - ZAKUP I DOSTAWA (W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO) JEDNEJ SZTUKI UŻYWANEGO POJAZDU SPECJALISTYCZNEGO Z ZABUDOWĄ DWUKOMOROWĄ I JEDNEJ SZTUKI FABRYCZNIE NOWEGO POJAZDU SPECJALISTYCZNEGO Z ZABUDOWĄ JEDNOKOMOROWĄ PRZEZNACZONĄ DO WYWOZU SELEKTYWNIE ZEBRANYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH.
Dodano: 2019-09-18 - Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowego samochodu śmieciarki jednokomorowej o pojemności skrzyni ładunkowej 8-10 m3 z wagą dynamiczną i systemem fotobox
Dodano: 2018-03-29 - Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu nowego samochodu śmieciarki jednokomorowej o pojemności skrzyni ładunkowej 16-17 m3 z wagą dynamiczną i systemem fotobox.
Dodano: 2018-03-01 - Dostawa samochodu specjalistycznego - śmieciarki w formie leasingu operacyjnego.
Dodano: 2017-11-22