Przetargi.pl
„Dostawa nowego samochodu ciężarowego - śmieciarki na podwoziu trzyosiowym, w formie leasingu operacyjnego”

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. w Sztumie ogłasza przetarg

  • Adres: 82-400 Sztum, ul. Kochanowskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-55 2772214, , fax. 0-55 2772214
  • Data zamieszczenia: 2020-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. w Sztumie
    ul. Kochanowskiego 28
    82-400 Sztum, woj. pomorskie
    tel. 0-55 2772214, , fax. 0-55 2772214
    REGON: 17014814000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pwik-sztum.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa nowego samochodu ciężarowego - śmieciarki na podwoziu trzyosiowym, w formie leasingu operacyjnego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Zamawiajacegow formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu ciężarowego - śmieciarki do wywozu nieczystości stałych, o dopuszczalnej masie całkowitej 26 ton, na podwoziu trzyosiowym. 2. Wymagane parametry techniczne oraz niezbędne wyposażenie przedmiotu zamówienia. 1) PODWOZIE: - trzyosiowe, fabrycznie nowe, rok produkcji 2020. 2) KABINA: - kabina dzienna w kolorze białym, - siedzenia w układzie 1 + 2, - kierownica z lewej strony ze wspomaganiem, - fotel kierowcy z zintegrowanym pasem bezpieczeństwa i zawieszenie pneumatycznym, - pasy bezpieczeństwa, - koło kierownicy regulowane w dwóch płaszczyznach, - elektrycznie sterowane szyby, - boczna osłona przeciwsłoneczna po stronie kierowcy, - elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne, - immobilaizer fabryczny, - sygnały ostrzegawcze przy cofaniu, - automatyczna regeneracja DPF, - tachograf cyfrowy 1 dniowy zgodny z EC 4.0, - klimatyzacja, - dwa trójkąty ostrzegawcze, - radio AM/FM, - oświetlenie podstawowe – białe, - maksymalna wysokość pojazdu 3,8 m. - przedni zderzak stalowy, - przednia belka przeciwnajazdowa, - przednie i tylne zawieszenia kabiny mechaniczne, - dźwiękowy sygnał ostrzegawczy biegu wstecznego, - reflektory główne halogenowe ze światłami LED do jazdy dziennej, - automatyczne włączanie świateł mijania, - lampy przeciwmgielne przednie, - wyświetlacz z komputerem pokładowym w języku polskim. 3) PODWOZIE: - rozstaw osi do 3900mm, - przednie zawieszenie resory paraboliczne, - tylne zawieszenie pneumatyczne, - nośność przedniego zawieszenia 8 000 kg, - nośność tylnego zawieszenia 23 000 kg, - ogranicznik obciążenia osi napędowej 11,5 t. - nośność osi wleczonej/pchanej 10 000 kg. - hamulce tarczowe standardowe, - sterowanie zawieszenia pneumatycznego z pilota, - przedni regulator hamulców elektronicznych, - 2 akumulatory, 225 Ah. - zbiornik paliwa 255 l. - zbiornik AdBlue o poj. 48 l. - długość tylnego zwisu do 2 m. - lampy obrysowe z boku i z tyłu, - jeden zaczep do holowania z przodu pojazdu, -błotniki kół tylnych, - przeciwrozbryzgowe chlapacze przednie, - osłona boczna antyrowerowa. 4) KOŁA i OPONY: - koła na osi prowadzącej, napędowej, wleczonej 315/80 R/22.5. - koło zapasowe, - stalowe obręcze kół, - podnośnik 20 tonowy, - kompletny zestaw narzędzi, - przewód do pompowania kół. 5) UKŁAD NAPĘDOWY: - silnik turbodoładowany , wysokoprężny silnik rzędowy z bezpośrednim wtryskiem paliwa silnik 11 litrowy, 330 KM z SCR i EGR, moment obrotowy 1600 Nm. - norma emisji spalin EURO 6, - skrzynia biegów zautomatyzowana, - silnik wyposażony w przystawkę odbioru mocy odsilnikową, 6) UKŁAD HAMULCOWY: - hamulce tarczowe, sterowane układem hamulcowym elektronicznie 7) ZABUDOWA: - zabudowa jednokomorowa, - zabudowa skrzyniowa z urządzeniem zasypowym tylnym, - mechanizm zgniatania liniowo – płytowy tzw. szufladowy, - stopień zgniatania odpadów, - skrzynia ładunkowa o przekroju prostokątnym wykonana z blachy gr. min. 3mm ożebrowana profilem stalowym z podłoga płaską z blachy o gr. min. 4mmwykonaną z blachy konstrukcyjnej, - skrzynia ładunkowa posiadająca drzwi kontrolne w bocznej ścianie, - wanna zasypowa odwłoka wykonana ze stali trudno ścieralnej, odpornej na odkształcenia i ścieranie typu HARDOX o gr. 8mm. - pojemność skrzyni ładunkowej netto na odpady minimum 16,5m3 - pojemność kosza zasypowego minimum 1,6m3 - podnoszenie odwłoka za pomocą siłowników umieszczonych po obu stronach odwłoka, - sterowanie urządzeniem zasypowym umieszczone po obu stronach odwłoka, - siłowniki prasy zgniatającej umieszczone na zewnątrz odwłoka, - możliwość zmiany ciśnienia w układzie hydraulicznym – przełączenie w pulpicie w kabinie kierowcy na warianty: bio, komunalne, papier, gabaryty, - sterowanie do otwierania odwłoka i opróżniania skrzyni umieszczony w kabinie kierowcy, - system sterowania prasą i zgarniakiem automatyczny i ręczny, - system sterowania wyposażony w dwa wyłączniki stop umożliwiający natychmiastowe zatrzymanie cyklu pracy, umieszczone po obu stronach tylnej części odwłoka, - układ zwalniania zakleszczonych przedmiotów, - zabudowa śrutowania, dwukrotnie gruntowana i lakierowana w kolorze zielonym lub czerwonym, - oświetlenie według obowiązujących przepisów, - zabudowa zgodnie z PN-EN 1501 oraz posiadające deklarację CE, - automatyczne przełączenie prędkości dla pojemników 2 – i 4 kołowych, - automatyczne sterowanie przeciwkolizyjne (zapobiega kolizjom pomiędzy pokrywami pojemników a mechanizmem załadunkowym), - uchylna krawędź zasypu umożliwiająca łatwy wrzut worków, - pneumatyczny otwieracz pokryw i zderzak pojemników ocynkowany, - wrzutnik typu otwartego do pojemników typu MGB zgodnie z normą PN-EN 840, - dwa światła alarmowe „kogut”, - dwa reflektory robocze na odwłoku po lewej i prawej stronie, - układ zwalniający i zatrzymania awaryjnego zgodny z EN 1501-1, - 2 stopnie dla ładowaczy uchylane w górę ze zintegrowanym zabezpieczeniem w postaci czujnika obciążenia zgodnego z EN1501-1, - sterowanie przegrodą wypychającą „w tył – w przód” odbywa się z pulpitu sterowniczego w kabinie kierowcy, - terminal obsługi na stanowisku kierowcy z wyświetlaczem graficznym, - sterowanie nadwozia wyposażone seryjnie w 5 programów do zbiórki odpadów, - kamera z mikrofonem umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor i głośnik zainstalowane w kabinie kierowcy, - oświetlenie zgodne z przepisami o ruchu drogowym i EN1501-1, - urządzenie zasypowe przystosowane do pojemników od 120 l do 1100 l. - automatyczny przełącznik do ustawiania dwóch prędkości podnoszenia zasypu: dla pojemników do 240 l i powyżej, - czas wysypywania: 120/240 l – 8sek., 770/1100 l i 660/770 l – 11 sek. - cykl pracy wrzutnika – podnoszenie pojemnika w pionie i obracanie pojemnika, - część tylna skrzyni: odwłok z tyłu skrzyni otwierany w sposób uchylny do góry posiadający automatyczne blokowanie i odblokowanie, - podnoszenie odwłoka odbywa się od wewnątrz poprzez terminal, - opuszczanie odwłoka odbywa się od wewnątrz poprzez terminal oraz od zewnątrz poprzez przycisk dwuręczny zgodny z EN 1501-1, - sygnalizacja akustyczna do komunikacji ładujący – kierowca, - układ zwalniający i zatrzymania awaryjnego zgodny z EN 1501-1, - osprzęt do mycia pojemników, który ma zawierać: ▪ zbiornik na wodę min. 1800 litrów, ▪ zbiornik na wodę brudną min. 900 litrów – drzwi rewizyjne na wodę brudną w bocznej ścianie samochodu, ▪ zbiorniki wykonywane z blachy kwasoodpornej lub nierdzewnej, ▪ zbiorniki na wodę umieszczone bezpośrednio za kabiną kierowcy w skrzyni ładunkowej, ▪ dwie rotacyjne głowice myjące zamontowane na pneumatycznie poruszanych ramionach o ciśnieniu roboczym 100-110 bar, ▪ pompa wysokociśnieniowa od 100 do 150 bar o wydajności 15 litrów na minutę, ▪ wysokociśnieniowy pistolet z ciśnieniem 100 bar do zewnętrznego mycia wraz ze zwijanym przewodem o długości 10mb na zawijaku bębnowym, ▪ czas mycia regulowany do 4 sek. ▪ urządzenie zapewniające mycie dwóch pojemników typu: 60 l, 120 l, 240 l lub jednego pojemnika 1100 l. ▪ urządzenie myjące zasilane od pompy hydraulicznej śmieciarki, ▪ odprowadzanie brudnej wody odwłoka za pomocą pompy próżniowej , ▪ mycie pojemników odbywa się w systemie zamkniętym, po wcześniejszym opróżnieniu pojemnika i wprasowania odpadów do skrzyni ładunkowej śmieciarki, ▪ możliwość dodawania środków chemicznych i dezynfekujących do zbiorników wody czystej za pomocą zamontowanej pompki dozującej, - pasy znakujące wyznaczające kontury pojazdu zgodnie z ECE R48, - oznakowanie ostrzegawcze, odblaskowe czerwono – białe zgodnie z DIN 30710, - króciec odpływowy w wannie zasypowej z kurkiem spustowym, - chlapacze tylnych kół zamontowane na stałe na błotniku, - uchwyt do klina zabezpieczającego pod koło, - wydech spalin wyprowadzony w górę lub bok. 8) Wymagania dotyczące okresu gwarancji: - gwarancja na podwozie min. 24 miesiące z min przebiegiem 60 000km, gwarancja na zabudowę min 24 miesiące. Max 7- dniowy termin wykonania przeglądu samochodu, licząc od dnia zgłoszenia o wadzie i max 7-dniowy termin wykonania przeglądu samochodu, licząc od dnia zgłoszenia, - min 10-letni okres serwisu prowadzonego przez sprzedającego (producenta) po okresie gwarancji na podstawie indywidualnych zleceń użytkownika, - okres zagwarantowania dostępności części zamiennych i wyposażenia – min 10 lat od dnia potwierdzenia należytego wykonania umowy. - podwozie i zabudowa wykonane zgodnie z prawem unijnym i posiadające znak CE. 9) Wymagania stawiane wykonawcy: - wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, - wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy, - określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. - zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. - wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na swój koszt i na własne ryzyko na adres Zamawiającego, gdzie dokona rozruchu oraz przeszkoli pracowników z obsługi urządzenia, - w trakcie odbioru końcowego Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumenty pojazdu i wyposażenia: - instrukcję obsługi samochodu w języku polskim (wersja papierowa i elektroniczna) zawierającą w szczególności warunki magazynowania pojazdu i wyposażenia, informacje dotyczące właściwości i bezpieczeństwa, w szczególności dokładny opis urządzeń zabezpieczających, informacje o zakresie zastosowań, do których urządzenia są przeznaczone, wskazując jednocześnie na niedopuszczalne sposoby użytkowania, - informacje dotyczące eksploatacji i konserwacji pojazdu, - inne dokumenty specjalistyczne niezbędne do prawidłowego użytkowania przedmiotu dostawy, w tym procedurę zgłaszania urządzeń do serwisu w przypadku awarii, zestaw co najmniej 2 kpl. kluczyków uruchamiających centralny zamek oraz samochód, - kopię wyciągu ze świadectwa homologacji w języku polskim, - potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię karty pojazdu, -dowód rejestracyjny wraz z tablicami rejestracyjnymi. - miejsce serwisowania w ramach udzielonej gwarancji – Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Sztumie Sp. z o. o. - zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia stanu technicznego pojazdu oraz kontroli sprawności urządzeń w nim zamontowanych przed podpisaniem umowy. W przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego, uszkodzeń oraz stwierdzenia, że faktyczne parametry i wyposażenie pojazdu są niezgodne z parametrami i wyposażeniem określonym w SIWZ oraz ofercie, Zamawiający odstąpi od zakupu przedmiotu zamówienia. Zaoferowany pojazd przez Wykonawcę musi znajdować się na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. - zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru ubezpieczyciela w pełnym zakresie OC/AC/NNW. - koszty przeglądów gwarancyjnych podwozia i zabudowy ponosi wykonawca. 10) Podstawowe warunki leasingu operacyjnego: - leasing operacyjny, - waluta umowy PLN. - czynsz inicjalny (opłata wstępna) 10,00% wartości netto + VAT, płatny w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy leasingowej, - czas trwania umowy 60 miesięcy – 59 równych rat leasingowych, wykup w 60 miesiącu – wartość wykupu 1%, - wysokość rat wyliczona wg stałego oprocentowania w całym okresie trwania umowy: harmonogram będący załącznikiem do umowy leasingu będzie określał niezmienne i równe raty leasingowe. 11) Cena oferty nie powinna zawierać kosztów ubezpieczenia przedmiotu leasingu : - zamawiający będzie ponosił koszty eksploatacji związane z przedmiotem leasingu – opłaty za korzystanie z autostrad, winiet, parkingów, koszty okresowych badań technicznych, - zamawiający będzie ponosił koszty podatku od środków transportu zapłaconego przez Wykonawcę w związku z korzystaniem z przedmiotu leasingu. Zamawiający dopuszcza refakturowanie kosztu podatku od środków transportu w trakcie obowiązywania umowy leasingu na Zamawiającego, - wykonawca nie będzie żądał zabezpieczenia umowy leasingu w postaci weksla, - szczegółowe warunki leasingu regulować będzie odrębna umowa leasingu, której projekt Wykonawca załączy do oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144511-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Zamawiający na podstawie art. 25a ust. 5 pkt 2 ustawy PZP żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o którym mowa w w/w punkcie III.3) ogłoszenia tj. oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. Uwaga: W przypadku spółki cywilnej Zamawiający przyjmuje, że Wykonawcami w rozumieniu art. 2 ust. 11 ustawy Pzp, są wspólnicy spółki cywilnej, których udział w postępowaniu traktowany jest jako wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. 4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP ustanawiają pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5) W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów- pisemnego zobowiązania tych podmiotów (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) - które określają w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje zamówienie, których wskazane zdolności dotyczą. 7. Oświadczenie składane przez wszystkich Wykonawców po otwarciu ofert: 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ o przynależeniu lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga: a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 1) Dokumenty lub oświadczenia wskazane w Rozporządzeniu Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 zmieniające rozporządzenie „w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia” składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Następna zmiana Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 16 grudnia 2019 r. zmieniające rozporządzenie zmieniające rozporządzenie „w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia”. 2) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. 3) Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach