Gmina Połaniec ogłasza przetarg
- Adres: 28-230 Połaniec, Ruszczańska
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 158 650 305 , fax. 158 650 328
- Data zamieszczenia: 2017-12-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Połaniec
Ruszczańska 27
28-230 Połaniec, woj. świętokrzyskie
tel. 158 650 305, fax. 158 650 328
REGON: 83040971000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.polaniec.bip.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zakup i dostawa dwóch komputerów stacjonarnych, laptopa i urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby uczestników projektu „Dla dobra rodziny – zapewnienie dobrej jakości usług społecznych w Gminie Połaniec poprzez powstanie świetlicy środowiskowej” dofinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020 Europejski Fundusz Społeczny - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje: „Zakup i dostawa dwóch komputerów stacjonarnych, laptopa i urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby uczestników projektu „Dla dobra rodziny – zapewnienie dobrej jakości usług społecznych w Gminie Połaniec poprzez powstanie świetlicy środowiskowej” dofinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020 Europejski Fundusz Społeczny, w ilości zgodnej z załączonym zakresem rzeczowym zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania Zamawiającego wymienione w wykazie załączonym do SIWZ, być fabrycznie nowy i gotowy do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem. 3. Dostawa obejmuje także transport oraz wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi przez Zamawiającego. Oferowany towar ma być nowy, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy. 4. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy a maksymalnie 60 miesiące, jeżeli nie przewidziano innego okresu w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. • Wykonawca zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny na czas trwania gwarancji. • czas przystąpienia do naprawy przy zgłoszeniu usterki faxem: - do godziny 10:00 – naprawa nastąpi w tym samym dniu, - do godziny 15:00 – naprawa nastąpi w dniu następnym. • naprawa nastąpi w miejscu użytkowania sprzętu, • w przypadku konieczności wykonania naprawy poza miejscem użytkowania sprzętu, Wykonawca zapewni na własny koszt odbiór sprzętu do naprawy i jego dostawę po dokonaniu naprawy oraz dostarczenie sprzętu zastępczego na czas naprawy. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 6. Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nieregenerowanego, niebędącego uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, kompletnego i gotowego do użycia (tj. bez żadnych zbędnych dodatkowych inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich. 7. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne lub lepsze od opisywanych. 8. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna te, których parametry jakościowe i użytkowe są nie gorsze od wskazanych w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 9. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego i wyposażenia w ramach projektu: Rozwój edukacji przedszkolnej w Gminie Gnojno”
Dodano: 2024-02-19 - "Dom Kultury 2.0"
Dodano: 2023-07-10 - „Dostawa ośmiu komputerów przenośnych”
Dodano: 2022-12-28 - Dostawa 9 sztuk laptopów w ramach projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR
Dodano: 2022-11-29 - „Dostawa sprzętu i oprogramowania związane z realizacją projektu w ramach grantów „Polska Cyfrowa”
Dodano: 2022-08-22 - „Zakup laptopów dla Gminy Dwikozy w ramach projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
Dodano: 2022-08-12 - „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i oprzyrządowaniem w ramach programu „Granty PGR” Cyfrowa Gmina”
Dodano: 2022-07-20 - Zakup laptopa w związku z art. 6a ustawy z dnia 20.10.2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywoływanych nimi sytuacji kryzysowych (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1842)
Dodano: 2021-07-02 - Zakup laptopa w związku z art.6a ustawy z dnia 20.10.2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem , przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1842)
Dodano: 2021-06-28 - Zakup laptopa w związku z art. 6a ustawy z dnia 20.10.2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (tj. Dz. U. z 2020r., poz. 1842)
Dodano: 2021-06-17