GMINA GNOJNO ogłasza przetarg
- Adres: 28-114 Gnojno, Gnojno 145
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 353 20 38
- Data zamieszczenia: 2024-02-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA GNOJNO
Gnojno 145
28-114 Gnojno, woj. świętokrzyskie
tel. 41 353 20 38
REGON: 291010062 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego i wyposażenia w ramach projektu: Rozwój edukacji przedszkolnej w Gminie Gnojno” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
● Część 1 (zadanie nr 1): zakup i dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnegoCzęść pierwsza przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę fabrycznie nowych laptopów z systemem operacyjnym, Monitorów interaktywnych, Głośników BLUETOOTH BOOMBOX, drukarek laserowych Czarno-białych, aparatów fotograficznych , Przenośnych odtwarzaczy CD, Przenośnych sprzętów nagłaśniających, zestawów do karaoke w ilości 4 (czterech) sztuk po jednym do przedszkola przy Szkole Podstawowej im. M. Konopnickiej w Gnojnie, przedszkola przy Szkole Podstawowej w Raczycach, przy Szkole Podstawowej w Balicach , przy Szkole Podstawowej w Jarząbkach.Zakup obejmuje również rozładunek i wniesienie poszczególnych elementów sprzętu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1.1 do SWZ.2. Klauzula społeczna – za które Wykonawca otrzyma punkty zgodnie z deklaracją w złożonej ofercie.Wykonawca zobowiązuje się:a) Zatrudnić przy wykonaniu zamówienia, co najmniej 1 osobę niepełnosprawną (dla zadania 1 pracownik bezpośrednio związany z wykonywaniem zamówienia) o której mowa w przepisach o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnychb) W przypadku, gdy Wykonawcą jest osobą fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej, zapisy powyższe stosuje się do osoby składającej ofertę i osoba ta musi spełniać warunek na dzień składania oferty. Jeżeli osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej złoży ofertę i nie spełnia klauzuli społecznej to nie otrzyma punktów w tym kryterium● Część 2 (zadanie nr 2): zakup i dostawa wyposażeniaCzęść druga przedmiotu zamówienia obejmuje zakup i dostawę fabrycznie nowych zabawek, klocków LEGO, robotów, narzędzi ogrodniczych, i akcesoriów do zajęć sportowych i muzycznych i ilościach podanych w załączniku nr 1.B do przedszkola przy Szkole Podstawowej im. M. Konopnickiej w Gnojnie, przedszkola przy Szkole Podstawowej w Raczycach, przy Szkole Podstawowej w Balicach , przy Szkole Podstawowej w JarząbkachZakup obejmuje również rozładunek i wniesienie poszczególnych elementów sprzętu.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1.2 do SWZ.2. Klauzula społeczna – za które Wykonawca otrzyma punkty zgodnie z deklaracją w złożonej ofercie.Wykonawca zobowiązuje się:a) Zatrudnić przy wykonaniu zamówienia, co najmniej 1 osobę niepełnosprawną (dla zadania 2 pracownik bezpośrednio związany z wykonywaniem zamówienia) o której mowa w przepisach o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnychb) W przypadku, gdy Wykonawcą jest osobą fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej, zapisy powyższe stosuje się do osoby składającej ofertę i osoba ta musi spełniać warunek na dzień składania oferty. Jeżeli osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej złoży ofertę i nie spełnia klauzuli społecznej to nie otrzyma punktów w tym kryterium - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Dom Kultury 2.0"
Dodano: 2023-07-10 - „Dostawa ośmiu komputerów przenośnych”
Dodano: 2022-12-28 - Dostawa 9 sztuk laptopów w ramach projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR
Dodano: 2022-11-29 - „Dostawa sprzętu i oprogramowania związane z realizacją projektu w ramach grantów „Polska Cyfrowa”
Dodano: 2022-08-22 - „Zakup laptopów dla Gminy Dwikozy w ramach projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
Dodano: 2022-08-12 - „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i oprzyrządowaniem w ramach programu „Granty PGR” Cyfrowa Gmina”
Dodano: 2022-07-20 - Zakup laptopa w związku z art. 6a ustawy z dnia 20.10.2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywoływanych nimi sytuacji kryzysowych (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1842)
Dodano: 2021-07-02 - Zakup laptopa w związku z art.6a ustawy z dnia 20.10.2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem , przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1842)
Dodano: 2021-06-28 - Zakup laptopa w związku z art. 6a ustawy z dnia 20.10.2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (tj. Dz. U. z 2020r., poz. 1842)
Dodano: 2021-06-17 - Dostawa sprzętu komputerowego ioprogramowania dla potrzeb Projektu „Zawodowa lokomotywa” współfinansowanego ze środków UniiEuropejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w Zespole SzkółMechanicznych w Kielcach, ul. Jagiellońska 32 25-608 Kielce
Dodano: 2021-03-26