Gmina Pruszcz Gdański ogłasza przetarg
- Adres: 83000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00 , fax. 0-58 682 27 14
- Data zamieszczenia: 2017-03-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pruszcz Gdański
ul. Wojska Polskiego 30
83000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00, fax. 0-58 682 27 14
REGON: 53713100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP I DOSTAWA DO URZĘDU GMINY PRUSZCZ GDAŃSKI POMOCY DYDATKTYCZNYCH DO PROWADZENIA ZAJĘĆ W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. „WSPARCIE PROCESU KSZTAŁTOWANIA KOMPETENCJI KLUCZOWYCH U UCZNIÓW POPRZEZ WDROŻENIE KREATYWNYCH I INNOWACYJNYCH FORM I METOD NAUCZANIA W SZKOŁACH GMINY PRUSZCZ GDAŃSKI” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć w ramach realizacji projektu pn. „Wsparcie procesu kształtowania kompetencji kluczowych u uczniów poprzez wdrożenie kreatywnych i innowacyjnych form i metod nauczania w szkołach Gminy Pruszcz Gdański” z podziałem na następujące zadania: Zadanie nr I - Zakup wyposażenia pracowni przyrodniczych Zadanie nr II - Zakup pomocy dydaktycznych Zadanie nr III - Zakup pomocy multimedialnych Zadanie nr IV - Zakup pomocy do nauki j. angielskiego Zadanie nr V -Zakup pomocy do zajęć terapeutycznych 2. Zamówienie będzie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 3.2. Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5a,5b,5c,5d,5e do SIWZ). 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie artykuły o parametrach nie gorszych niż posiadają produkty wymienione w tym opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 5a,5b,5c,5d,5e do SIWZ). Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. 5. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłowe wykonanie wszystkich czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3) Dostawa pomocy dydaktycznych odbędzie się transportem własnym Wykonawcy i na jego koszt do siedziby Zamawiającego w terminie wskazanym w ofercie w godzinach pracy urzędu. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego z wyszczególnieniem zapotrzebowania konkretnych szkół. Podpisany przez obie strony protokół zdawczo – odbiorczy będzie stanowił podstawę do wypłaty wynagrodzenia. Zamawiający wymaga, aby podczas dostawy przedmiotu zamówienia – materiały dydaktyczne były podzielone wg zapotrzebowania konkretnych szkół i czytelnie oznakowane. 6. Określenie przedmiotu zamówienia przy pomocy CPV: 39162100-6 7. Zamawiający informuje, iż w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zastosowana zostanie tzw. /procedura odwrócona/, o której mowa w art. 24aa ustawy pzp, tzn. Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: • Zadanie nr I - Zakup wyposażenia pracowni przyrodniczych – 1500 zł. • Zadanie nr II - Zakup pomocy dydaktycznych - 400 zł. • Zadanie nr III - Zakup pomocy multimedialnych – 300 zł. • Zadanie nr IV - Zakup pomocy do nauki j. angielskiego – 300 zł. • Zadanie nr V -Zakup pomocy do zajęć terapeutycznych – 90 zł. 2. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2) Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a) wnoszone w formie pieniądza zostało zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego nr 83 8335 0003 0116 5885 2000 0005 Bank Spółdzielczy, ul. Wita Stwosza 2 a. przed upływem terminu składania ofert b) wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w kasie Urzędu Gminy w Pruszczu Gdańskim przy ul. Wojska Polskiego 30 (godziny otwarcia kasy od poniedziałku do piątku między 8.00 a 14.00) przed upływem terminu składania ofert. 3. Formy wniesienia wadium: 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r, Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 2) W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, o których mowa w ust. 4 niniejszego rozdziału, w jakich Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami. Wadium w formach wymienionych w ust. 3 pkt. 1 lit. b-e musi być wystawione na Gminę Pruszcz Gdański. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 3) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4) Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. 4. Zatrzymanie wadium 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa stanowisk doświadczalnych wraz z wyposażeniem na potrzeby laboratoriów studenckich Wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniku Gdańskiej
Dodano: 2023-11-08 - Dostawa wraz z montażem i wdrożeniem wyposażenia, sprzętu oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. „CZARNEŃSKIE PRZEDSZKOLE - DZIECI W SWOIM ŻYWIOLE”
Dodano: 2023-06-22 - „Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia dla przedszkoli z terenu Gminy Pelplin ”
Dodano: 2022-11-14 - „Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby Powiatowego Zespołu Szkół nr 1 w Wejherowie”
Dodano: 2022-09-07 - Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do przedszkola przy Szkole Podstawowej w Tuchomiu
Dodano: 2022-08-04 - Dostawa wyposażenia dla specjalistycznej pracowni terapeutycznej integracji sensorycznej oraz przedszkola realizującego Wczesne Wspomaganie Rozwoju
Dodano: 2020-11-04 - Dostawa i montaż pozostałego wyposażenia do przedszkola przy ul. Kaszubskiej 15 w Lini zakupionego w ramach otrzymanego dofinansowania projektu pt. „Tworzenie nowych miejsc przedszkolnych dla najmłodszych mieszkańców gminy Linia w nowej placówce edukacyjnej” z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
Dodano: 2020-10-02 - „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do doradztwa edukacyjno-zawodowego w powiecie kościerskim” w ramach projektu „Nowoczesna edukacja zawodowa w Sercu Kaszub” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.3 Edukacja zawodowa, Poddziałanie 3.3.1 Jakość edukacji zawodowej RPO WP 2014-2020, nr wniosku o dofinansowanie RPPM.03.03.01-22-0011/2016.
Dodano: 2020-03-10 - "Dostawa pomocy naukowo – dydaktycznych” w ramach Osi Priorytetowej 3 Edukacja, Działanie 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałanie 3.2.2 Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020”
Dodano: 2019-12-05 - Zakup, dostawa wyposażenia do Przedszkola Gminnego „Bajka” w Jezierzycach, które należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu
Dodano: 2019-11-28