Przetargi.pl
zakup i dostawa do Kancelarii Senatu fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi koniecznymi do ich uruchomienia

Kancelaria Senatu ogłasza przetarg

  • Adres: 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6949035 , fax. 22 6949213
  • Data zamieszczenia: 2011-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Senatu
    ul. Wiejska 6 6
    00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6949035, fax. 22 6949213
    REGON: 00139380011000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.senat.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kancelaria Senatu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup i dostawa do Kancelarii Senatu fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi koniecznymi do ich uruchomienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do Kancelarii Senatu fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi koniecznymi do ich uruchomienia (np. toner, developer). 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, na: - część I zamówienia - zakup i dostawa 20 sztuk fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych wraz z materiałami eksplotacyjnymi koniecznymi do ich uchomienia (np. toner, developer), z przeznaczeniem do biur senatorskich. - część II zamówienia - zakup i dostawa 2 sztuk fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych wraz z materiałami eksplotacyjnymi koniecznymi do ich uruchomienia (np. toner, developer), z przeznaczeniem do biur Kancelarii Senatu. 3. Przedmiot zamówienia, (część I zamówienia i część II zamówienia), obejmuje również: 1) bezpłatne zainstalowanie i uruchomienie kopiarek, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, i w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, nie dłuższych niż 12 miesięcy od daty dostawy; 2) bezpłatne przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego, w zakresie obsługi dostarczonych kopiarek, 3) bezpłatne dojazdy do miejsca zainstalowania kopiarek i bezpłatną konserwację każdej kopiarki w czasie trwania gwarancji. Konserwacja będzie wykonywana nie rzadziej niż co 50.000 kopii lub nie rzadziej niż raz na kwartał i będzie obejmowała: kontrolę, regulację, usunięcie usterek, czyszczenie podzespołów kopiarki oraz konieczną wymianę materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych (eksploatacyjnych), zgodnie z zaleceniami producenta kopiarek. 4. O miejscu i terminie instalacji kopiarek, Wykonawca zostanie powiadomiony, za pośrednictwem faksu, z 2-dniowym wyprzedzeniem. 5. Koszt zakupu materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych (eksploatacyjnych), których ceny i żywotność (liczba możliwych do wykonania kopii) podane zostaną w Formularzu Oferty - stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ - pokrywa Zamawiający. 6. Ponadto, Wykonawca musi zapewnić co najmniej 1, aktualnie działający, punkt serwisowy na terenie kaźdego wojwództwa w odniesieniu do części I zamówienia i/albo co najmniej 1 punkt serwisowy, aktualnie działający, na terenie m. st. Warszawy, w odniesieniu do części II zamówienia. 7. Dostawa wszystkich kopiarek (część I zamówienia i/albo część II zamówienia), nastąpi do siedziby Kancelarii Senatu, w Warszawie, przy ul. Wiejskiej 6. 8. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone kopiarki cyfrowe, na okres minimum 36 miesięcy, od daty ich instalacji, bez ograniczenia okresu gwarancji i uprawnień z niej wynikających limitem kopii. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ z załącznikami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301211004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.senat.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach