Główny Urząd Nadzoru Budowlanego ogłasza przetarg
- Adres: 00-926 Warszawa, ul. Krucza 38/42
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6619453 , fax. 022 6619095
- Data zamieszczenia: 2015-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
ul. Krucza 38/42 38/42
00-926 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6619453, fax. 022 6619095
REGON: 01084922000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl, bip.gunb.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i instalacja 7 urządzeń wielofunkcyjnych z oprogramowaniem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem umowy jest dostawa i instalacja w siedzibie Zamawiającego 7 sztuk fabrycznie nowych urządzeń wielofunkcyjnych z oprogramowaniem, wyprodukowanych po 1 stycznia 2015 r., wyposażonych w pełnowartościowe materiały eksploatacyjne (a nie pakiet startowy) oraz przeprowadzenie standardowego instruktażu w zakresie obsługi tych urządzeń dla wskazanych przez Zamawiającego pracowników (4 osoby). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik do formularza ofertowego - Minimalne parametry techniczne urządzeń wielofunkcyjnych. 3. Oprogramowanie, o którym mowa w ust. 1, zostanie dostarczone Zamawiającemu przez Wykonawcę na nośnikach CD/DVD. 4. Oferowane urządzenia wielofunkcyjne muszą: 1) być wytworzone zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną, tj. posiadać certyfikat jakości ISO 9001 (lub dokument równoważny) dla producenta urządzeń wielofunkcyjnych, 2) posiadać deklarację zgodności CE (lub dokument równoważny), 3) spełniać wymagania rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 roku w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektronicznego (Dz. U. Nr 155, poz. 1089), 4) posiadać ten sam typ/model oraz pochodzić od jednego producenta. 5. Zamawiający wymaga, aby każde dostarczone urządzenie wielofunkcyjne było objęty minimum 36-miesięczną gwarancją Wykonawcy, a jednocześnie gwarancją producenta na ten sam okres. 6. W okresie gwarancji Wykonawca lub firma przez niego wskazana obejmie każde z urządzeń serwisem gwarancyjnym na następujących warunkach: 1) każde z urządzeń wielofunkcyjnych będzie serwisowane w siedzibie Zamawiającego, 2) firma świadcząca usługi serwisowe musi posiadać certyfikat jakości ISO 9001 (lub dokument równoważny) na świadczenie usług serwisowych, 3) w przypadku braku możliwości naprawy urządzenia wielofunkcyjnego w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca w okresie gwarancji zobowiązuje się do odebrania uszkodzonego sprzętu z siedziby Zamawiającego i dostarczenia go po naprawie, 4) zgłoszenie niesprawności każdego z urządzeń wielofunkcyjnych, dokonywane będzie na piśmie, faksem lub drogą elektroniczną, jako skan sporządzonego na piśmie i podpisanego dokumentu na adres/numer wskazany przez Wykonawcę oraz przyjmowane będzie w dniach pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku, 24 godziny na dobę, 5) wymagana reakcja - 6 godzin od momentu przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego, 6) jeżeli usunięcie niesprawności urządzenia wielofunkcyjnego będzie wymagało czasu dłuższego niż do końca następnego dnia roboczego, na życzenie Zamawiającego zostanie dostarczone, do godziny 16:00 następnego dnia roboczego, urządzenie wielofunkcyjne zamienne o nie gorszych parametrach technicznych, 7) wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi obciążają Wykonawcę - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301211004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koszt eksploatacji 1 urządzenia wielofunkcyjnego
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gunb.gov.pl, bip.gunb.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na dostawę 2 sztuk kolorowych fotokopiarek formatu A3 z kompletem tonerów
Dodano: 2016-07-27 - dostawa do Kancelarii Senatu fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi koniecznymi do ich uruchomienia
Dodano: 2016-04-12 - Dzierżawa 6 urządzeń wielofunkcyjnych oraz licencji na system wydruku podążającego wraz z serwisem oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2015-12-22 - Zakup i dostaw kopiarki
Dodano: 2015-12-07 - Zakup i dostawa urządzeń drukujących oraz licencji Bazy Danych
Dodano: 2015-11-23 - Dostawa kserokopiarek i sprzętu komputerowego
Dodano: 2015-11-17 - Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Sądu Okręgowego w Warszawie i Sądów Rejonowych w okręgu Sądu Okręgowego w Warszawie - ZP/OG/25/15
Dodano: 2015-10-20 - Zakup 9 szt. fotokopiarek
Dodano: 2015-08-04 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Biur Powiatowych Mazowieckiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Dodano: 2015-06-29 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie
Dodano: 2015-05-04