Przetargi.pl
zakup i dostawa do Kancelarii Senatu 5 sztuk fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi koniecznymi do ich uruchomienia

Kancelaria Senatu ogłasza przetarg

  • Adres: 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6949035 , fax. 22 6949213
  • Data zamieszczenia: 2012-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Senatu
    ul. Wiejska 6 6
    00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6949035, fax. 22 6949213
    REGON: 00139380011000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kancelaria Senatu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup i dostawa do Kancelarii Senatu 5 sztuk fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi koniecznymi do ich uruchomienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 5 sztuk fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych wraz materiałami eksploatacyjnymi koniecznymi do ich uruchomienia (np. toner, developer), z przeznaczeniem do pomieszczeń biurowych Kancelarii Senatu. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1) bezpłatne zainstalowanie i uruchomienie kopiarek we wskazanych miejscach przez Zamawiającego, na terenie Kancelarii Senatu i w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, nie dłuższych niż 6 miesięcy od daty dostawy; 2) bezpłatne przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego, w zakresie obsługi dostarczonych kopiarek, 3) bezpłatne dojazdy do miejsca zainstalowania kopiarek i bezpłatną konserwację każdej kopiarki w czasie trwania gwarancji. Konserwacja będzie wykonywana nie rzadziej niż co 50.000 kopii i będzie obejmowała: kontrolę, regulację, usunięcie usterek, czyszczenie podzespołów kopiarki oraz konieczną wymianę materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych (eksploatacyjnych), zgodnie z zaleceniami producenta kopiarek. 3. Dostawa wszystkich kopiarek, nastąpi do siedziby Kancelarii Senatu, w Warszawie, przy ul. Wiejskiej 6. 4. O miejscu i terminie instalacji kopiarki Wykonawca zostanie powiadomiony, przez Zamawiającego, za pośrednictwem faksu, z 2-dniowym wyprzedzeniem. 5. Kopiarka cyfrowa musi spełniać następujące warunki techniczno-eksploatacyjne: 1) prędkość kopiowania minimum 36 kopii na minutę, 2) moduł dupleksu, 3) moduł drukarki, 4) dwustronny automatyczny podajnik dokumentów, 5) pamięć minimum 160 MB, 6) format kopii i oryginału A3-A6, 7) rozdzielczość minimum 600 x 600 dpi, 8) minimum 3 szuflady na papier o pojemności minimum 500 arkuszy każda (w tym co najmniej jedna szuflada w formacie do A3), 9) funkcja sortowania elektronicznego, 10) skaner kolorowy z możliwością skanowania do PC, do e-mail, do FTP, Twain, do SMB, do USB, 11) zgodność: Windows (2000/2003/XP/Vista/Windows7/MacOS10.2 lub późniejszy/UNIX/Linux), 12) panel sterowania i komendy w języku polskim i możliwość zmiany języka na angielski, 13) stolik lub szafka pod kopiarkę, 14) możliwość wprowadzenia kodu dostępu dla użytkownika, 15) instrukcja w języku polskim, 16) zasilanie 220V-230V / 50 Hz. 6. W celu potwierdzenia, że oferowane kopiarki spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ z załącznikami, należy wypełnić i złożyć załącznik nr 1a - Parametry techniczne oferowanej kopiarki, stanowiący załącznik do Formularza Oferty, będącego załącznikiem nr 1 do SIWZ oraz dołączyć folder oferowanych kopiarek lub inny dokument potwierdzający parametry techniczne oferowanych kopiarek. 7. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji na dostarczone kopiarki cyfrowe na okres minimum 36 miesięcy od daty ich instalacji bez ograniczenia okresu gwarancji limitem kopii. Okres rękojmi będzie odpowiadać okresowi udzielonej gwarancji. 8. Warunki gwarancji i serwisu nie mogą być gorsze niż podane poniżej: 1) naprawy gwarancyjne będą się odbywać w miejscu zainstalowania kopiarki, wskazanym przez Zamawiającego. Jeżeli naprawa w miejscu instalacji nie będzie możliwa, Wykonawca odbierze kopiarkę i dostarczy ją po naprawie na własny koszt i odpowiedzialność; 2) na czas naprawy kopiarki poza siedzibą Kancelarii Senatu, na życzenie Zamawiającego, Wykonawca udostępni kopiarkę zastępczą; 3) od chwili zgłoszenia awarii do jej usunięcia nie może minąć więcej niż 14 dni roboczych; 4) Wykonawca może w umowie powierzyć wykonanie obowiązków wynikających z gwarancji innej firmie, z tym że Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania obsługi gwarancyjnej; 5) w razie gdy naprawa kopiarki potrwa dłużej niż cztery tygodnie lub gdy kopiarka będzie naprawiana cztery razy, Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo wymiany kopiarki na nową, taką samą lub spełniającą takie same warunki techniczno eksploatacyjne, przy czym poprzez czterokrotną naprawę, kwalifikującą kopiarkę do wymiany na nową, rozumie się naprawę tego samego zespołu lub elementu urządzenia; 6) okres gwarancji będzie przedłużony o czas trwania naprawy; 7) gwarancja nie może ograniczać praw Zamawiającego: - do przemieszczania dostarczonej kopiarki, - do dysponowania zakupioną kopiarką, 8) w razie przeniesienia własności kopiarki uprawnionym do gwarancji będzie nowy właściciel. 9. Zaleca się dołączyć do oferty, wzór karty gwarancyjnej z wyszczególnionymi wyżej wymienionymi warunkami gwarancji. 10. Wykonawca ubiegający się o dostawę kopiarek cyfrowych do biur Kancelarii Senatu, musi zapewnić minimum 1 aktualnie działający punkt serwisowy na terenie m. st. Warszawy. Wykaz punktu/tów serwisowego/wych wraz z numerem/ami telefonu/ów i jego adresem/mi, należy dołączyć do Formularza Oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 11. Wykonawca musi dołączyć do oferty cennik wszystkich materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych (eksploatacyjnych), na podstawie których wyliczono cenę brutto jednej kopii A4. Do wypełnienia i złożenia załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Oferty. 12. W przypadku występowania w danej marce kopiarki, tak zwanych zestawów serwisowych, należy wymienić wszystkie elementy wchodzące w skład ww. zestawu. 13. Koszt zakupu materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych (eksploatacyjnych), których ceny i żywotność (liczba możliwych do wykonania kopii), Wykonawca poda w Formularzu Oferty - stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ - pokrywa Zamawiający.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301211004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.senat.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach