Przetargi.pl
zakup i dostawa do Kancelarii Senatu 30 sztuk fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi koniecznymi do ich uruchomienia.

Kancelaria Senatu ogłasza przetarg

  • Adres: 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6949035 , fax. 22 6949213
  • Data zamieszczenia: 2011-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Senatu
    ul. Wiejska 6 6
    00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6949035, fax. 22 6949213
    REGON: 00139380011000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.senat.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kancelaria Senatu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup i dostawa do Kancelarii Senatu 30 sztuk fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi koniecznymi do ich uruchomienia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 30 sztuk fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych wraz materiałami eksploatacyjnymi koniecznymi do ich uruchomienia (np. toner, developer), z przeznaczeniem do biur senatorskich. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1) bezpłatne zainstalowanie i uruchomienie kopiarek w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, i w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, nie dłuższych niż 12 miesięcy od daty dostawy; 2) bezpłatne przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonych kopiarek, 3) bezpłatne dojazdy do miejsca zainstalowania kopiarek i bezpłatną konserwację każdej kopiarki w czasie trwania gwarancji. Konserwacja będzie wykonywana nie rzadziej niż co 50.000 kopii lub nie rzadziej niż raz na kwartał i będzie obejmowała: kontrolę, regulację, usunięcie usterek, czyszczenie podzespołów kopiarki oraz konieczną wymianę materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych (eksploatacyjnych), zgodnie z zaleceniami producenta kopiarek. 3. Kancelaria Senatu we własnym zakresie dostarczy kopiarki cyfrowe do wskazanych biur senatorskich na terenie całego kraju. 4. Kopiarka cyfrowa musi spełniać następujące warunki techniczno-eksploatacyjne: 1) prędkość kopiowania minimum 18 kopii na minutę, 2) moduł dupleksu, 3) moduł drukarki, 4) dwustronny automatyczny podajnik dokumentów, 5) pamięć minimum 64 MB, 6) format kopii i oryginału A3-A6, 7) rozdzielczość minimum 600 x 600 dpi, 8) minimum 2 szuflady na papier o pojemności minimum 250 arkuszy każda (w tym co najmniej jedna szuflada w formacie do A3), 9) funkcja sortowania elektronicznego, 10) panel sterowania i komendy w języku polskim i możliwość zmiany języka na angielski, 11) stolik lub szafka pod kopiarkę, 12) możliwość wprowadzenia kodu dostępu dla użytkownika, 13) instrukcja w języku polskim, 14) zasilanie 220V-230V / 50 Hz. 5. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji na dostarczone kopiarki cyfrowe na okres minimum 36 miesięcy od daty ich instalacji bez ograniczenia okresu gwarancji limitem kopii. Okres rękojmi będzie odpowiadać okresowi udzielonej gwarancji. 6. Dostawa wszystkich kopiarek nastąpi do siedziby Kancelarii Senatu w Warszawie, przy ul. Wiejskiej 6. 7. Wykonawca zainstaluje dostarczone kopiarki we wskazanym biurze senatorskim na terenie całej Polski, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, nie dłuższym niż 12 miesięcy od daty dostawy. O miejscu i terminie instalacji kopiarki Wykonawca zostanie powiadomiony za pośrednictwem faksu, z 2-dniowym wyprzedzeniem. Kancelaria Senatu we własnym zakresie dostarczy kopiarki do wskazanych biur senatorskich na terenie Polski. 8. Wykonawca ubiegający się o dostawę kopiarek cyfrowych do biur senatorskich musi zapewnić minimum 1 aktualny punkt serwisowy w każdym województwie na terenie Polski. Wykaz punktów serwisowych wraz z numerem telefonu i jego adresem, należy dołączyć do Formularza Oferty, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301211004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.senat.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach