Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala ogłasza przetarg
- Adres: 00-608 Warszawa, Al. Niepodległości
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5926420, 5926590 , fax. 225 926 663
- Data zamieszczenia: 2019-07-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala
Al. Niepodległości 190
00-608 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5926420, 5926590, fax. 225 926 663
REGON: 12513262000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup i dostawa do 17 jednostek organizacyjnych KRUS materiałów prewencyjnych BHP dla rolników i członków ich rodzin - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do 17 jednostek organizacyjnych KRUS materiałów prewencyjnych BHP (Zestaw ochronny do pozyskiwania drewna- 840 szt., Zestaw do ochrony dróg oddechowych- 840 szt., Naświetlacz LED z czujnikiem obecności- 840 szt., Pas transportowy ściągany- 580 szt., Mata stanowiskowa antypoślizgowa- 400 szt.) dla rolników i członków ich rodzin. Dostawa obejmuje dostarczenie przedmiotu zamówienia do 16 Oddziałów Regionalnych i Centrali KRUS oraz wniesienie wraz z rozładunkiem do miejsca wskazanego przez pracownika Oddziału Regionalnego lub Centrali KRUS. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35113400-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa odzieży ochronnej jednorazowej (czepek, fartuch, ochraniacze foliowe na buty) w ilości 7176 sztuk oraz zestawu (kask ochronny i kamizelka) w ilości 3572 sztuk.
Dodano: 2024-03-29 - WOFiTM/11/2024/TP - Dostawa środków ochrony indywidualnej
Dodano: 2024-03-12 - Dostawa odzieży ochronnej jednorazowej (czepek, fartuch, ochraniacze foliowe na buty) w ilości 7176 sztuk oraz zestawu (kask ochronny i kamizelka) w ilości 3572 sztuk.
Dodano: 2024-03-01 - Dostawa odzieży roboczej i ochronnej, obuwia roboczego i ochronnego oraz rękawic roboczych i ochronnych w 2024 roku – zamówienie udzielane w częściach.
Dodano: 2024-01-12 - Dostawa odzieży roboczej, obuwia, przedmiotów ochrony indywidualnej
Dodano: 2023-10-10 - sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej dla Sieci Badawczej Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa
Dodano: 2023-09-27 - Sukcesywne dostawy materiałów ochrony osobistej do diagnostyki, odzieży i materiałów do utrzymania czystości w pomieszczeniach laboratoryjnych, w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-123/2023
Dodano: 2023-08-30 - sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej dla Sieci Badawczej Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa
Dodano: 2023-08-28 - Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej dla Sieci Badawczej Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa
Dodano: 2023-08-22 - Dostawa peleryn przeciwdeszczowych
Dodano: 2023-07-19