Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy materiałów ochrony osobistej do diagnostyki, odzieży i materiałów do utrzymania czystości w pomieszczeniach laboratoryjnych, w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-123/2023

Warszawski Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 02-091 Warszawa, Żwirki i Wigury 61
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warszawski Uniwersytet Medyczny
    Żwirki i Wigury 61
    02-091 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 000288917
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy materiałów ochrony osobistej do diagnostyki, odzieży i materiałów do utrzymania czystości w pomieszczeniach laboratoryjnych, w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-123/2023
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów ochrony osobistej do diagnostyki, odzieży i materiałów do utrzymania czystości w pomieszczeniach laboratoryjnych, w podziale na części zamówienia, zwane dalej Pakietami od 1 do 2:Pakiet nr 1 - Sukcesywne dostawy materiałów niezbędnych do utrzymania czystości w laboratorium Cleanroom;- na warunkach określonych w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby asortymentu materiałów do utrzymania czystości i odzieży ochronnej, odpowiednio dla Pakietu 1 i 2, został określony w Formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących odpowiednio Załącznik nr 2.1 i Załącznik 2.2 do SWZ.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany ilości przedmiotu zamówienia, wyszczególnionego w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 2.1 i Załącznik 2.2), w granicach wynagrodzenia o którym mowa w § 4 ust. 1 Projektu Umowy, a także możliwość niewykorzystania przedmiotu umowy w zakresie ilościowym i wartościowym, jednakże nie przekraczającym 30 % wartości wynagrodzenia określonego w umowie. Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać jakiekolwiek roszczenie z tytułu niewykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie ilościowym lub wartościowym, z zastrzeżeniem § 12 ust. 1 pkt 3 i 4 Projektu umowy.4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będą sukcesywne (partiami w zależności od potrzeb) dostawy przedmiotu zamówienia do: Sekcji Gospodarki Magazynowej Działu Logistyki WUM, ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa lub innych jednostek organizacyjnych WUM zlokalizowanych w Warszawie, określonych w poszczególnych zamówieniach oraz także innych miejsc, przy czym liczba przesyłek kierowanych na inny adres niż jednostki WUM w Warszawie, nie przekroczy 3% liczby wszystkich dostaw. 5. Zamawiający informuje, że odpowiednio dla Pakietu 1 i 2, Wykonawca w kolumnie 5 tabeli Formularzy asortymentowo – cenowych, uprawniony jest do określenia liczby sztuk w opakowaniu zbiorczym jakie Zamawiający będzie zamawiał w trakcie realizacji umowy, z zastrzeżeniem, że liczba sztuk w oferowanym opakowaniu zbiorczym, nie będzie większa niż wskazana przez Zamawiającego w kolumnie 2 tabeli.6. Produkty, stanowiące przedmiot zamówienia objęty Pakietami 1 i 2, muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, oryginalnie zapakowane i oznakowane przez producenta. Zastosowane opakowania jednostkowe i zbiorcze muszą należycie zabezpieczać produkty przed uszkodzeniem i dekompletacją.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów ochrony osobistej do diagnostyki, odzieży i materiałów do utrzymania czystości w pomieszczeniach laboratoryjnych, w podziale na części zamówienia, zwane dalej Pakietami od 1 do 2:Pakiet nr 2 - Sukcesywne dostawy odzieży ochronnej niezbędnej do pracy w pomieszczeniach laboratoryjnych;- na warunkach określonych w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju i liczby asortymentu materiałów do utrzymania czystości i odzieży ochronnej, odpowiednio dla Pakietu 1 i 2, został określony w Formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących odpowiednio Załącznik nr 2.1 i Załącznik 2.2 do SWZ.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany ilości przedmiotu zamówienia, wyszczególnionego w Formularzu asortymentowo-cenowym (Załącznik nr 2.1 i Załącznik 2.2), w granicach wynagrodzenia o którym mowa w § 4 ust. 1 Projektu Umowy, a także możliwość niewykorzystania przedmiotu umowy w zakresie ilościowym i wartościowym, jednakże nie przekraczającym 30 % wartości wynagrodzenia określonego w umowie. Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać jakiekolwiek roszczenie z tytułu niewykorzystania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie ilościowym lub wartościowym, z zastrzeżeniem § 12 ust. 1 pkt 3 i 4 Projektu umowy.4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będą sukcesywne (partiami w zależności od potrzeb) dostawy przedmiotu zamówienia do: Sekcji Gospodarki Magazynowej Działu Logistyki WUM, ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa lub innych jednostek organizacyjnych WUM zlokalizowanych w Warszawie, określonych w poszczególnych zamówieniach oraz także innych miejsc, przy czym liczba przesyłek kierowanych na inny adres niż jednostki WUM w Warszawie, nie przekroczy 3% liczby wszystkich dostaw. 5. Zamawiający informuje, że odpowiednio dla Pakietu 1 i 2, Wykonawca w kolumnie 5 tabeli Formularzy asortymentowo – cenowych, uprawniony jest do określenia liczby sztuk w opakowaniu zbiorczym jakie Zamawiający będzie zamawiał w trakcie realizacji umowy, z zastrzeżeniem, że liczba sztuk w oferowanym opakowaniu zbiorczym, nie będzie większa niż wskazana przez Zamawiającego w kolumnie 2 tabeli.6. Produkty, stanowiące przedmiot zamówienia objęty Pakietami 1 i 2, muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, oryginalnie zapakowane i oznakowane przez producenta. Zastosowane opakowania jednostkowe i zbiorcze muszą należycie zabezpieczać produkty przed uszkodzeniem i dekompletacją.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35113400-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach