Przetargi.pl
Zakup i dostawa ciągnika z oprzyrządowaniem na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Toruniu

Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Polna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (056) 66 44 775, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu
    ul. Polna 113
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (056) 66 44 775, , fax. -
    REGON: 87152543200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.powiattorunski.pl/2358,przetargi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa ciągnika z oprzyrządowaniem na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Toruniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa ciągnika z oprzyrządowaniem na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Toruniu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia do niniejszej instrukcji. Zamawiający będzie oczekiwał w zakresie oprzyrządowania następujących elementów (tj. zakup i dostawa ciągnika rolniczego, zakup i dostawa kosiarki bijakowej, zakup i dostawa zamiatarki, zakup i dostawa pługu do odśnieżania)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodne z treścią załącznika do SIWZ. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; oraz a) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – wraz z załącznikami, b) pełnomocnictwo do podpisania oferty – w przypadku, gdy upoważnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych, c) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – w przypadku, gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie, d) opis, wyciąg z homologacji (dane techniczne producenta), potwierdzających minimalne wymagania techniczne określone przez zamawiającego. e) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007 r. Nr 50, poz 331 z późn. zmianami), albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach