Przetargi.pl
Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z osprzętem

Podkarpacka Instytucja Gospodarki Budżetowej CARPATIA ogłasza przetarg

  • Adres: 35-322 Rzeszów, ul. hr. Wandy Tarnowskiej 4
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 85 35 247 , fax. 17 85 07 864
  • Data zamieszczenia: 2013-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podkarpacka Instytucja Gospodarki Budżetowej CARPATIA
    ul. hr. Wandy Tarnowskiej 4 4
    35-322 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 85 35 247, fax. 17 85 07 864
    REGON: 18065160500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.igbcarpatia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z osprzętem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do Oddziału w Średniej Wieś fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z osprzętem z homologacją fabryczną, spełniającego wymogi techniczne i warunki dostawy określone w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający pod nazwą ciągnik rolniczy z osprzętem rozumie ciągnik rolniczy z ładowaczem czołowym i osprzętem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup nowego ciągnika rolniczego z osprzętem (łyżka 1,5 m3 , widły do obornika, uchwyt do bel owijanych). 2.Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, a jego data produkcji nie może być starsza niż 01.01.2012 r. 3.Gwarancja jakości i rękojmia na przedmiot zamówienia wynosi minimum 24 miesiące bez limitu motogodzin. Gwarancja winna obejmować bezpłatny dojazd serwisantów i usuniecie usterek w okresie gwarancji, a reakcja serwisu nie powinna przekraczać 24 godzin od zgłoszenia usterki. 4.Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo o Ruchu Drogowym. 5.Przedmiot zamówienia powinien posiadać silnik wysokoprężny o pojemności do 5 000 m3 , system wtrysku Common Rail, moc znamionowa 110-120 KM, katalizator SCR, a emisja spalin winna być co najmniej zgodna z normą STAGE IIIB / TIER IV. 6.Przedmiot zamówienia powinien posiadać skrzynię min. 16 przełożeń do przodu i min. 16 do tyłu , napęd na obie osie 4 x 4, min. cztery biegi zmieniane pod obciążeniem. 7.Przedmiot zamówienia winien posiadać kabinę operatora ogrzewaną i klimatyzowaną oraz fotel pneumatyczny i siedzisko dla drugiej osoby. 8.Wykonawca powinien zapewnić bezpłatne szkolenie operatora (wskazanego przez zamawiającego) w zakresie obsługi oferowanego sprzętu. 9.Wraz z przedmiotem zamówienia wykonawca powinien dostarczyć następujące dokumenty: Instrukcja obsługi w języku polskim;Instrukcja obsługi tachografu w języku polskim;Książka serwisowa;Katalog części zamiennych w języku polskim;Świadectwo homologacji oferowanego sprzętu;Komplet dokumentów umożliwiający rejestrację pojazdu w UDT. 10.Pozostałe parametry wymagane dla przedmiotu zamówienia: tylni TUZ sterowany elektronicznie o udźwigu min. 5,5 ton, szybkosprzęgi, stabilizatory cięgieł dolnych tylnego TUZ, sterowanie niezależne na błotniku, dwa dodatkowe siłowniki w podnośniku hydraulicznym o średnicy min. 80 mm, regulacja elektroniczna potencjometrem szybkości opuszczania oraz wysokości, podnoszenia tylnego TUZ, rozdzielacze hydrauliczne z min. sześcioma szybkozłączami, wydatek pompy hydraulicznej min. 80 l/min. przy 190 bar, ostrzegawcza lampa błyskowa żółta, lampy robocze minimum 8 szt., hamulce pneumatyczne , zaczep transportowy typ zatrzaskowy, zaczep dolny rolniczy, trójkąt ostrzegawczy i gaśnica, przednie i tylne wycieraczki ze spryskiwaczem, obciążniki przednie min. 10 x 45kg,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 160000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości - 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igbcarpatia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach