Przetargi.pl
Zakup i dostawa ciągnika komunalnego wraz z osprzętem

Miejski Zarząd Zieleni i Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Smolenia
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 42 07 700 , fax. 32 42 07 701
  • Data zamieszczenia: 2019-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Zieleni i Gospodarki Komunalnej
    ul. Smolenia 35
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 32 42 07 700, fax. 32 42 07 701
    REGON: 24314786400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzzigk.magistrat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa ciągnika komunalnego wraz z osprzętem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa ciągnika komunalnego wraz z osprzętem. 2. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określono w Istotnych postanowieniach umownych, stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiących Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Ciągnik oraz osprzęt mają być fabrycznie nowe lub używane zgodnie z sopz i spełniać wymagania obowiązujące na terenie Polski dotyczące dopuszczenia pojazdów do ruchu drogowego oraz być wykonane zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz posiadać polskie świadectwa homologacji. 4. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być kompatybilne, tzn. ze sobą współdziałać i być przeznaczone do pracy wspólnej. Zamawiający nie dopuszcza aby, którykolwiek z elementów osprzętu wymagał dla kompatybilności dokonywania dodatkowych przyszłych przeróbek i modyfikacji. 5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt na teren zaplecza socjalno - technicznego Miejskiego Zarządu Zieleni i Gospodarki Komunalnej ul. Tarnogórska 1 a, 41-902 Bytom. 6. Wykonawca zapewni bezpłatne uruchomienie, sprawdzenie (ewentualną regulacje po uruchomieniu) oraz przeprowadzi szkolenie w zakresie poprawnej pracy, konserwacji i bezpiecznej obsługi sprzętu. 7. Wykonawca, który nie jest producentem winien być autoryzowanym przedstawicielem producenta ciągników i posiadać serwis zapewniający naprawy gwarancyjne. 8. Wykonawca ponosi całkowity koszt związany z transportem pojazdu do punktu serwisowego w trakcie trwania gwarancji. 9. Zgłoszenie wad i awarii przedmiotu zamówienia będzie dokonywane pisemnie lub mailem poprzez osoby upoważnione przez Zamawiającego. 10. Pojazd nie może posiadać napisów reklamowych czy też oznaczenia innej firmy, z wyłączeniem oznaczeń producenta pojazdu. 11. Stan formalno – prawny: 1) w pełni udokumentowane legalne pochodzenie, 2) pojazd posiadający polskie świadectwa homologacji, 3) pojazd w 100 % przygotowany do pracy, kompletny, sprawny technicznie i dopuszczony do ruchu drogowego zgodnie z przeznaczeniem użytkowania, 4) stan techniczny w pełni przygotowany do użytkowania (do pracy), 5) gwarancja, bez wyłączeń, na cały zakupiony sprzęt co najmniej 12 miesięcy – licząc od daty dostawy potwierdzonej protokołem zdawczo – odbiorczym . 12. Przedmiot zamówienia musi być wyposażony w następujące dokumenty: 1) dokumenty gwarancyjne (dla każdego elementu), 2) fabryczna instrukcja obsługi ciągnika w języku polskim, 3) co najmniej 2 komplety kluczy,, 4) certyfikat znaku bezpieczeństwa, deklaracją zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą, 5) książka serwisowa w języku polskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularza oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) oświadczenia, o braku podstaw wykluczenia (załącznik nr 2 do SIWZ), oraz jeżeli dotyczy 3) pełnomocnictwa do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem, 4) dokumentu potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działają wspólnie - oryginał lub kopia poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem, 5) informacji, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku, zgodnie z cz. XI pkt 5 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach