Przetargi.pl
Zakup i dostawa ciągnika komunalnego oraz maszyn do prac komunalnych (pług odśnieżny lemieszowy, posypywarka/rozsiewacz piasku z solą, zamiatarka z pojemnikiem na zmiotki oraz systemem zraszającym, kosiarka bijakowa z wysokim wysypem oraz przyczepa do transportu ciągnika wraz z osprzętem

Gmina Mrocza ogłasza przetarg

  • Adres: 89-115 Mrocza, Plac 1 Maja
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 74 10 , fax. 52 385 62 41
  • Data zamieszczenia: 2019-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mrocza
    Plac 1 Maja 20
    89-115 Mrocza, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 74 10, fax. 52 385 62 41
    REGON: 92350889000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrocza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa ciągnika komunalnego oraz maszyn do prac komunalnych (pług odśnieżny lemieszowy, posypywarka/rozsiewacz piasku z solą, zamiatarka z pojemnikiem na zmiotki oraz systemem zraszającym, kosiarka bijakowa z wysokim wysypem oraz przyczepa do transportu ciągnika wraz z osprzętem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa w zakresie zakupu i dostawa ciągnika komunalnego oraz maszyn do prac komunalnych (pług odśnieżny lemieszowy, posypywarka/rozsiewacz piasku z solą, zamiatarka z pojemnikiem na zmiotki oraz systemem zraszającym, kosiarka bijakowa z wysokim wysypem oraz przyczepa do transportu ciągnika wraz z osprzętem. Podstawowe parametry jakie musi spełnić zamawiany sprzęt: 1) Ciągnik komunalny: - Rok produkcji – ciągnik fabrycznie nowy, rok produkcji 2018 lub 2019; - Ciągnik musi spełniać polskie wymogi w zakresie bezpieczeństwa oraz wymagania poruszania się po drogach publicznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym; - Dopuszczalna masa własna ciągnika gotowego do pracy max. 1600 kg; - Dopuszczalna masa całkowita do 2500 kg; - Dopuszczalna masa holowanej przyczepy max. 2500 kg; - Silnik: wysokoprężny, moc min. 32 KM. max. 38 KM, pojemność 1250 - 1650 cm3, turbodoładowany, chłodzony cieczą, spełniający normy min. III A, czterosuwowy z bezpośrednim wtryskiem paliwa, suchy filtr powietrza; - Wymiary: ciągnik dwuosiowy, długość (mm): max. 3500, szerokość (mm): max. 1600, rozstaw osi (mm) max. 1750; - Koła: przednie i tylne o profilu trawiastym (radialne), - WOM: tylny WOM, niezależny, obroty min. 540 obr/min.; środkowy WOM, niezależny, min. 2000 obrotów/min; załączanie z kabiny ciągnika; - TUZ: tylny TUZ, kat. 1, hakowy (zatrzaski); przedni TUZ, kat. 1, hakowy (zatrzaski); zaczep dolny regulowany; regulowane ramiona podnośnika; sterowanie z kabiny ciągnika; regulacja szybkości opadania; udźwig na tylnych ramionach min. 900 kg. - Układ kierowniczy: hydrostatyczny, wspomaganie hydrauliczne; regulowana kolumna kierownicy; - Układ napędowy: napęd 4 x 4; przekładnia hydrostatyczna, bezstopniowa – 2 zakresowa (jazda przód/tył); tempomat; blokada mechanizmu różnicowego, - Układ hamulcowy: hamulec postojowy, tarczowe mokre, sterowane hydraulicznie; - Układ hydrauliczny: wydajność pompy min. 30 l/min, układ hydrauliczny – otwarty, rozdzielacz hydrauliczny min. dwusekcyjny, podwójna pompa hydrauliczna, tył min. 2 pary gniazd hydraulicznych, przód min. 2 pary gniazd hydraulicznych, niezależny zbiornik oleju; - Kabina oryginalna producenta, homologowana: drzwi otwierane z prawej i lewej strony; fotel kierowcy regulowany, pneumatyczny; wycieraczka i spryskiwacz szyby przedniej; klimatyzacja; ogrzewanie; wentylacja; wyposażona w oświetlenie wewnętrzne oraz oświetlenie ostrzegawcze, pulsacyjne, pomarańczowe – listwa dachowa ledowa na całej długości dachu z napisem UMiG Mrocza; 2 lusterka boczne; instalacja elektryczna i oświetlenie: instalacja nominalna 12 V, rozruch silnika rozrusznik – kluczyk, gniazdo do instalacji elek. przyczepy, min. 2 reflektory przednie, min. 2 lampy tylne, światła awaryjne, kierunkowskazy, wyprowadzone gniazdo elektryczne do zasilania np. pługa (obrysówki), zestaw wskaźników - podświetlany (licznik motogodzin; obrotomierz; wskaźnik temperatury, poziomu paliwa, ciśnienia oleju; kontrolka świateł awaryjnych, kierunkowskazów, hamulca postojowego, pracy WOM); - Pozostałe wyposażenie: Gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, apteczka; Zestaw podstawowych narzędzi; Zaczep transportowy; Korek paliwa zamykany na kluczyk; Zamykane na klucz drzwi; Obciążniki walizkowe - przód ok. 150 kg; Pełna dokumentacja techniczna w języku polskim (instrukcja obsługi); Przednie i tylne błotniki; Ciągnik musi być wyposażony w osprzęt (gniazda hydrauliczne, zaczepy, układy zawieszenia) umożliwiający pracę z oferowanymi maszynami; - Wymagania dodatkowe: Ciągnik musi być gotowy do natychmiastowej pracy; Wykonawca zapewni gwarancję na min. 24 m – ce lub min. 1000 motogodzin pracy; Zapewnienie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego; Przeglądy i naprawy gwarancyjne u Zamawiającego; Wykonawca przeprowadzi bezpłatne szkolenie z obsługi i eksploatacji zakupionego ciągnika i maszyn; Ciągnik musi posiadać niezbędne dokumenty i wyposażenie dopuszczające go do ruchu drogowego, jego rejestrację i eksploatację bezpośrednio po zakupie ( książka obsługi i karta gwarancyjna w języku polskim); Reakcja ekipy serwisowej na zgłoszenie do 2 dni od momentu zgłoszenia konieczności naprawy i 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia konieczności przeglądu serwisowego; Pierwszy przegląd gwarancyjny bezpłatny. 2) Pług odśnieżny – lemieszowy: - Rok produkcji – pług fabrycznie nowy, rok produkcji 2018 lub 2019, - Maszyna musi współpracować z oferowanym ciągnikiem, - dwa lemiesze niezależnie i bezstopniowo hydraulicznie sterowane z kabiny, - Pług o układzie zawieszenia umożliwiającym jego szybki montaż (trzy - punktowy układ zawieszenia), - Możliwość odśnieżania we wszystkich kierunkach (prawo, lewo, przed siebie – lemiesze złożone do środka lub na zewnątrz), min. 4 pozycje robocze, - Konstrukcja wzmocniona, - Możliwość montażu na przednim TUZ, kat 1, - Szerokość robocza regulowana w przedziale od min. 1200 mm. do max. 1600 mm, - Pług wyposażony w oświetlenie obrysowe (napięcie 12 V) i stopkę podporową, - Listwa zgarniająca gumowa, odchylana sprężynowo, - Pług musi być gotowy do natychmiastowej pracy, - Wykonawca zapewni gwarancję na min. 24 m – ce, - Zapewnienie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, - Przeglądy, naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne u Zamawiającego, - Wykonawca przeprowadzi bezpłatne szkolenie z obsługi i eksploatacji zakupionego pługa, - Pług musi posiadać niezbędne dokumenty i wyposażenie dopuszczające go do ruchu drogowego, jego eksploatację bezpośrednio po zakupie ( certyfikat CE, książka obsługi i karta gwarancyjna w języku polskim), - Reakcja ekipy serwisowej na zgłoszenie do 2 dni od momentu zgłoszenia konieczności naprawy i 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia konieczności przeglądu serwisowego. 3) Posypywarka/Rozsiewacz piasku z solą: - Rok produkcji – posypywarka/rozsiewacz fabrycznie nowa, rok produkcji 2018 lub 2019, - Maszyna musi współpracować z oferowanym ciągnikiem, - Posypywarka musi być wyposażona w mieszadło do mieszanki piasku z solą, - Maszyna zawieszana, napędzana z WOM ciągnika, - Pojemność zbiornika min. 250 l ( mieszanki), - Posypywarka musi posiadać system regulacji szerokości wysiewanej mieszanki (zakres regulacji od ok. 1,0 m do ok. 5,0 m) oraz system regulacji ilość wysiewanej mieszanki, - Posypywarka musi być gotowy do natychmiastowej pracy, - Wykonawca zapewni gwarancję na min. 24 m – ce, - Zapewnienie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, - Przeglądy i naprawy gwarancyjne u Zamawiającego, - Wykonawca przeprowadzi bezpłatne szkolenie z obsługi i eksploatacji zakupionej posypywarki, - Posypywarka musi posiadać niezbędne dokumenty i wyposażenie dopuszczające ją do ruchu drogowego (oświetlenie), jej eksploatację bezpośrednio po zakupie ( certyfikat CE, książka obsługi i karta gwarancyjna w języku polskim), - Reakcja ekipy serwisowej na zgłoszenie do 2 dni od momentu zgłoszenia konieczności naprawy i 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia konieczności przeglądu serwisowego, 4) Kosiarka bijakowa z wysokim wysypem: - Rok produkcji – kosiarka fabrycznie nowa, rok produkcji 2018 lub 2019, - Maszyna musi współpracować z oferowanym ciągnikiem, - Konstrukcja wzmocniona, umożliwiająca pracę w ciężkich warunkach, - Szerokość robocza min. 1500 mm., max. 1600 mm, - Liczba noży min. 40 szt., - W kosiarce muszą być zamontowane noże do traw niskich, - Proszę o dołączenie do kosiarki kpl. noży do traw wysokich, - Kosiarka musi być wyposażona w system do zbierania skoszonej trawy, zbiornik na skoszoną trawę o pojemności min. 700 l, - Kosiarka musi być wyposażona w system hydraulicznego wysypu górnego (sterowany z kabiny), wysokość podnoszenia kosza na trawę min. 1750 mm, - Kosiarka musi być wyposażona w oświetlenie, - Regulacja wysokości koszenia, - Kosiarka musi być gotowa do natychmiastowej pracy, - Wykonawca zapewni gwarancję na min. 24 m – ce, - Zapewnienie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, - Przeglądy i naprawy gwarancyjne u Zamawiającego, - Wykonawca przeprowadzi bezpłatne szkolenie z obsługi i eksploatacji zakupionego kosiarki, - Kosiarka musi posiadać niezbędne dokumenty i wyposażenie dopuszczające ją do ruchu drogowego (oświetlenie), jej eksploatację bezpośrednio po zakupie ( certyfikat CE, książka obsługi i karta gwarancyjna w języku polskim), - Reakcja ekipy serwisowej na zgłoszenie do 2 dni od momentu zgłoszenia konieczności naprawy i 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia konieczności przeglądu serwisowego, 5) Zamiatarka ciągnikowa: - Rok produkcji – zamiatarka fabrycznie nowa, rok produkcji 2018 lub 2019, - Maszyna musi współpracować z oferowanym ciągnikiem, - Przeznaczenie zamiatarki: zamiatanie placów, ulic, chodników pokrytych asfaltem, betonem lub kostką brukową, - Napęd hydrauliczny, - Wyposażenie zamiatarki: zbiornik na nieczystości, kółka podporowe, szczotkę główną PPN – STAL, szczotkę boczną, system zraszania – zbiornik na wodę min. 100 l, - Zamiatarka musi posiadać system regulacji wysokości pracy, - Szerokość robocza min. 1400 mm., - Zbiornik na nieczystości opróżniany hydraulicznie, - Zamiatarka musi być wyposażona w zbiorniki na wodę – system zraszania, dotyczy szczotki głównej i bocznej, - Mocowana na przednim TUZ, przystosowana do pracy przy w/w wyposażeniu zamiatarki oraz uwzględniając oferowany ciągnik, - Zamiatarka musi posiadać system umożliwiający skrętne/kątowe (prawo/lewo) ustawianie zamiatarki, kąt regulacji min. 300 (praca zamiatarki pod kątem), - Zamiatarka musi być gotowa do natychmiastowej pracy, - Wykonawca zapewni gwarancję na min. 24 m – ce, - Zapewnienie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, - Przeglądy i naprawy gwarancyjne u Zamawiającego, - Wykonawca przeprowadzi bezpłatne szkolenie z obsługi i eksploatacji zakupionej zamiatarki, - Zamiatarka musi posiadać niezbędne dokumenty i wyposażenie dopuszczające ją do ruchu drogowego (oświetlenie), jej eksploatację bezpośrednio po zakupie ( certyfikat CE, książka obsługi i karta gwarancyjna w języku polskim), - Reakcja ekipy serwisowej na zgłoszenie do 2 dni od momentu zgłoszenia konieczności naprawy i 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia konieczności przeglądu serwisowego. 6) Przyczepa do transportu oferowanego ciągnika i maszyn: - Rok produkcji – przyczepa fabrycznie nowa, rok produkcji 2018 lub 2019, - Przeznaczenie do transportu oferowanego ciągnika i maszyn, - Przyczepa będzie ciągniona przez Forda Transita DMC 2800 kg, - Ładowność min. 1800 kg, - Wymiary długość min. 4000 mm, szerokość min. 1750 mm, - Przyczepa musi być wyposażona w koło zapasowe, hamulec najazdowy, - Przyczepa musi być wyposażona w burty wysokości co najmniej 300 mm, - Przyczepa musi być wyposażona w tylną burtę umożliwiającą wjazd ciągnikowi na przyczepę, chowane najazdy lub uchylną platformę umożliwiającą wjazd ciągnikowi na przyczepę, - Wykonawca zapewni gwarancję na min. 24 m – ce, - Zapewnienie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego, - Przeglądy i naprawy gwarancyjne u Zamawiającego, - Wykonawca przeprowadzi bezpłatne szkolenie z obsługi i eksploatacji zakupionej przyczepy, - Przyczepa musi posiadać niezbędne dokumenty i wyposażenie dopuszczające ją do ruchu drogowego (oświetlenie), jej eksploatację bezpośrednio po zakupie ( książka obsługi i karta gwarancyjna w języku polskim), - Reakcja ekipy serwisowej na zgłoszenie do 2 dni od momentu zgłoszenia konieczności naprawy i 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia konieczności przeglądu serwisowego. 1. Wymogi dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia stanu technicznego dostarczonego na miejsce wskazane przez Zamawiającego ciągnika oraz maszyn, a także kontroli urządzeń w nim zamontowanych przed podpisaniem umowy. W przypadku stwierdzenia złego stanu technicznego oraz stwierdzenia, że faktyczne parametry i wyposażenie są niezgodne z parametrami określonymi w SIWZ oraz w ofercie, Zamawiający odstąpi od zakupu przedmiotu zamówienia. Zamówienie uważa się za zrealizowane po podpisaniu przez każdą ze stron bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 2) Wykonawca do oferty musi dołączyć dokumentację stwierdzającą, że jest właścicielem przedmiotu zamówienia. 3) Wykonawca udzieli min. 24 miesięcznej gwarancji (licząc od dnia podpisania protokołu odbioru) na zakupiony przez Zamawiającego ciągnik oraz maszyny. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. W przypadku naprawy gwarancyjnej dłuższej niż 14 dni Wykonawca na prośbę Zamawiającego zapewni ciągnik zastępczy. W przypadku naprawy gwarancyjnej dłuższej niż 7 dni Wykonawca na prośbę Zamawiającego zapewni pług, kosiarkę, zamiatarkę, posypywarkę lub przyczepę zastępczą. Wykonawca ponosi koszty zapewnienia sprzętu zastępczego oraz jego dostawę i odbiór. 4) Wykonawca zapewni autoryzowany serwis gwarancyjny. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać ww. serwis w miejscu eksploatacji zakupionego przez Zamawiającego sprzętu. W przypadku napraw pogwarancyjnych wymagających transportu zakupionego sprzętu do miejsca naprawy koszt transportu pokrywa Zamawiający. 5) Czas reakcji Wykonawcy od chwili zgłoszenia usterki przez Zamawiającego – nie dłużej niż 2 dni robocze. Zamawiający nie pokrywa kosztów naprawy w okresie objętym gwarancją. 6) Wykonawca zapewnia odpłatnie Zamawiającemu niezbędne części zamienne do dostarczonego przedmiotu zamówienia zarówno w czasie trwania gwarancji (jeżeli gwarancja tej części nie obejmuje) oraz po jej zakończeniu. 7) Wykonawca musi dostarczyć części zamienne do naprawy przedmiotu zamówienia w terminie do 3 dni od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania, 8) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia bezpłatnego szkolenia w zakresie obsługi technicznej dostarczonego przedmiotu zamówienia dla 2 pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego na terenie Zamawiającego. 9) Wykonawca dostarczy na własny koszt zakupiony sprzęt na adres wskazany przez Zamawiającego tj. ul. Dworzec, 89 -115 Mrocza. 10) Termin dostawy przedmiotu zamówienia max. do 28.06.2019 r. 11) Warunki płatności za przedmiot zamówienia: płatność musi być podzielona na trzy lata: - I rata – w wysokości 34 % wartości przedmiotu zamówienia płatna w 2019 r. w terminie 30 dni od daty protokolarnego odbioru sprzętu, - II rata – w wysokości 33 % wartości przedmiotu zamówienia płatna do 30. 06. 2020 r., - III rata – w wysokości 33 % wartości przedmiotu zamówienia płatna do 30. 06. 2021 r. 2. Przyjęte typy urządzeń zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż urządzenia podane przykładowo. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. UWAGA: Umowa będzie miała charakter UMOWY RYCZAŁTOWEJ Wymagania dotyczące zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu kodeksu pracy – co dotyczy tzw. pracowników fizycznych, wymóg nie dotyczy np. osób kierujących budową) osób wszędzie tam, gdzie wykonywanie czynności wynikających z SIWZ, w tym z opisu przedmiotu zamówienia, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.). Przedmiotowy wymóg dotyczy zwłaszcza osób wykonujących czynności związane: - z przeszkoleniem pracowników Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkie osoby które wykonują pracę w sposób określony w art. 22 § 1 kp. 2) Wykonawca składa wykaz osób (zgodny z Załącznikiem nr 7 do SIWZ), o których mowa w pkt 1) wraz z oświadczeniem, że są one zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w terminie 7 dni od podpisania umowy, ale przed przystąpieniem do wykonywania przedmiotu umowy. 3) Każdorazowa zmiana wykazu osób, o którym mowa w pkt 2) nie wymaga aneksu do umowy (Wykonawca przedstawia korektę tego wykazu do wiadomości Zamawiającego). 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu umowy w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez Wykonawcę w wykazie o którym mowa w pkt 2). 5) Wykonawca jest zobowiązany nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiającego przedstawić dowody zatrudnienia na umowę o pracę osób wskazanych w wykazie, o którym mowa w pkt 2), jeżeli Zamawiający o to wystąpi. Dowodem takim jest kopia umowy/umów, która powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: (przedruk z SIWZ) 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 gr.). 11.2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 11.3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 11.4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BS w Koronowo Oddział Mrocza, Nr 19 8144 0005 2004 0040 0114 0006 11.5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 11.6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy w Mroczy, Plac 1 Maja 20, 89-115 Mrocza, w pok. 305, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 11.7. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu i dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zaakceptowane „Istotne postanowienia umowy”. 2) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest właścicielem oferowanego przedmiotu zamówienia 3) Umowę konsorcjum/spółki cywilnej – jeżeli dotyczy 4) Kopię dowodu wniesienia wadium – jeżeli zajdzie konieczność 5) Dokument w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w oryginale lub uwierzytelnionej notarialnie kopii) – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach