Przetargi.pl
Zakup i dostawa błon oraz odczynników RTG dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Obrazowej Radomskiego Szpitala Specjalistycznego

Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 26-610 Radom, ul. Tochtermana 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3615285, 3615284 , fax. 048 3615213
  • Data zamieszczenia: 2009-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego
    ul. Tochtermana 1 1
    26-610 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3615285, 3615284, fax. 048 3615213
    REGON: 00031508600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa błon oraz odczynników RTG dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Obrazowej Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Błony oraz odczynniki RTG ogólnodiagnostyczne Błony i odczynniki do obróbki automatycznej, błony niebieskoczułe Orientacyjne zapotrzebowanie na okres 2 lat (wszystkie pracownie RTG) Lp. Przedmiot zamówienia Ilość szt./op./litrów 1 Błony RTG rozm.18x24 33.600 szt. 2 Błony RTG rozm.24x30 43.200 szt. 3. Błony RTG rozm.30x40 38.400 szt. 4. Błony RTG rozm.35x35 25.000 szt. 5. Błony RTG rozm.35x43 52.800 szt. 6. Błony RTG rozm.15x40 4.800 szt. 7. Błony zębowe 3x4 5.400 szt. 8. Utrwalacz (koncentrat) 5.760 litrów 9. Wywoływacz (koncentrat) 5.760 litrów UWAGA: 1.Dostawy realizowane będą sukcesywnie, a ich wielkość może być większa lub mniejsza, uzależniona będzie od aktualnych potrzeb Szpitala . 2.Nie zamówienie poszczególnego asortymentu w danym miesiącu nie jest w żadnym przypadku odstąpieniem od umowy .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323541103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie Wadium. Zamawiający określa wadium w wysokości: 4.710,00 PLN ( słownie: cztery tysiące siedemset dziesięć złotych 00/100 )
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki ogólne i szczegółowe: 1.Warunki ogólne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Warunki szczegółowe: 1)Potencjał kadrowy: Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę. 2)Doświadczenie: Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia . wykonał w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania ,a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie zamówień na kwotę min 30 000 zł. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę. 3)Potencjał techniczny: Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego . Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę 4)Potencjał finansowo-ekonomiczny: Wykonawca dysponuje własnymi środkami finansowymi zapewniającymi wykonanie zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę 3.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń wg. formuły spełnia- nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu 1.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1, pkt. 1-3 ustawy Pzp. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej albo w przypadku Wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa on dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby, lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.Informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku o którym mowa w pkt 2.2 Do informacji muszą być załączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji dostawy zostały wykonane należycie. 5.Katalogi/foldery dotyczące zaoferowanego przedmiotu zamówienia. 6.Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczony przedmiot zamówienia odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. a)deklaracja zgodności CE wystawiona przez producenta lub b)certyfikat jednostki notyfikowanej uczestniczącej w procesie notyfikacji zgodnie z ustawą z 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (tekst jedn. Dz. U. z 2004 r. Nr 93 poz. 896) lub c)zaświadczenie o wpisie do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych oferowanego towaru. 7.Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 8.Pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik. 9.Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach