Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w budynku Gimnazjum Nr 2 w Otwocku

Gimnazjum nr 2 w Otwocku ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Józefa Poniatowskiego 47/49
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 788 88 30 , fax. 022 788 88 30
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gimnazjum nr 2 w Otwocku
    ul. Józefa Poniatowskiego 47/49 47/49
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 022 788 88 30, fax. 022 788 88 30
    REGON: 01608905100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: gm2.edupage.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w budynku Gimnazjum Nr 2 w Otwocku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana bardzo zniszczonych okien drewnianych zespolonych na okna z PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi (nakładki). 1. Okna z PCV, rozwierne i uchylne, o profilu pięciokomorowym, wzmocnione, z okuciem obwiedniowym, np. Klasy Siegenia, Rotor, z zaczepami antywłamaniowymi, z mikrowentylacją, z oszkleniem zespolonym o współczynniku K-1,1. 2. Demontaż starej ościeżnicy, obsadzenie nowej z uszczelnieniem pianką poliuretanową i siliconem, zawieszenie skrzydeł z regulacją, wykonanie i uzupełnienie tynku do lica ściany i pomalowanie ościeży (od wewnątrz i od zewnątrz). 3. Podokienniki wewnętrzne (nakładki z PCV na parapety betonowe). 4. Podokienniki zewnętrzne z blachy stalowej powlekanej poliestrem. 5. Wywóz zdemontowanej stolarki na wysypisko. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne zawarte są w Przedmiarze robót oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211256
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełnić niżej wymienione warunki: 1. Złożą ofertę zgodną ze SIWZ i zaakceptują wzór umowy. 2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 pzp.). 6. Prowadzą działalność w zakresie prac będących przedmiotem zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych do oferty. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty: 1) Wypełniony Przedmiar robót stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ 2) Wypełniony druk Formularz ofertowy, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego do niniejszej specyfikacji. (Załącznik Nr 2 do SIWZ). 3) Oświadczenie informujące, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz, że nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. - (Załącznik nr 3 niniejszej specyfikacji). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie informacja musi być złożona przez każdy podmiot. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie właściwe dokumenty musza być złożone przez każdy podmiot. 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 6) Informacja o podwykonawcach - załącznik Nr 5. Jeżeli wykonawca zamierza użyć podwykonawców, musi wykazać ich nazwę, rodzaj powierzonej części zamówienia oraz załączyć do oferty zobowiązanie podwykonawcy/ów o gotowości do współpracy przy realizacji przedmiotowego zamówienia. Zlecenie przez wykonawcę części robót podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości robót, tj. wykonywanych przez siebie i zleconych. 7) Zaakceptowany (parafowany przez Wykonawcę ) wzór umowy stanowiący zał. nr 4 do SIWZ 1. Dokumenty wymagane w postępowaniu - podmiot zagraniczny: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ustępie 2 punkt 4 składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokument, o których mowa w punkcie 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, wymienionego powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis punktu 2 stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gm2.edupage.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach