Przetargi.pl
Zakup i dostawa biurek i krzeseł do pracowni szkolnych

Zespół Szkół w Koniecpolu ogłasza przetarg

  • Adres: 42-230 Koniecpol, Armii Krajowej
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (034) 355 18 59, 343551839 , fax. (034) 355 18 59
  • Data zamieszczenia: 2019-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Koniecpolu
    Armii Krajowej 26
    42-230 Koniecpol, woj. śląskie
    tel. (034) 355 18 59, 343551839, fax. (034) 355 18 59
    REGON: 24071962700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zszkol.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa biurek i krzeseł do pracowni szkolnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie składa się: 1.1 biurka narożne dla nauczyciela – 4 szt. biurka narożne, prawe o poniższych parametrach i wyposażeniu: • szuflady z lewej strony, • półka na komputer stacjonarny z prawej strony, • szuflada oraz szafki z prawej strony, • półka wysuwana na klawiaturę po środku, • przepust kablowy. • zabudowany front • wymiary biurka w przedziałach: szerokość: 1550-1690mm, długość/głębokość: 1400-1470 mm, wysokość: 760-780 mm. • kolor: olcha. • wykonane z płyty wiórowej laminowanej min. 18 mm, oklejonej obrzeżem PCV min. 2 mm. • data produkcji po 2016 roku. • fabrycznie nowe • gwarancja: min 12 miesięcy Biurka komputerowe przeznaczone do szkolnej pracowni zawodowej pod komputer dla nauczyciela. Biurka muszą posiadać certyfikaty i spełniać wymagania do stosowania w szkołach/ placówkach oświatowych i wymagania ergonomiczne. 1.2 biurka dla ucznia – 60 szt. biurka prostokątne o poniższych parametrach i wyposażeniu: • wysuwana pod blatem półka pod klawiaturę mocowaną na prowadnicach • zabudowana skrytka na jednostkę centralną komputera po prawej stronie • przepust kablowy z możliwością bezpiecznego zabezpieczenia kabli zasilających i łączących monitor z jednostką. • wymiary biurka w przedziale: szerokość: 900-1000 mm, głębokość 500-600 mm, wysokość 760-780 mm. • kolor: olcha. • wykonane z płyty wiórowej laminowanej min. 18 mm, oklejonej obrzeżem PCV min. 2 mm. • waga biurka minimum 30kg. • data produkcji po 2016 roku. • fabrycznie nowe • gwarancja: min 12 miesięcy Biurka komputerowe przeznaczone do szkolnej pracowni zawodowej pod komputery. Biurka muszą posiadać certyfikaty i spełniać wymagania do stosowania w szkołach/ placówkach oświatowych i wymagania ergonomiczne. 1.3 krzesła obrotowe – 60 szt. krzesła biurowe komputerowe, obrotowe o poniższych parametrach: • tapicerowane siedzisko i oparcie w kolorze czarnym, • podłokietniki stałe w kolorze czarnym • regulowany kąt odchylenia oparcia dla zapewnienia ergonomii pracy • regulowana wysokość krzesła,. • podstawa typu krzyżak z kołami przystosowanymi do powierzchni twardych • dopasowane do wzrostu użytkownika: 159 - 215 cm • obciążenie krzesła minimum 130 kg. • głębokość siedziska: minimum 40 cm • szerokość siedziska: minimum 42 cm • wysokość oparcia: minimum 43 cm • data produkcji po 2016 roku. • fabrycznie nowe • gwarancja: min 12 miesięcy Krzesła posiadające dopuszczenie do użytku szkolnego 1.4 Dostawa, wniesienie, montaż i ustawienie mebli i krzeseł w salach lekcyjnych. Cena powinna zawierać dostawę, wniesienie, montaż, ustawienie mebli i krzeseł w salach lekcyjnych. 2. Termin wykonania (dostawy) zamówienia: do 14 października 2019 roku. Załączniki dostępne na http://www.zspkoniecpol.4bip.pl/index.php?idg=5&id=326&x=4&y=9 • Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy • Załącznik nr 2 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia • Załącznik nr 3 - Oświadczenia o braku powiązań kapitałowych lub osobowych • Załącznik nr 4 – Wzór umowy dostawy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39160000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis sposobu przygotowania oferty • Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w niniejszym postępowaniu. • Oferta, oświadczenia oraz dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie załączników do niniejszego zapytania ofertowego, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami co do treści oraz opisu kolumn i wierszy. • Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. • Oferta i załączniki do oferty (tj. wymagane oświadczenia i dokumenty) muszą być podpisane przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do jego reprezentacji. • Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy - musi zostać załączone do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. W przypadku pełnomocnictwa złożonego w innym języku niż język polski winno być ono złożone wraz z przysięgłym tłumaczeniem na język polski. • Dokumenty wchodzące w skład oferty składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, przez Wykonawcę poprzez złożenie na każdej zapisanej stronie kopii dokumentu podpisu wraz z adnotacją „za zgodność z oryginałem”. • Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Oznacza to, że oferta, oświadczenia oraz każdy dokument złożony wraz z ofertą sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski. • Zaleca się, aby strony oferty i jej załączniki były trwale ze sobą połączone i kolejno ponumerowane. • Zaleca się, aby ewentualne poprawki w tekście oferty były naniesione w czytelny sposób i parafowane przez osoby uprawnione. • Ceną ofertową wymienioną w formularzu ofertowym jest całkowita cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. • Cena ofertowa musi być zgodna z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym oraz opisem przedmiotu zamówienia. • Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w niniejszym Zapytaniu ofertowym, obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytego oraz zgodnego z umową i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu zamówienia. • W ofercie należy podać całkowitą cenę oferty brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. W cenie uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług lub podatkiem akcyzowym. Przez cenę rozumie się także stawkę taryfową. Ustalenie prawidłowej stawki podatku VAT / podatku akcyzowego, zgodnej z obowiązującymi przepisami ustawy o podatku od towarów i usług / podatku akcyzowym, należy do Wykonawcy. • Cena brutto oferty, określona w Formularzu ofertowym, musi być wyrażona w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Kwoty należy zaokrąglić do pełnych groszy, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 i wyższe zaokrągla się do 1 grosza (ostatnią pozostawioną cyfrę powiększa się o jednostkę). • Sposób zapłaty i rozliczenia za realizację niniejszego zamówienia, określone zostały w załączniku nr 4 – Wzór umowy dostawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach