Zespół Szkół w Złotym Potoku ogłasza przetarg
- Adres: 42-253 Złoty Potok, ul. Kościuszki 7
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 343 278 008 , fax. 343 278 067
- Data zamieszczenia: 2020-09-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Złotym Potoku
ul. Kościuszki 7
42-253 Złoty Potok, woj. śląskie
tel. 343 278 008, fax. 343 278 067
REGON: 96721000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlpotok.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa doposażenia do pracowni szkolnej języka angielskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa doposażenia do pracowni szkolnej języka angielskiego na 24 stanowiska uczniowskie w Zespole Szkół im. Władysława Szafera w Złotym Potoku. Dostarczenie urządzeń, mebli i instalacja w miejscu wskazanym przez zamawiającego, rozruch technologiczny i przeszkolenie użytkowników z obsługi pracowni. Zakup i dostawa dotyczy: jednostki centralnej systemu, komputera stacjonarnego do obsługi pracowni językowej, oprogramowania sterującego PC, monitora dotykowego wbudowanego trwale do blatu oprogramowania magnetofonu cyfrowego z trenerem wymowy, wysokiej jakości słuchawek z mikrofonem, pulpitu ucznia na stanowiska dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, głośników montowanych w blendzie biurka lektorskiego, wizualizerów, mebli (biurka nauczycielskiego, stolików uczniowskich 2 osobowych, krzesła i fotela nauczycielskiego, krzeseł uczniowskich, biurek pod komputer) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39160000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów. Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 2) Wykaz oferowanych produktów, jako załącznik nr 3 do SIWZ - w zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Wykaz oferowanych produktów musi zawierać dane (producent, nazwa, model, itp) umożliwiające jednoznaczną identyfikację oferowanego produktu. W sytuacji niezłożenia wykazu lub niepodania producenta, modelu lub typu oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa hali warsztatowej na sprzęt rolniczy w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nakle Śląskim ETAP XXI ZAKUP I DOSTAWA MEBLI SZKOLNYCH
Dodano: 2023-06-13 - Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2022-12-22 - Doposażenie bazy techno-dydaktycznej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sosnowcu
Dodano: 2020-11-19 - Dostawa wyposażenia pracowni: dostawa i montaż mebli warsztatowych w ramach projektu pn. „Pracownia elektroniczna na miarę czasów – modernizacja pracowni elektryczno-elektronicznej i pracowni informatyczno – elektronicznej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach”
Dodano: 2020-07-21 - Doposażenie bazy techno-dydaktycznej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sosnowcu w branży odzieżowej i fryzjerskiej.
Dodano: 2020-06-24 - Zakup i dostawa biurek i krzeseł do pracowni szkolnych
Dodano: 2019-09-10 - „Pracownia Fizyczna” - Sprzedaż i dostawa materiałów dydaktycznych do Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych w ramach projektu pn.: „Naukowiec Zawodowiec – Program Wsparcia Kształcenia Ogólnego w Powiecie Mikołowskim” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020.
Dodano: 2018-07-19 - „Nowoczesne pracownie do praktycznej nauki zawodów w Powiecie Raciborskim” – zakup wyposażenia dydaktycznego i meblowego dla Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 2 „Mechanik” w Raciborzu
Dodano: 2018-06-04 - Dostawa mebli szkolnych dla Zespołu Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach
Dodano: 2017-10-17 - Zakup i dostawa wyposażenia i sprzętu do pracowni pomocniczej dla pracowni spawalniczej i stolarskiej do realizacji zajęć w ramach projektu Zagłębiowskie kroki ku przyszłości - etap I.
Dodano: 2017-09-29