Przetargi.pl
Zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Centrum Opieki nad Dzieckiem w Szczecinie przy ul. Wszystkich Świętych 66.

Centrum Opieki nad Dzieckiem im. Konstantego Maciejewicza w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 71-457 Szczecin, ul. Wszystkich Świętych 66
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 431 58 91 , fax. 91 431 58 91 wew. 21
  • Data zamieszczenia: 2014-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Opieki nad Dzieckiem im. Konstantego Maciejewicza w Szczecinie
    ul. Wszystkich Świętych 66 66
    71-457 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 431 58 91, fax. 91 431 58 91 wew. 21
    REGON: 32131113100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Centrum Opieki nad Dzieckiem w Szczecinie przy ul. Wszystkich Świętych 66.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych w następujących częściach:1) warzywa i owoce (zał. 1a), 2) produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne (zał.1b), 3) ryby przetworzone (zał.1c), 4) warzywa i owoce mrożone (zał.1d), 5)oleje i tłuszcze (zał.1e), 6) produkty mleczarskie (zał.1f), 7) produkty przemiału ziarna (zał.1g), 8) różne produkty spożywcze (zał.1h), 9) napoje (zał.1i), 10) pieczywo i pieczywo cukiernicze (zał.1j). Kod CPV 03221000-6 , 15112200-8, 15222000-0, 15331100-8, 15411100-3, 15511000-3, 15613380-5, 15831000-2, 15980000-1, 15811100-7 2.Szczegółowy asortyment towarów wraz z ich zapotrzebowaniem przedstawiają załączniki numer 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f, 1g, 1h, do siwz. 3.Podane w załącznikach ilości są ilościami maksymalnymi. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w przypadku zamówienia mniejszej liczby produktów. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości poszczególnych towarów o nie więcej niż 20 %. 4.Terminy dostaw i ilość towarów określona zostanie każdorazowo w pisemnym zamówieniu, które może być doręczone Wykonawcy za pomocą fax-u, składanym przez Zamawiającego z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. Dostawa zamówionych towarów będzie się odbywała w godzinach od 7.00 do 0 9.00 dnia następnego po złożeniu zamówienia.5.Zamawiający zapłaci za towar zgodnie z ofertą cenową złożona przez Wykonawcę. Zamawiający przewiduje zmianę ceny: - w przypadku zmiany stawek podatku VAT. 6.Zamawiający wymaga, aby zamówiony towar był świeży, pełnowartościowy, miał okres przydatności do spożycia zgodny z terminem określonym w Rozdziale VII pkt 2,3. 7. W przypadku stwierdzenia dostawy towaru złej jakości, nie nadającego się do spożycia lub przeterminowanego Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie (najpóźniej do następnego dnia po zgłoszeniu) wymienić daną partię towaru na świeżą, nadającą się do spożycia. 8.Wykonawca dostarczać będzie towar do magazynu zamawiającego własnym transportem, na swój koszt i ryzyko. 9.Zapłata za dostarczone partie towaru nastąpi na podstawie faktury przelewem na konto wykonawcy w terminie 14 dni od daty dostarczenia faktury do Zamawiającego. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych. Nazwy własne artykułów spożywczych podane w załącznikach 1a-1j zostały użyte przez Zamawiającego jedynie przykładowo. Wykonawca może zaproponować inny produkt, pod warunkiem, że będzie on posiadał takie same właściwości i parametry jak produkt podany przykładowo. W takim przypadku należy wpisać proponowany produkt w kolumnie pn.nazwa produktu równoważnego i dołączyć opis proponowanego produktu równoważnego zgodnie z Rozdziałem V pkt 7 siwz. 11. Oferta nie musi obejmować całości zamówienia, dopuszcza się składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie pozycje w danej części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrumopieki.szczecin.pl; bip.um.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach