Przetargi.pl
Zakup autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Rymań

Gmina Rymań ogłasza przetarg

  • Adres: 78-125 Rymań, ul. Szkolna 7
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3583127 , fax. 94 3583151
  • Data zamieszczenia: 2014-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rymań
    ul. Szkolna 7 7
    78-125 Rymań, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3583127, fax. 94 3583151
    REGON: 00054027400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Rymań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup (z dostawą do miejsca wskazanego przez Zamawiającego) fabrycznie nowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym 2 na wózkach inwalidzkich. 2. Warunki techniczne związane z przedmiotem zamówienia określa załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Przedmiot zmówienia musi ponadto spełniać następujące warunki: a) Pojazd musi spełniać warunki techniczne określone ustawą Prawo o ruchu drogowym z 20 czerwca 1997 r. (tj. Dz. U. z 2012 r, poz. 1137 ze zm. oaz spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2013 r., poz. 951, ze zm.) oraz przepisami wykonawczymi do ww. ustawy, potwierdzone świadectwem homologacji lub odpisem decyzji zwalniającej pojazd z homologacji. b) Być zgodny z normami PN dla odpowiednich parametrów infrastruktury, standardami polskimi i unijnymi. c) Posiadać aktualne świadectwo homologacji potwierdzające parametry proponowanego pojazdu dołączone do oferty. d) Świadectwo homologacji windy do załadunku i rozładunku osób niepełnosprawnych dołączone do oferty. 4. Informacje dodatkowe: a) Gwarancja (okres gwarancji liczy się od dnia protokolarnego przekazania przedmiotu umowy) min 36 miesiące (bez limitu kilometrów). b) Rękojmia (przedłużona o okres 30 miesięcy od upływu ustawowego terminu rękojmi). c) Czas serwisu prowadzonego przez Wykonawcę po okresie gwarancji na podstawie indywidualnych zleceń min. 10 lat. d) Czas dostawy części zamiennych po zakończeniu produkcji przedmiotu zamówienia min. 10 lat. e) Ilość punktów serwisowych na terenie RP wykonujących wszystkie naprawy min. 1 w województwie zachodniopomorskim lub w województwach ościennych. f) Odbiór faktyczny samochodu odbędzie się w siedzibie Zamawiającego po pozytywnej inspekcji techniczno - jakościowej. g) Samochód winien być fabrycznie nowy - rok produkcji 2013 r. lub 2014 r. 5) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania sprzętu i urządzeń o równoważnych parametrach technicznych do wymienionych w SIWZ. W takim przypadku, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Podstawową formą wykazania, że urządzenia są równoważne jest przedstawienie szczegółowej specyfikacji technicznej. 6. Wraz z autobusem Wykonawca dostarczy odpowiednią dokumentację (oryginalną instrukcję obsługi w języku polskim, książkę gwarancyjną, kartę pojazdu, książkę przeglądów serwisowych, dokumenty rejestracyjne pojazdu) oraz dwa komplety kluczyków
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ryman.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach