Przetargi.pl
Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej dla Oddziału Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Świnnej Porębie utworzonego w ramach projektu - Moje małe przedszkole.

Gmina Mucharz ogłasza przetarg

  • Adres: 34-106 Mucharz, Mucharz 226
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8761483, 8761486 , fax. 033 8739005
  • Data zamieszczenia: 2010-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mucharz
    Mucharz 226 226
    34-106 Mucharz, woj. małopolskie
    tel. 033 8761483, 8761486, fax. 033 8739005
    REGON: 00054331500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mucharz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła Podstawowa w Świnnej Porębie nr 216, 34-106 Mucharz

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej dla Oddziału Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Świnnej Porębie utworzonego w ramach projektu - Moje małe przedszkole.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej dla Oddziału Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Świnnej Porębie utworzonego w ramach projektu - Moje małe przedszkole. na lata 2010-2011 (wrzesień 2010-grudzień 2011, przerwa wakacyjna: lipiec-sierpień 2011): - mięsa, wędliny, - drób, - pieczywo, - warzywa, owoce, - jaja, 1. Ilość i asortyment sprzedaży i dostawy w/w artykułów spożywczych; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; warzyw i owoców; jaj podana w załącznikach formularza ofertowego jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania stołówki szkolnej dla Oddziału Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Świnnej Porębie utworzonego w ramach projektu - Moje małe przedszkole. Szacunkowa wielkość dostaw określona w załącznikach nr 1-5 do formularza ofertowego może zostać zmieniona w trakcie realizacji dostaw w wysokości do 40% w zakresie asortymentu. 2. Dostawa artykułów będzie odbywać się sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego zgłoszonych pisemnie faksem na 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą. 3. Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 4. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych produktów w przypadku ich złej jakości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151190005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mucharz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach