Gmina Mucharz ogłasza przetarg
- Adres: 34-106 Mucharz, Mucharz 226
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 033 8761483, 8761486 , fax. 033 8739005
- Data zamieszczenia: 2011-12-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Mucharz
Mucharz 226 226
34-106 Mucharz, woj. małopolskie
tel. 033 8761483, 8761486, fax. 033 8739005
REGON: 00054331500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mucharz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Szkoła Podstwawowa w Świnnej Porębie nr 216, 34-106 Mucharz
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów do stołówki szkolnej dla Oddziału Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Świnnej Porębie utworzonego w ramach projektu Moje małe przedszkole, na rok 2012 styczeń - czerwiec 2012 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów do stołówki szkolnej dla Oddziału Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Świnnej Porębie utworzonego w ramach projektu Moje małe przedszkole, na rok 2012 styczeń - czerwiec 2012. 1) Ilość i asortyment sprzedaży i dostawy w/w artykułów spożywczych; mięsa, wędlin; drobiu; pieczywa; warzyw i owoców; podana w załącznikach formularza ofertowego jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania stołówki szkolnej dla Oddziału Przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Świnnej Porębie utworzonego w ramach projektu Moje małe przedszkole. Szacunkowa wielkość dostaw określona w załącznikach nr 1-4 do formularza ofertowego może zostać zmieniona w trakcie realizacji dostaw w wysokości do 40% w zakresie asortymentu. 2) Dostawa artykułów będzie odbywać się sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego zgłoszonych pisemnie faksem na 1 do 3 dni wcześniej przed wymaganą dostawą. 3) Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywał się na koszt Wykonawcy. 4) Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych produktów w przypadku ich złej jakości. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151190005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mucharz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną