Zespół Szkół w Nowej Słupi ogłasza przetarg
- Adres: 26-006 Nowa Słupia, ul. Szkolna 10
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 31 77 025 , fax. 41 31 77 025
- Data zamieszczenia: 2011-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Nowej Słupi
ul. Szkolna 10 10
26-006 Nowa Słupia, woj. świętokrzyskie
tel. 41 31 77 025, fax. 41 31 77 025
REGON: 26047860000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół w Nowej Słupi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Zespole Szkół w Nowej Słupi wyszczególnionych w Załączniku Nr A do SIWZ - łącznie 7 części. Wykaz części: Część nr 1. Artykuły spożywcze Część nr 2. Pieczywo Część nr 3. Nabiał Część nr 4. Jaja Część nr 5. Warzywa i owoce Część nr 6. Ziemniaki Część nr 7 Mięso i wędliny Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na koszt własny. Za wniesienie towaru do magazynu odpowiada Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania produktów zgodnie z obowiązującym prawem sanitarnym. Każde opakowanie transportowe musi zawierać etykietę zawierającą, co najmniej następujące dane: nazwę produktu i rodzaj, masę netto, nazwę i adres producenta oraz datę przydatności do spożycia. Częstotliwość i sposób realizacji dostaw: Dostawy będą realizowane sukcesywnie na każdorazowe zamówienie. Zamówienia będą składane sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego, telefonicznie lub za pośrednictwem przedstawiciela Dostawcy i potwierdzone faksem. Dostawa do Zamawiającego będzie się odbywała w godzinach: od 6.00 do 9.00 z wyłączeniem dostaw w sobotę, niedziele i dni świąteczne, ferie i wakacje oraz inne dni wolne od zajęć lekcyjnych. Zamawiający dopuszcza możliwość składania korekt do zamówienia. Korekta zamówień dokonywana będzie faksem z dobowym wyprzedzeniem lub najpóźniej w ostatni dzień roboczy przed dniem dostawy.Wykonawca zobowiązany jest w szczególnych przypadkach przyjąć doraźne zamówienie, z pilnym trybem realizacji dostawy asortymentów, którymi dysponuje; Zamawiający zastrzega sobie prawo do : Zmiany wielkości zamówienia na każdej z pozycji przedmiotu zamówienia (każdy asortyment) ilości ujętych w formularzu ofertowym, Zmiana przedmiotu zamówienia polegać może również na zwiększeniu ilości jednej pozycji, kompensując to zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie danej części zamówienia. Ponadto dopuszcza się możliwość zwiększenia ilości amówienia artykułów w przypadku wzrostu liczby uczniów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowaslupia.bip.jur.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów żywnościowych do Internatu Zespołu Szkół Elektrycznych w Kielcach Al. 1000-lecia PP 20.
Dodano: 2016-07-25 - Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Zborowie w okresie 01.07.2016r. do 31.12.2016r. - DPS PN 1/2016
Dodano: 2016-06-02 - Dostawy mięs, wędlin, drobiu do Zakładu Karnego w Pińczowie
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa mięsa i wyrobów wędliniarskich do Działu Żywienia Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
Dodano: 2016-02-10 - Dostawa świeżego mięsa i wędlin w 2016r. do Kuchni Cateringowych w Kielcach przy ul.: Kołłątaja 4, Krzyżanowskiej 8 i Jagiellońskiej 76
Dodano: 2016-02-08 - Dostawa świeżego mięsa i wędlin w 2016r. do Kuchni Cateringowych w Kielcach przy ul.: Kołłątaja 4, Krzyżanowskiej 8 i Jagiellońskiej 76.
Dodano: 2016-01-15 - Dostawa świeżego drobiu i podrobów drobiowych w 2016r. do Kuchni Cateringowych w Kielcach przy ul.: Kołłątaja 4, Krzyżanowskiej 8 i Jagiellońskiej 76.
Dodano: 2015-12-14 - Dostawa świeżego mięsa i wędlin w 2016r. do Kuchni Cateringowych w Kielcach przy ul.: Kołłątaja 4, Krzyżanowskiej 8 i Jagiellońskiej 76.
Dodano: 2015-12-14 - Dostawa mięsa i wędlina dla Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Św. os. Słoneczne 49 w 2016 r.
Dodano: 2015-12-07 - Artykuły spożywcze
Dodano: 2015-12-02