Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe ogłasza przetarg
- Adres: 03-841 Warszawa, ul. Grochowska 274
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 3380826 , fax. 022 3380369
- Data zamieszczenia: 2009-12-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe
ul. Grochowska 274 274
03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 3380826, fax. 022 3380369
REGON: 01525966300075 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa artykułów biurowych do budynku Urzędu przy ul. Grochowskiej 274 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa artykułów biurowych do budynku Urzędu przy ul. Grochowskiej 274. Materiały będą zamawiane sukcesywnie, w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy, partiami na podstawie pisemnych zamówień Kupującego. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: -
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę w terminie wskazanym w Części VIII pkt 1 i formie określonej w Części VII SIWZ: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz wykażą, że: wykonali minimum 5 dostaw, o wartości nie mniejszej niż 45.000,00 zł brutto każda, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. (wzór stanowi załącznik Nr 4). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje lub inne dokumenty); 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z wnioskiem wg zasady: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ; 2) Parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków wg załącznika Nr 3 do SIWZ; 3) Ofertę cenową, sporządzoną zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ; 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) Wykaz wykonanych 5 dostaw, o wartości nie mniejszej niż 45.000,00 zł brutto każda, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. (wzór stanowi załącznik Nr 4). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (np. referencje lub inne dokumenty); 6) Oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.pragapld.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Straży Miejskiej m. st. Warszawy
Dodano: 2016-07-20 - Sukcesywna dostawa środków czystości oraz innych materiałów dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa artykułów biurowych do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb komórek organizacyjnych Metra w 2016 roku - Nr postępowania EH.794.2016
Dodano: 2016-07-12 - Przetarg nieograniczony PN/14AB/06/2016 o wartości poniżej 209 000 euro na dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-08 - DOSTAWA SPRZĘTU RTV, AGD I SPRZĘTU BIUROWEGO DLA URZĘDU DOZORU TECHNICZNEGO - ZP-AL-30/16
Dodano: 2016-07-05 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i tonerów
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych
Dodano: 2016-06-27 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania limitu kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.
Dodano: 2016-06-23