Przetargi.pl
Dostawa środków do mycia i dezynfekcji dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 05-800 Pruszków, ul. Armii Krajowej 2/4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7588002 , fax. 022 7287138
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    ul. Armii Krajowej 2/4 2/4
    05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
    tel. 022 7588002, fax. 022 7287138
    REGON: 00031029000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnawrzesinie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa środków do mycia i dezynfekcji dla potrzeb SPZZOZ w Pruszkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są sukcesywnie realizowane dostawy środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Pruszkowie. Specyfikacja dostawy zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych, przy czym pod pojęciem oferty równoważnej zamawiający rozumie ofertę złożoną na preparat o takim samym składzie chemicznym substancji biobójczych i jednakowych lub zbliżonych proporcjach składników biobójczych (uwidocznionych w składzie preparatu), takim samym lub szerszym spektrum działania w czasie oraz w opakowaniu o wielkości i rodzaju wskazanym przez zamawiającego. Zamówienie podzielone jest na 4 pakiety (części). Każdy z wykonawców może złożyć ofertę w zakresie jednego lub dowolnej liczby wybranych pakietów, natomiast w ramach danego pakietu oferta musi być kompletna (tj. musi obejmować wszystkie pozycje), w przeciwnym wypadku zostanie odrzucona. Zamawiający nie przewiduje dzielenia ustalonych w niniejszej specyfikacji pakietów w trakcie procedury przetargowej, ani wydzielania z pakietów poszczególnych pozycji. Podane ilości dotyczą 24 miesięcy i zostały określone w oparciu o aktualne dane o potrzebach zamawiającego. Dostawy będą się odbywać sukcesywnie na każdorazowe wezwanie zamawiającego w terminie do 72 godzin od momentu złożenia zamówienia w formie telefonicznej lub faksem, transportem na koszt Wykonawcy. Umowa zostanie zawarta bezpośrednio po zakończeniu niniejszego postępowania na okres 24 miesięcy. Opakowania preparatów ujętych w pakiecie Nr.3 poz. 1 i 2 powinny być dopasowane do dozowników zamontowanych w szpitalu lub wykonawca składając ofertę zobowiązuje się do demontażu tych dozowników i zamontowania dozowników odpowiednich dla zaoferowanych produktów na własny koszt oraz uzupełnianie uszkodzonych w trakcie trwania umowy. Dostarczany asortyment musi: 1. posiadać dopuszczenie do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, szczegółowo wymagane dokumenty określone w punkcie VI. 2. posiadać termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy od momentu dostarczenia, 3. spełniać wymagania wyszczególnione w formularzach cenowych dla poszczególnych pakietów. 5. Wykonawca akceptuje warunki umowne załączone do SIWZ. 3. Oferowane środki dezynfekcyjne muszą posiadać na każdym opakowaniu datę ważności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 330000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WYMAGANIA PODMIOTOWE O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponowali potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj: a)w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonali co najmniej dwa zamówienia na dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz posiadają dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego warunku określonego w pkt. od 1 do 4 skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. IV. WYMAGANIA PRZEDMIOTOWE 1. Oferowane środki do mycia i dezynfekcji składające się na poszczególne pakiety powinny posiadać potwierdzenie wpisu do Rejestru w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych,Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych . 2. Oferowane środki do mycia i dezynfekcji muszą posiadać Deklarację zgodności z wymaganiami zasadniczymi dla wyrobu medycznego oznakowanego znakiem CE. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego warunku określonego w pkt. od 1 do 3 skutkować będzie odrzuceniem oferty wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE W OFERCIE Oferta musi zawierać następujące dokumenty złożone w oryginale lub w poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii: 1.Oferta, zgodna w treści z załączonym formularzem ofertowym -zał. Nr 1 do specyfikacji. 2.Formularz cenowy -zał. Nr 2 do specyfikacji. Oferta musi zawierać oświadczenie wykonawcy, wskazujące te części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i ust. 2 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodne w treści z załącznikiem Nr 3 do SIWZ. 4. Zaakceptowane (zaparafowane) przez Wykonawcę warunki umowne - załącznik nr 4 do SIWZ. Kopie dokumentów muszą być poświadczone -za zgodność z oryginałem-, na każdej zapisanej stronie, przez wykonawcę bądź przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - zał. nr 5 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy - Prawo zamówień publicznych (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ) oraz aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy - P zp (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - zał. nr 6 7. wykaz dostaw o charakterze porównywalnym do przedmiotu zamówienia wykonanych w okresie ostatnich 3 lat o łącznej wartości nie mniejszej niż cena brutto składanej ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie- na formularzu stanowiącym zał Nr 7 Ponadto do formularza cenowego dla danego pakietu należy dołączyć następujące dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia a. dla wszystkich produktów informacja opisująca zaoferowany asortyment, potwierdzająca jego zgodność z wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b. w przypadku, gdy wykonawca zaoferuje preparat niebezpieczny: - karty charakterystyki preparatu / substancji niebezpieczniej(aktualizowane przez czas trwania umowy.) c. w przypadku, gdy wykonawca zaoferuje preparat zakwalifikowany jako wyrób medyczny: - deklaracja zgodności CE producenta, - wpis - zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu, d. w przypadku, gdy wykonawca zaoferuje produkt biobójczy: - pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu biobójczego zgodnie z ustawą z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych (Dz.U. Nr 175 poz. 1433 z pźn. zm.), e. w przypadku, gdy wykonawca zaoferuje produkt leczniczy: - pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego zgodnie z ustawa z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz.U. Nr 53 poz. 533 z pźn. zm.), f. w przypadku, gdy wykonawca zaoferuje produkt zakwalifikowany jako kosmetyk: - potwierdzenie przekazania danych do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach wprowadzonych do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z ustawa z dnia 30 marca 2001 r. o kosmetykach, z pźn. zm.) 8 Oświadczenie o posiadaniu aktualnych dopuszczeń do obrotu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dla zaoferowanych produktów oraz gotowości do ich udostępnienia na żądanie zamawiającego (także przed rozstrzygnięciem przetargu - w ramach udzielanych na wezwanie zamawiającego wyjaśnień). 9. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kserokopie, spowoduje odrzucenie oferty. 10. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( Dz. U. z 2003 r. Nr 153 , poz. 1503 ), które wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania, winny być załączone na końcu oferty w osobnym opakowaniu, w sposób umożliwiający łatwe od niej odłączenie i opatrzone napisem Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa - nie udostępniać innym uczestnikom postępowania, z zachowaniem kolejności numerowania stron oferty. 11. Zamawiający może żądać od wykonawców złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy. 12. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy lub nie złożyli pełnomocnictw albo złożyli wymagane oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalnawrzesinie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach