Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Opolski Oddział Regionalny ogłasza przetarg
- Adres: 45-836 Opole, ul. Wrocławska 170G
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 0 77 401 84 32 , fax. 0 77 457 45 23
- Data zamieszczenia: 2009-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Opolski Oddział Regionalny
ul. Wrocławska 170G 170G
45-836 Opole, woj. opolskie
tel. 0 77 401 84 32, fax. 0 77 457 45 23
REGON: 01061308300036 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba Prawna - agencja płatnicza
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa artykułów biurowych dla Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i wniesienie artykułów biurowych do siedziby Zamawiającego i pomieszczeń przez niego wskazanych. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2.Oferowane artykuły biurowe muszą być wysokiej jakości, fabrycznie nowe, nienoszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania, w oryginalnym opakowaniu oznaczone etykietami/opisem umożliwiającymi ich identyfikację. 3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia realizowany został w terminie do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy, jednakże nie później niż do 31.12.2009r. Przedmiot umowy zostanie dostarczony w jednej dostawie na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Oddziału Regionalnego w Opolu przy ul. Wrocławskiej 170 G i wniesiony do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń. Pomieszczenia te znajdują się na różnych kondygnacjach i Wykonawca będzie zobowiązany do wniesienia dostarczonych artykułów do tych pomieszczeń. 4. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego, co do przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcy, przy czym za jego działania Wykonawca ponosi odpowiedzialność jak za swoje własne. W przypadku zamiaru powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w Formularzu ofertowym składnej oferty informacji, w jakiej części wykonanie zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976442
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą - spełnia - nie spełnia-w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach określonych w Rozdziale 6 SIWZ. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu (o których mowa w Rozdziale 6 SIWZ) lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie, w celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu, muszą załączyć do oferty niżej wymagane oświadczenia i dokumenty: A) dla potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24. ustawy, Wykonawca składa: 1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę odrębnie dla każdego z podmiotów występujących wspólnie. B) dla potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy, Wykonawca składa: 1.1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z treścią art. 22 i 24 ustawy - Załącznik nr 2 do SIWZ, W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie musi być złożone(podpisane) przez każdego Wykonawcę. 1.2. jeżeli Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, dostarcza pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy) 2. Poza wymienionymi w pkt 1 niniejszego rozdziału dokumentami Wykonawcy załączają do oferty: 2.1. formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ, W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz ofertowy. 2.2. pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie) w przypadku podpisania oferty przez osobę/y, której/ych umocowanie nie wynika z dokumentów rejestracyjnych. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, mają zastosowanie postanowienia § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 67, poz. 605 z późn.zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa papieru kserograficznego
Dodano: 2016-05-24 - Zakup i dostawa artykułów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Nysie na rok 2016
Dodano: 2016-02-05 - Zakup i dostawa artykułów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Nysie na lata 2016 - 2017
Dodano: 2016-01-25 - Dostawa materiałów biurowych dla gminy Kluczbork na lata 2016-2017
Dodano: 2015-10-13 - Dostawa papieru kserograficznego
Dodano: 2015-07-09 - Dostawa papieru kserograficznego
Dodano: 2015-06-25 - Sukcesywna dostawa papieru biurowego dla potrzeb jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2015-06-17 - Dostawa papieru kserograficznego.
Dodano: 2014-05-28 - Dostawa papieru ksero, papieru do plotera oraz artkułów biurowych dla Urzędu Miasta Opola
Dodano: 2014-02-20 - Dostawa materiałów biurowych na lata 2014-2015
Dodano: 2013-11-19