Miasto Opole ogłasza przetarg
- Adres: 45-015 Opole, Rynek-Ratusz
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 451 19 21, 77 451 19 22 , fax. 77 454 98 44
- Data zamieszczenia: 2014-02-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Opole
Rynek-Ratusz
45-015 Opole, woj. opolskie
tel. 77 451 19 21, 77 451 19 22, fax. 77 454 98 44
REGON: 53141266800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa papieru ksero, papieru do plotera oraz artkułów biurowych dla Urzędu Miasta Opola - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa papieru ksero, papieru do plotera i artykułów biurowych, z podziałem na następujące zadania: Zadanie nr 1: Zakup i dostawa papieru ksero, papieru do plotera do Urzędu Miasta Opola Zadanie nr 2: Zakup i dostawa artykułów biurowych do Urzędu Miasta Opola Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub dwa zadania. Określenie przedmiotu zamówienia: sukcesywny zakup i dostawa papieru ksero, papieru do plotera i artykułów biurowych, w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2014r lub do momentu wyczerpania środków, jakie Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w tym okresie. Szczegółowe zestawienie ilościowo-asortymentowe materiałów będących przedmiotem zamówienia określają tabele stanowiące załącznik do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976442
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa papieru kserograficznego
Dodano: 2016-05-24 - Zakup i dostawa artykułów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Nysie na rok 2016
Dodano: 2016-02-05 - Zakup i dostawa artykułów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Nysie na lata 2016 - 2017
Dodano: 2016-01-25 - Dostawa materiałów biurowych dla gminy Kluczbork na lata 2016-2017
Dodano: 2015-10-13 - Dostawa papieru kserograficznego
Dodano: 2015-07-09 - Dostawa papieru kserograficznego
Dodano: 2015-06-25 - Sukcesywna dostawa papieru biurowego dla potrzeb jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Dodano: 2015-06-17 - Dostawa papieru kserograficznego.
Dodano: 2014-05-28 - Dostawa materiałów biurowych na lata 2014-2015
Dodano: 2013-11-19 - Dostawa papieru i materiałów biurowych do Opolskiego Centrum Rozwoju Gospodarki
Dodano: 2013-09-06