Przetargi.pl
Dostawa papieru ksero, papieru do plotera oraz artkułów biurowych dla Urzędu Miasta Opola

Miasto Opole ogłasza przetarg

  • Adres: 45-015 Opole, Rynek-Ratusz
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 451 19 21, 77 451 19 22 , fax. 77 454 98 44
  • Data zamieszczenia: 2014-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Opole
    Rynek-Ratusz
    45-015 Opole, woj. opolskie
    tel. 77 451 19 21, 77 451 19 22, fax. 77 454 98 44
    REGON: 53141266800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa papieru ksero, papieru do plotera oraz artkułów biurowych dla Urzędu Miasta Opola
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa papieru ksero, papieru do plotera i artykułów biurowych, z podziałem na następujące zadania: Zadanie nr 1: Zakup i dostawa papieru ksero, papieru do plotera do Urzędu Miasta Opola Zadanie nr 2: Zakup i dostawa artykułów biurowych do Urzędu Miasta Opola Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub dwa zadania. Określenie przedmiotu zamówienia: sukcesywny zakup i dostawa papieru ksero, papieru do plotera i artykułów biurowych, w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2014r lub do momentu wyczerpania środków, jakie Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w tym okresie. Szczegółowe zestawienie ilościowo-asortymentowe materiałów będących przedmiotem zamówienia określają tabele stanowiące załącznik do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301976442
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach