Przetargi.pl
Wykonanie zadania pn. ochrona powietrza poprzez termomodernizację i wykorzystanie OZE w budynkach publicznych na terenie Gminy Namysłów

Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa ogłasza przetarg

  • Adres: 46-100 Namysłów, ul. Stanisława Dubois 3
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4190359 , fax. 077 4104841
  • Data zamieszczenia: 2014-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
    ul. Stanisława Dubois 3 3
    46-100 Namysłów, woj. opolskie
    tel. 077 4190359, fax. 077 4104841
    REGON: 00052451300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zadania pn. ochrona powietrza poprzez termomodernizację i wykorzystanie OZE w budynkach publicznych na terenie Gminy Namysłów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych za szkolnictwem - 45214200-2. Przedmiot zamówienia przewiduje wykonanie robót termomodernizacyjnych oraz robót remontowo-budowlanych i instalacyjnych i obejmuje: termomodernizację budynku B Gimnazjum Nr 1 przy ul. 3 Maja w Namysłowie. Zakres termomodernizacji wraz z robotami towarzyszącymi obejmuje: 1) Roboty termomodernizacyjne: a) docieplenie ścian zewnętrznych nadziemia budynku tzw. metodą lekką z zastosowaniem styropianu grubość 14 cm wraz z ościeżami grubość 2 cm, kolorystyka elewacji - kolory niestandardowe wielobarwne w kolorach intensywnych do zaakceptowania przez Zamawiającego; wyprawa elewacyjna typu kornik z gotowej masy akrylowej, b) wykonanie robót towarzyszących - demontaż i montaż rusztowań, demontaż i montaż obróbek blacharskich, rynien dachowych i rur spustowych z blachy ocynkowanej, montaż skrzynek złączy kontrolnych instalacji odgromowej, demontaż i montaż parapetów zewnętrznych prefabrykowanych z blachy powlekanej, malowanie farbą olejną krat okiennych, rur żeliwnych i szafki gazomierzowej, c) docieplenie ścian zewnętrznych przy gruncie z zastosowaniem styropianu grubość 10 cm wraz z robotami towarzyszącymi - rozebranie nawierzchni bitumicznej przy budynku, wykonanie wykopów - odkrycie ścian fundamentowych na terenie działki inwestora, oczyszczenie murów fundamentowych, wykonanie 2-krotnej izolacji pionowej z emulsji bitumicznej, wykonanie pionowej izolacji termicznej z styropianu wodoodpornego, wykonanie izolacji pionowej z folii kubełkowej, zasypanie wykopów, piaskiem zagęszczanym warstwami co 30 cm do stopnia Is=0,80, rozbiórka istniejących schodów betonowych, wykonanie nowych schodów z kostki betonowej kolorowej grubość 6 cm z podstopnicami z obrzeży betonowych 8x30 cm obetonowanych, montaż obramienia studzienek przyokiennych z elementów granitowych z zamontowanym rusztem z płaskownika zabezpieczonego antykorozyjnie lakierem asfaltowym, d) zamontowanie 6 szt. perlatorów umywalkowych w pomieszczeniach sanitarnych, e) modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w całym budynku z rur miedzianych w otulinach termoizolacyjnych wg opracowanego projektu akceptowanego przez Zamawiającego. Grzejniki stalowe konwektorowe z zaworami termostatycznymi z głowicami, zawory odpowietrzające automatyczne z zaworami odcinającymi, zawory podpionowe, wykonanie bruzd, przejść przez przegrody budynku oraz zaprawienie bruzd i przejść przez przegrody po wykonaniu instalacji. Wymiana przyłącza c.o. z węzła ciepłowniczego zlokalizowanego w budynku głównym rur stalowych na rury preizolowane wraz z robotami towarzyszącymi. Wykonanie projektu instalacji c.o. Projekt należy wykonać i przekazać Zamawiającemu w wersji edytowalnej (CAD) i PDF na nośniku elektronicznym oraz w dwóch egzemplarzach w wersji wydrukowanej. Instalację należy zaprojektować z rur miedzianych w otulinach termoizolacyjnych prowadzona w kanałach instalacyjnych i bruzdach oraz na ścianach budynku. Grzejniki stalowe emaliowane konwektorowe z przygrzejnikowymi zaworami termostatycznymi z głowicami termostatycznymi, zawory regulacyjne i odpowietrzające automatyczne. Zaprawienie przekuć i bruzd instalacyjnych. Materiały z demontażu (rury stalowe i grzejniki należy pozostawić do dyspozycji zarządcy obiektu. Wykonawca usunie materiały z demontażu i gruz z budynku - materiały z odzysku załaduje i przewiezie w miejsce utylizacji na terenie miasta Namysłów, a gruz wywiezie na składowisko odpadów komunalnych. 2) Roboty remontowe: a) poszerzenie nienormatywnych otworów drzwiowych do normatywnych i wymiana drzwi wewnętrznych płycinowych wraz z futrynami z obróbką obsadzenia, wypełnienie skrzydeł drzwiowych na tzw. plaster miodu - kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym (zarządcą obiektu), w każdych drzwiach zamontowany zamek patentowy, b) roboty murarskie i okładziny ścienne - rozbiórka ścianek działowych w pomieszczeniach sanitarnych i szatni personelu i wykonanie nowych ścianek działowych z pustaków ceramicznych typu Porotherm, wykonanie licowania ścian z płytek ceramicznych w pomieszczeniach sanitarnych do wysokości min. 2,00 m z okładziną płytkami parapetów wewnętrznych - wzór i kolorystyka okładzin do uzgodnienia z Zamawiającym, uzupełnienie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej kategorii III, c) remont podłóg i posadzek - obejmujący rozbiórkę parkietu i wykładziny w pracowni komputerowej, wykonanie warstwy wyrównawczej z zaprawy samopoziomującej i założenie wykładziny posadzkowej trudnozapalnej z wywinięciem cokolików wysokość 10 cm na ściany wraz z wykonaniem konserwacji wykładziny - w pomieszczeniu pracowni komputerowej, d) rozbiórka posadzek z płytek ceramicznych w pomieszczeniach sanitarnych i korytarzach, wykonanie warstwy wyrównawczej i wykonanie posadzek z płytek ceramicznych w pomieszczeniach sanitarnych i szatni personelu i korytarzach, uzupełnienie i wymiana płytek w innych pomieszczeniach uszkodzonych przy wykonywaniu wymiany instalacji wraz z wykonaniem cokolików, usunięcie gruzu z budynku i utylizowanie, wykonanie okładzin schodów wewnętrznych wraz z cokolikami z płytek ceramicznych antypoślizgowych (struktura nakrapiana), e) wymiana balustrad schodowych na balustrady ze stali nierdzewnej - wzór wg załączników nr 5 do siwz; na balustradach zamontowane zabezpieczenia przed zjeżdżaniem co 150 cm, f) wykonanie gładzi gipsowych tynków wewnętrznych przeznaczonych pod malowanie farbami emulsyjnymi, wykonanie robót malarskich w zakresie malowania tynków farbami emulsyjnymi oraz malowania olejnego (parter, piętro, zejście do piwnicy i podpiwniczenie) z przygotowaniem podłoży (zeskrobanie farb, zmycie tynków, zagruntowanie), g) wyługowanie farby olejnej lamperii i wykonanie lamperii z tynku na bazie żywicy syntetycznej do wysokości 1,50m od poziomu posadzek z przygotowaniem podłoża, h) wymiana instalacji elektrycznej w obiekcie wraz z wymianą osprzętu zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę robót dokumentacją (sporządzenie i przekazanie projektu instalacji elektrycznej (oświetleniowa, zasilenia gniazd, oświetlenia ewakuacyjnego, p.pożarowa, komputerowa - pracownia komputerowa, elektryczne przepływowe podgrzewacze wody o mocy 5 kW) zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej - w tym pomiary instalacji elektrycznej i badanie natężenia oświetlenia w poszczególnych pomieszczeniach), i) wymiana wewnętrznej instalacji wodociągowej z rur ocynkowanych na rury miedziane (w tym instalacja hydrantowa - rury ocynkowane) wraz z wymianą szafek hydrantowych z wyposażeniem, montaż otulin termicznych instalacyjnych oraz wykonanie próby ciśnieniowej, wymiana osprzętu sanitarnego, j) wymiana wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej z rur żeliwnych i PCV na rury PCV wraz wymianą osprzętu sanitarnego, j) wymiana instalacji gazowej wraz z wymianą osprzętu (taborety gazowe i kuchnia gazowa - uprzednio zdemontowane) oraz szafki naściennej gazowej, k) wyposażenie obiektu w sprzęt gaśniczy i oznakowanie dróg ewakuacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami, 3) Zagospodarowanie terenu: a) rozebranie istniejącej nawierzchni bitumicznej wraz z wykonaniem koryta pod projektowane nawierzchnie z wywiezieniem i kosztami utylizacji urobku, b) wykonanie drenowania pod projektowaną nawierzchnię poliuretanową boiska z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej, c) wykonanie warstwy odsączającej i podbudowy pod projektowane nawierzchnie z tłucznia kamiennego granitowego, d) montaż krawężników i obrzeży betonowych na ławie betonowej, e) wykonanie nawierzchni poliuretanowej boiska i rozbiegu do skoku w dal oraz wykonanie zeskoku i montaż stojaków z wyposażeniem do piłki siatkowej i koszykówki, f) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej grubość 8 i 6 cm na podsypce z kruszyny granitowej wraz z regulacją wysokościową wpustów ulicznych i studni rewizyjnych oraz wykonaniem dodatkowego wpustu ulicznego, g) uporządkowanie terenu, zahumusowanie z obsianiem trawą typu parkowego oraz montaż ławek typu parkowego (konstrukcja stalowa, siedziska drewniane lub z tworzywa sztucznego) - typ uzgodnić z Zamawiającym, g) wymiana ogrodzenia terenu szkolnego od strony ul. Dubois - demontaż istniejących przęseł stalowych w ramie z kątownika i wykonanie nowego ogrodzenia wysokość 1,50 m (z cokołem) z paneli ogrodzeniowych malowanych proszkowo (drut grubości min. 4 mm na słupkach stalowych 80/80 mm zabetonowanych w gruncie; cokoły z prefabrykowanych dyli ogrodzeniowych; słupki stalowe cynkowane ogniowo i malowane proszkowo, h) montaż bramy wjazdowej szerokość 6,0 m, wysokość 1,50 m z stalowych profili zamkniętych cynkowanych ogniowo i malowanych proszkowo z zamknięciem na klucz, i) wykonanie ogrodzenia boiska wysokość 4,0 m z siatki powlekanej na słupkach z profili zamkniętych 100/100 mm cynkowanych ogniowo i malowanych proszkowo w tym 2 furtki 100/200 cm, j) wykonanie projektu zagospodarowania działki - wymiany nawierzchni terenu przyszkolnego, boiska i skoczni w dal oraz utwardzenia terenu kostką betonową - wg koncepcji - załącznika nr 6 do siwz. Ponadto zakres robót obejmuje usunięcie gruzu z budynku i wywiezienie na składowisko odpadów komunalnych wraz z kosztami utylizacji, uporządkowanie i przywrócenie do stanu pierwotnego terenu w obrębie prowadzonych robót. Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót, które stanowią integralną część przedmiotu zamówienia. Dodatkowe wymagania Zamawiającego: Wykonawca jest zobowiązany do: 1) przekazania protokolarnego dla zarządcy obiektu zdemontowanych materiałów instalacji wodociągowej i centralnego ogrzewania, 2) wykonanie badań i sprawdzeń ze sporządzeniem protokołów wykonanych instalacji, 3) przedstawienia aprobat technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane materiały budowlane i instalacyjne - przed wbudowaniem, 4) Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. 3 lat licząc od daty odbioru końcowego, 5) Przed złożeniem oferty Wykonawca może zapoznać się z obiektami objętymi przedmiotem zamówienia w celu sporządzenia należytej wyceny przedstawionego w przedmiarze zakresu robót podstawowych i pomocniczych dla wykonania kompletności zamówienia. 6) Szczegóły przedmiotu zamówienia przedstawiają załączone przedmiary robót, które stanowią element pomocniczy do sporządzenia ofert. 7) Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia, w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót pod warunkiem, że fakt ten będzie potwierdzony przez koordynatora Zamawiającego. 8) Program funkcjonalno-użytkowy do prac projektowych: Parametry techniczne budynku: - budynek 2-kondygnacyjny z dachem płaskim krytym papą bitumiczną, - powierzchnia użytkowa - 360,0 m2, - kubatura netto - 1.250,0 m3. Obiekt posiada stolarkę okienną i drzwi zewnętrzne wymienione na termoizolacyjne (za wyjątkiem okienek piwnicznych przewidzianych do wymiany) oraz ocieplony stropodach styropapą grubość 15 cm. Zamówienie przewiduje docieplenie ścian do wymaganych współczynników izolacyjności termicznej przegród zewnętrznych. Ilości i przekroje rur oraz moce grzejników należy przyjąć wskaźnikowo. Przyłącze ciepłownicze z rur preizolowanych pomiędzy budynkami w ilości ok. 2x22,0 m
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10.500,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy pięćset 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.namyslow.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach