Przetargi.pl
Zakup i dostawa aparatury filtrującej do masek przeciwgazowych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.

Jednostka Wojskowa Nr 6021 ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, Żwirki i Wigury
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261847581 , fax. 261847577
  • Data zamieszczenia: 2018-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 6021
    Żwirki i Wigury 9/13
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 261847581, fax. 261847577
    REGON: 146268471
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozgst.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: obrona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa aparatury filtrującej do masek przeciwgazowych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa aparatury filtrującej do masek przeciwgazowych. Kod CPV 42514310-8, 3581400-3 2. Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać określonym przez ZAMAWIAJĄCEGO parametrom technicznym, funkcjonalnym i jakościowym wskazanym w opisie, stanowiącym załącznik Nr 1 (zadanie nr 1, nr 2, nr 3, nr 4) do SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szczegółowymi wymogami przedstawiono w załączniku Nr 1 (zadanie nr 1, nr 2, nr 3, nr 4) do SIWZ. 5. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SIWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1 (zadanie nr 1, nr 2, nr 3, nr 4) do SIWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. 6. Poszczególne części przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganą liczbą asortymentu i w ilościach określonych w SIWZ. 7. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza rozwiązania równoważne patentom lub pochodzeniem, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, o których mowa w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. WYKONAWCA powołujący się na te rozwiązania jest zobowiązany wykazać, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez ZAMAWIAJĄCEGO. 8. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. Podane przez ZAMAWIAJĄCEGO nazwy (znaki towarowe) zamawianego asortymentu mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu zamawianego asortymentu, przy czym ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert równoważnych. 9. Przedmiot zamówienia powinien być wyrobem nowym, nieużywanym, kompletnym oraz wolnym od wad technicznych i prawnych, zapakowany w oryginalne opakowania posiadające zabezpieczenia pozwalające na prawidłowe przechowywanie i bezpieczny transport, z podaną nazwą producenta i wskazaniem terminu upływu okresu gwarancji. 10. ZAMAWIAJĄCY wymaga udzielenia okresu gwarancji: 1) minimum 12 miesięcy od daty dostawy (dotyczy części I i IV zamówienia). 2) minimum 12 miesięcy od daty dostawy, data ważności asortymentu – 10 lat (dotyczy części II i III zamówienia). 11. WYKONAWCA dostarczy przedmiot zamówienia na swój koszt i ryzyko. 12. WYKONAWCA oświadcza, że wszystkie produkty i wyroby oferowane przez WYKONAWCĘ posiadają świadectwo dopuszczenia do obrotu w Polsce w oparciu o ustawę z dnia 7 kwietnia 2017r.( Dz. U. z 2017r., poz. 2211 z póź. zm). Prawo Farmaceutyczne oraz ustawą z dnia 20.05.201r o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017r, poz. 211 z późn. zm.). WYKONAWCA zobowiązuje się przedstawić świadectwo dopuszczenia do obrotu przy dostawie na życzenia ZAMAWIAJĄCEGO. 13. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany kodem kreskowym – zgodnie z DECYZJĄ Nr 3/MON MINISTRA OBRONY NARODOWEJ z dnia 3 stycznia 2014r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej. WYKONAWCA najpóźniej 3 (trzy) dni przed dostawą towaru prześle (format MS Excel) karty wszystkich dostarczanych wyrobów. W przypadku gdy WYKONAWCA nie jest producentem danego wyrobu, obowiązek pozyskania niezbędnych danych do wypełnienia karty wyrobu spoczywa na WYKONAWCY. 14. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowego wykazu wyrobów podlegających ocenie zgodności oraz sposobu i trybu przeprowadzania oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności państwa (Dz. U. z 2017r., poz.1001), sprzęt i środki ochrony skóry podlegają pierwszemu trybowi oceny zgodności. W związku z tym ZAMAWIAJĄCY przesyła kopię umowy do Wojskowego Centrum Normalizacji, Jakości i Kodyfikacji, odbiór jakościowy filtropochłaniacza będzie realizowany przez wyznaczone Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe (RPW) – dotyczy części II i III zamówienia. 15. Odbioru wyrobu dokona wskazane przez Wojskowe Centrum Normalizacji Jakości i Kodyfikacji, Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe, które sporządzi na tę okoliczność protokół odbioru technicznego. 16. WYKONAWCA dostarczy ZAMAWIAJĄCEMU najpóźniej w dniu dostawy, zaświadczenie o wykonaniu kontroli i oceny pod względem zgodności przedmiotu Umowy z Wojskową Dokumentacją Techniczno – Technologiczną (WDTT), którą dokonał przedstawiciel Rejonowego Przedstawicielstwa Wojskowego wskazany przez ZAMAWIAJĄCEGO. 17. Adres i miejsce dostawy: Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13 oraz Warszawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42514310-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKONAWCY wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika (lidera konsorcjum) powinno jednoznacznie wskazywać pełnomocnika, określać zakres pełnomocnictwa oraz termin jego ważności a także precyzować postępowanie, do którego się odnosi. Musi też wskazywać wszystkich WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o zamówienie i być podpisane przez każdego z nich. Jeżeli oferta podpisana jest przez Pełnomocnika, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa, z którego będzie wynikało umocowanie pełnomocnika do złożenia oferty (należy przez to rozumieć osobę umocowaną prawnie do składania oświadczeń woli, zawierania umów, podpisywania ofert i zaciągania zobowiązań w imieniu WYKONAWCY) Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach