Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Szymanowskiego 11
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 2478000 w. 115 , fax. 041 2478050
- Data zamieszczenia: 2010-01-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Szymanowskiego 11 11
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
tel. 041 2478000 w. 115, fax. 041 2478050
REGON: 00031147300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.ostrowiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup i dostawa aparatów i urządzeń medycznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa aparatów i urządzeń medycznych wg wymogów określonych w Załączniku Nr 1 do siwz podzielonych na 3 pakiety: Zadanie 1. Łóżka rehabilitacyjne, hydrauliczne (30 szt.) Zadanie 2. Szafki przyłóżkowe (30 szt.) Zadanie 3. Aparat rtg zębowy z wywoływarką (1 zestaw) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331921209
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 w zw. a art. 24 ust. 1 i 2. Ocena spełnienia udziału w postępowaniu dokonywana będzie według kryterium: dostarczenie dokumentu lub oświadczenia potwierdzającego spełnianie warunku - spełnia, nie dostarczenie - nie spełnia z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007, N 223 poz. 1655).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zam. pub. (załącznik do siwz); 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub też określony okres ich ważności obejmować musi termin otwarcia ofert. 4. wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (zrealizował minimum 2 dostawy) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane należycie; 5. oświadczenie o zapoznaniu się ze specyfikacją i przyjęciu jej bez zastrzeżeń (formularz oferty).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.ostrowiec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa łóżek szpitalnych
Dodano: 2016-06-07 - EZ/ZP/56/2014 - Dostawa łóżek szpitalnych i wózków do transportu chorych.
Dodano: 2014-05-16 - Dostawa sprzętu medycznego
Dodano: 2013-09-18 - Zakup, dostawa i montaż łóżek specjalistycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy nr sprawy EZP-252-36/2012
Dodano: 2012-08-31 - Zakup i dostawę dla Ośrodków Transplantacyjnych łóżek intensywnej terapii z materacem przeciwodleżynowym w ramach Programu Wieloletniego na lata 2011-2020 pod nazwą Narodowy Program Rozwoju Medycyny Transplantacyjnej w 2012 roku.
Dodano: 2012-07-24 - Zakup i dostawę łóżek i materacy dla Ośrodków Transplantacyjnych w 2012 roku w ramach Programu Wieloletniego na lata 2011-2020 pod nazwą Narodowy Program Rozwoju Medycyny Transplantacyjnej w 2012 roku
Dodano: 2012-05-17 - Zakup i dostawę łóżek z materacem przeciwodleżynowym dla Ośrodków Transplantacyjnych w 2012 roku w ramach Programu Wieloletniego na lata 2011-2020 pod nazwą Narodowy Program Rozwoju Medycyny Transplantacyjnej w 2012 roku
Dodano: 2012-05-17 - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO NR 3 DLA SZPITALA POWIATOWEGO W CHMIELNIKU
Dodano: 2011-11-17 - EZ/ZP/96/2011 - Dostawa Łóżek Szpitalnych
Dodano: 2011-10-18 - EZ/ZP/22/2011-Zakup, dostawa i montaż 10 szt. wielofunkcyjnych łóżek szpitalnych sterowanych hydraulicznie dla potrzeb Klinicznego Oddziału Chirurgii Ogólnej, Onkologicznej i Endokrynologicznej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
Dodano: 2011-03-10