Ministerstwo Środowiska , Biuro Dyrektora Generalnego ogłasza przetarg
- Adres: 00-922 Warszawa, ul. Wawelska 52/54
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-22 57-92-523 , fax. 0-22 57-92-524
- Data zamieszczenia: 2009-11-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Środowiska , Biuro Dyrektora Generalnego
ul. Wawelska 52/54 52/54
00-922 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 0-22 57-92-523, fax. 0-22 57-92-524
REGON: 00106485800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa 4 zestawów komputerów stacjonarnych oraz 4 monitorów TFT dla Ministerstwa Środowiska - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie dotyczy zakupu i dostawy: 4 zestawów komputerów stacjonarnych oraz 4 monitorów TFT dla Ministerstwa Środowiska. Sprzęt komputerowy powinien być fabrycznie nowy. Ponadto, dostawa ww. sprzętu obejmować będzie: 1. dostawę sprzętu do siedziby Zamawiającego. 2. do ww. sprzętu dołączona zostanie instrukcja obsługi w języku polskim. 3. na ww. sprzęt Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji: - min. 24 miesięcznej na poszczególne jednostki komputerowe - min. 36 miesięcznej na monitory TFT Usunięcie wszelkich usterek w okresie gwarancyjnym nastąpi w przeciągu 14 dni od daty pisemnego powiadomienia Wykonawcy. Wykonawca dokona naprawy ww. sprzętu w miejscu dostawy. W przypadku, gdy nie jest możliwa naprawa w miejscu dostawy Wykonawca dokona odbioru i dostarczenia naprawionego sprzętu na własny koszt. Naprawy gwarancyjne wykonywane będą wyłącznie w autoryzowanych punktach serwisowych. Sprzęt komputerowy, monitory muszą spełniać wymogi zgodności ze specyfikacją ENERGY STAR lub równoważną. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302133008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu mogą przystąpić wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia (wartość każdej dostawy nie może być mniejsza niż 15 000 zł brutto) i udokumentują to poprzez podanie ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Ocena czy wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu dokonana zostanie przez zamawiającego na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów i oświadczeń, według formuły spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp przygotowane zgodnie z Załącznikiem nr 3 do niniejszego SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia (wartość każdej dostawy nie może być mniejsza niż 15 000 zł brutto), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z zapisami § 2.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, z dnia 16.10.2008 r. (Dz. U. z 2008 r., Nr 188, poz. 1155). Dokumenty sporządzone w języku
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mos.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa zestawów komputerowych
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa 10 sztuk komputerów do obsługi studentów USOS wraz z monitorami na potrzeby Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej Postępowanie numer WEiTI/44/ZP/2016/1030
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa zestawów komputerów stacjonarnych i monitorów dla IRTM. Postępowanie nr WEiTI/43/BZP/2016/IRTM4
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa zestawów komputerowych
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie
Dodano: 2016-07-08 - Sukcesywna dostawa zestawów komputerowych dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Dodano: 2016-06-30 - Zakup i dostawa zestawów komputerowych - część I Zakup i dostawa części i akcesoriów komputerowych - część II
Dodano: 2016-06-08 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Astronomicznego im. M. Kopernika PAN.
Dodano: 2016-06-06 - Sukcesywna dostawa sprzętu komputerowego wraz z urządzeniami wielofunkcyjnymi oraz niezbędnym oprogramowaniem na potrzeby Stołecznego Centrum Opiekuńczo - Leczniczego Sp. z o.o. 03-131 Warszawa, ul. Mehoffera 72/74
Dodano: 2016-06-03