Przetargi.pl
zakup i dostawa 1 szt. Minibusu do przewozu osób niepełnosprawnych

Powiat Człuchowski ogłasza przetarg

  • Adres: 77300 Człuchów, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 8342539, 8343461 do 463 , fax. 598 342 539
  • Data zamieszczenia: 2018-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Człuchowski
    ul. Wojska Polskiego 1
    77300 Człuchów, woj. pomorskie
    tel. 59 8342539, 8343461 do 463, fax. 598 342 539
    REGON: 77097660000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatczluchowski.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup i dostawa 1 szt. Minibusu do przewozu osób niepełnosprawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 1 szt. minibusu o pojemności minimum 19 osobowego (bez kierowcy) do przewozu osób niepełnosprawnych dla Powiatowego Centrum Rehabilitacji i Terapii Zajęciowej w Czarnem, o poniższych minimalnych parametrach: A. Minibus o pojemności minimum 19 osób (nie wliczając miejsca dla kierowcy) z możliwością przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim po wymontowaniu odpowiedniej ilości foteli – 1 szt. 1) Fabrycznie nowy posiadający co najmniej homologację pojazdu bazowego, 2) Całkowita długość pojazdu minimum 7300 mm, 3) Wysokość całkowita bez obciążenia minimum 2650 mm, 4) Rozstaw osi minimum 4300 mm, 5) Silnik wysokoprężny spełniający wymogi co najmniej euro VI, o mocy minimum 160 KM, 6) Kolor nadwozia do ustalenia spośród zaproponowanych, 7) Pojazd wyposażony minimum w: a) ABS, b) ESP, c) ASR, d) EBV, e) Klimatyzację z przodu oraz z tyłu f) wspomaganie kierownicy, g) radio z co najmniej z gniazdem AUX oraz z gniazdem USB oraz bluetooth, h) co najmniej poduszka powietrzna dla kierowcy, i) fotel kierowcy amortyzowany, regulowany z podłokietnikiem, j) światła p.mgielne, k) szyby boczne w drzwiach przednich elektrycznie sterowane, l) lusterka zewnętrzne sterowane i podgrzewane elektrycznie, m) wieszaki na ubrania, n) tachograf, o) centralny zamek drzwi zdalnie sterowany, p) światła do jazdy dziennej. 8) Przestrzeń pasażerska : a) Atestowane mocowanie dla 1 wózka inwalidzkiego wraz z kompletem pasów do mocowania wózka inwalidzkiego oraz osoby niepełnosprawnej, b) pojazd dostosowany do szybkiego montażu i demontażu foteli, c) Szyny najazdowe dla wózka inwalidzkiego z materiału lekkiego np. aluminium, z bieżnią przeciwpoślizgową, przechowywane w minibusie i zabezpieczone przed przemieszczaniem, d) Podłoga pokryta wykładziną antypoślizgową na całej długości pojazdu, łatwa do utrzymania w czystości, e) pełne poszycie ścian bocznych oraz podsufitki, f) fotele uchylne wyposażone w podłokietniki co najmniej z jednej strony, g) izolacja termiczna oraz wygłuszenie nadwozia. 9) Wyposażenie dodatkowe: a) Koło zapasowe pełnowymiarowe, b) Kołpaki, c) Apteczka samochodowa, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, d) Komplet narzędzi z podnośnikiem, kluczem do kół, itd, 2. Warunki gwarancji minimum 24 miesiące na cały pojazd
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-3 niniejszej SIWZ; 3) Certyfikat potwierdzający dane zużycia energii (paliwa), będącego jednym z kryteriów oceny ofert. 4) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach