Przetargi.pl
Zakup i dostawa 10 laptopów dla szkół, których organem prowadzącym jest Powiat Grójecki

Powiat Grójecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-600 Grójec, Józefa Piłsudskiego 59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 665 11 00 , fax. 48 665 11 47
  • Data zamieszczenia: 2022-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Grójecki
    Józefa Piłsudskiego 59
    05-600 Grójec, woj. mazowieckie
    tel. 48 665 11 00, fax. 48 665 11 47
    REGON: 670223149
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grojec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa 10 laptopów dla szkół, których organem prowadzącym jest Powiat Grójecki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 10 laptopów dla szkół, których organem prowadzącym jest Powiat Grójecki, biorącym udział w Rządowym programie rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych - „Aktywna tablica”2. Wszystkie parametry podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia należy traktować jako minimalne (Załącznik nr 4 do SWZ). Zamawiający dopuszcza dostawę laptopów o wyższych parametrach.3. Laptopy muszą być objęte gwarancją min. 36 miesiące i muszą zostać dostarczone do szkół na terenie Powiatu grójeckiego. 4. Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 23 października 2020 r. w sprawie szczegółowych warunków, form i trybu realizacji Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych na lata 2020–2024 – „Aktywna tablica”, zakupione w ramach udzielonego wsparcia finansowanego laptopy muszą spełniać następujące warunki:a) posiadają deklarację CE;b) posiadają certyfikat ISO 9001 dla producenta;c) są fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż 9 miesięcy przed dostawą) i wolne od obciążeń prawami osób trzecich;d) posiadają dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, sporządzone w języku polskim;6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy:a) podłączenia laptopów we wskazanych szkołach, uruchomienia systemu operacyjnego, podłączenia laptopów do istniejącej sieci WI-FI / LANb) zapewnienia technicznych szkoleń nauczycieli w zakresie funkcji i obsługi zakupionych laptopów i oprogramowania wchodzących w skład sprzętu (co najmniej 5 nauczycieli z każdej szkoły)7. Wykonawca musi skalkulować w cenie oferty koszty transportu do szkół, koszty instalacji, uruchomienia oraz zintegrowania zakupionych laptopów i oprogramowania wchodzących w skład sprzętu z infrastrukturą szkolną oraz koszty szkoleń nauczycieli w zakresie funkcji i obsługi zakupionych laptopów i oprogramowania wchodzących w skład sprzętu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach