Centralny Port Komunikacyjny Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 02-305 Warszawa, Aleje Jerozolimskie
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48 882350385
- Data zamieszczenia: 2020-09-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centralny Port Komunikacyjny Sp. z o.o.
Aleje Jerozolimskie 134
02-305 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48 882350385
REGON: 381918620
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup foteli biurowych na wyposażenie biura siedziby Centralnego Portu Komunikacyjnego sp. z o.o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa 110 szt. foteli pracowniczych oraz 8 szt. foteli pracowniczych z zagłówkiem, stanowiących wyposażenie stanowisk pracowniczych do siedziby Zamawiającego w terminie zgodnym z ofertą Wykonawcy, nie dłuższym niż 8 tygodni od daty złożenia zamówienia (Zamówienie Podstawowe). 2) Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji, w ramach którego Wykonawca dostarczy do 270 szt. foteli pracowniczych oraz 12 szt. foteli pracowniczych z zagłówkiem do siedziby Zamawiającego w terminie zgodnym z ofertą Wykonawcy, nie dłuższym niż 8 tygodni od daty złożenia zamówienia (Zamówienie Opcjonalne). 3) Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z prawa opcji według zapotrzebowania, co oznacza, że zamówienia w ramach prawa opcji będą składane każdorazowo na liczbę foteli wskazaną przez Zamawiającego. 4) Fotele będą objęte gwarancją minimum 24 miesięczną. 5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 1 do Ogłoszenia – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39110000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Meble biurowe do Centrum Egzaminowania i Monitorowania Maszynistów
Dodano: 2023-01-15 - Meble biurowe do Centrum Egzaminowania i Monitorowania Maszynistów
Dodano: 2022-10-26 - Zakup trybun składanych
Dodano: 2022-10-19 - Zakup trybun składanych
Dodano: 2022-09-09 - Zakup, dostawa i montaż wraz z rozładunkiem i wniesieniem fabrycznie nowych mebli pracowniczych, krzeseł konferencyjnych i foteli biurowych do oddziałów Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska
Dodano: 2022-08-08 - Zakup z dostawą i montażem foteli oraz mebli biurowych dla jednostek Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2021-02-08 - „Sukcesywna dostawa krzeseł”.
Dodano: 2021-02-01 - Zakup z dostawą i montażem foteli oraz mebli biurowych dla jednostek Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2020-11-05 - Sukcesywna dostawa krzeseł
Dodano: 2020-10-23 - Zakup i dostawa łóżek, krzeseł i materacy dla Domów Studenckich Politechniki Warszawskiej.
Dodano: 2020-08-13