Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej ogłasza przetarg
- Adres: 00-926 Warszawa, Wspólna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 273 71 50, , fax. 22 273 89 22
- Data zamieszczenia: 2020-10-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej
Wspólna 2/4
00-926 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 273 71 50, , fax. 22 273 89 22
REGON: 14031558300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.mfipr.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa krzeseł - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Sukcesywna dostawa krzeseł”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 1a do SIWZ (w zakresie Części I zamówienia), 1b do SIWZ (w zakresie Części II zamówienia). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na Część I (zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ) oraz na Część II (zgodnie z załącznikiem nr 1b do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39110000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (numeracja zgodna z SIWZ) 8.15 Na potrzeby oceny ofert, oferta musi zawierać: 8.15.1 Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ; 8.15.2 oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ; 8.15.3 pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik; 8.15.4 zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 5.5.1 i 5.5.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 8.15.5 próbki tj. 1 krzesło obrotowe bez zagłówka oraz 1 krzesło konferencyjne wraz z ich dokumentacją techniczną zawierającą informacje umożliwiające przeprowadzenie oceny w podkryterium „Wytrzymałość” (dot. cz. I oraz cz. II zamówienia). 8.15.6 dokumenty potwierdzające, że oferowane krzesła (dot. cz. I oraz cz. II zamówienia) odpowiadają wymaganiom określonym w załączniku 1a oraz 1b do SIWZ: a) cz. I zamówienia: - pkt II.1 lit. k SOPZ (zał. 1a do SIWZ) – dokument (np. certyfikat/atest/raport z badań/sprawozdanie z badań) potwierdzający zgodność tkaniny obiciowej z normą PN-EN 1021-1:2014-12 lub równoważną oraz dokument (np. certyfikat/atest/raport z badań/sprawozdanie z badań) potwierdzający spełnianie przez tę tkaninę obiciową klasy ścieralności min 100 000 cykli mierzonej zgodnie z normą PN-EN ISO 12947-2:2017-02 lub równoważną typu NEXT z wzornika firmy PROFIM lub równoważną przez co Zamawiający rozumie materiał nie gorszy niż typ NEXT z wzornika firmy PROFIM pod względem: • odporności na ścieranie, • odporności na światło, • trudnozapalności; - pkt II.1 lit. n SOPZ (zał. 1a do SIWZ) - protokół oceny ergonomicznej w zakresie zgodności z normą PN-EN 1335-1:2004 (oznaczanie wymiarów) lub równoważną oraz rozporządzeniem MPiPS z dnia 1.12.1998 (DZ.U. Nr 148, poz. 973) lub równoważnym; - pkt II.1 lit. o SOPZ (zał. 1a do SIWZ) – dokumenty (np. certyfikat/atest/raport z badań/sprawozdanie z badań) potwierdzające zgodności produktu z normą EN 1335-2:2009 (wymagania bezpieczeństwa) i normą PN-EN 1335-3:2009 (metody badań bezpieczeństwa) lub równoważnymi; - pkt II.1 lit. p SOPZ (zał. 1a do SIWZ) - dokumenty (np. certyfikat/atest/raport z badań/sprawozdanie z badań) potwierdzające spełnianie przez producenta krzesła obrotowego norm PN-EN ISO 9001:2015-10 (system zarządzania jakością) oraz PN-EN ISO 14001:2015-09 (systemy zarządzania środowiskowego) lub równoważnych b) cz. II zamówienia: - pkt II.1 lit. e SOPZ (zał. 1b do SIWZ) - dokument (np. certyfikat/atest/raport z badań/sprawozdanie z badań) potwierdzający zgodność tkaniny obiciowej z normą PN-EN 1021-1:2014-12 lub równoważną oraz dokument (np. certyfikat/atest/raport z badań/sprawozdanie z badań) potwierdzający spełnianie przez tę tkaninę obiciową klasy ścieralności min 100 000 cykli i odporności na piling 5 mierzonych zgodnie z normą PN-EN ISO 12947-2:2017-02 lub równoważną typu XTREME z palety firmy Nowy Styl lub równoważnej, przez co Zamawiający rozumie materiał nie gorszy niż typ XTREME z palety firmy Nowy Styl pod względem: • odporności na ścieranie, • odporności na światło, • trudnozapalności, • użycia materiałów z recycklingu; - pkt III. ust. 3 SOPZ (zał. 1b do SIWZ) - dokumenty (np. certyfikat/atest/raport z badań/sprawozdanie z badań) potwierdzające spełnianie przez producenta krzesła konferencyjnego norm PN-EN ISO 9001:2015-10 (system zarządzania jakością) oraz PN-EN ISO 14001:2015-09 (systemy zarządzania środowiskowego) lub równoważnych. Dokumenty (np. certyfikat/atest/raport z badań/sprawozdanie z badań) mają być wydane przez jednostki posiadające status „notyfikowanej jednostki certyfikującej/kontrolującej” na mocy ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (tj. Dz. U. 2019 poz. 155). Wykonawca może składać również zaświadczenia (w oryginalnej wersji i przetłumaczonej na język polski), dotyczące wyżej wymienionych wymagań, wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. UWAGA: 1) Ww. próbki należy złożyć zgodnie z pkt 9.3 SIWZ. 2) Wykonawca może złożyć tylko po 1 egzemplarzu każdej z próbek. W przypadku złożenia przez Wykonawcę więcej niż po 1 egzemplarzu próbki/próbek, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodną z treścią SIWZ. 3) Ww. próbki nie należą do dokumentów, o których mowa w art. 25 ustawy i w przypadku ich niezłożenia wraz z ofertą bądź złożenia próbek niekompletnych, zamawiający nie będzie wzywał wykonawców do ich uzupełnienia. 4) Jeżeli wykonawca nie złoży wymaganych próbek bądź złoży próbki niekompletne, w tym niezawierające dokumentacji technicznej, o której mowa w pkt 8.15.5 SIWZ, Zamawiający odrzuci ofertę złożoną przez Wykonawcę, jako niezgodną z treścią SIWZ. 5) Próbki powinny spełniać wszelkie parametry techniczne odnośnie danego artykułu określone w SOPZ. Przekazane próbki będą stanowić podstawę do przeprowadzenia oceny oferty w oparciu o kryterium „Jakość”. 6) Zamawiający zaleca oznaczenie próbek przez Wykonawcę tak, aby możliwa była identyfikacja przynależności próbki do oferty złożonej przez danego Wykonawcę. 7) Zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy, Zamawiający zwróci Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich wniosek, złożone przez nich próbki, z wyjątkiem próbek, które zostaną złożone przez Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Meble biurowe do Centrum Egzaminowania i Monitorowania Maszynistów
Dodano: 2023-01-15 - Meble biurowe do Centrum Egzaminowania i Monitorowania Maszynistów
Dodano: 2022-10-26 - Zakup trybun składanych
Dodano: 2022-10-19 - Zakup trybun składanych
Dodano: 2022-09-09 - Zakup, dostawa i montaż wraz z rozładunkiem i wniesieniem fabrycznie nowych mebli pracowniczych, krzeseł konferencyjnych i foteli biurowych do oddziałów Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska
Dodano: 2022-08-08 - Zakup z dostawą i montażem foteli oraz mebli biurowych dla jednostek Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2021-02-08 - „Sukcesywna dostawa krzeseł”.
Dodano: 2021-02-01 - Zakup z dostawą i montażem foteli oraz mebli biurowych dla jednostek Politechniki Warszawskiej
Dodano: 2020-11-05 - Zakup foteli biurowych na wyposażenie biura siedziby Centralnego Portu Komunikacyjnego sp. z o.o.
Dodano: 2020-09-18 - Zakup i dostawa łóżek, krzeseł i materacy dla Domów Studenckich Politechniki Warszawskiej.
Dodano: 2020-08-13