Rejonowe Przedsiębiorstwo Zieleni Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 25-622 Kielce, ul. Lecha 11a
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 3452880 , fax. 3452880
- Data zamieszczenia: 2009-10-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Rejonowe Przedsiębiorstwo Zieleni Sp. z o.o.
ul. Lecha 11a 11a
25-622 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 3452880, fax. 3452880
REGON: 29041402400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielen.kielce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup fabrycznie nowej przyczepy rolniczej na potrzeby Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni Sp. z o.o. w Kielcach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowej przyczepy rolniczej na potrzeby Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni Sp. z o.o. w Kielcach.Wymagane parametry: 1.Rok produkcji - 2009 2.Ładowność - min 6 t 3.Masa własna - min 2110 kg 4.Długość skrzyni ładunkowej (wewnątrz) - min 4010 mm 5.Szerokość skrzyni ładunkowej (zewnątrz) - min 2100 mm 6.Szerokość skrzyni ładunkowej (wewnątrz) - min 2010 mm 7.Wysokość ścian skrzyni: min 500 mm z możliwością podwyższenia ścian skrzyni o 500 mm 8.Wymiary: (długość, szerokość, wysokość) min 6110/2230/2160 mm 9.Pojemność ładunkowa - min 4 m3 z możliwością powiększenia do 8 m3 10.Wznios powierzchni ładowania - min 1130 mm 11.Rozstaw kół jezdnych - min 1600 mm 12.Rozmiar ogumienia - min 11,5/80- 15,3 12PR 13.Prędkość max min 30 km/h 14.Trzystronny wywrót skrzyni ładunkowej 15.Centralny system ryglowania ścian przy krawędzi podłogi 16.Profilowane ściany o przemysłowej wytrzymałości 17.Koło zapasowe z wieszakiem 18.Zaczep tylny transportowy 19.Okres gwarancji- min 18 miesięcy 20.Dostawca musi zapewnić serwis gwarancyjny i pogwarancyjny - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 342233009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie dotyczy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci niewykluczeni na podstawie ar. 24 ust. 1 i 2 i spełniający warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 4 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający, w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę wymaganych warunków, dokona oceny spełniania tych warunków w oparciu o załączone do oferty dokumenty i oświadczenia. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest: - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b.Oświadczenie o spełnianiu warunków przez wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. c.Oświadczenie wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych..
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielen.kielce.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP I DOSTAWĘ SCENY MOBILNEJ Z ZADASZENIEM dla GMINY MICHAŁÓW
Dodano: 2013-09-30 - Zakup sprzętu do utrzymania dróg i placów.
Dodano: 2010-11-09 - Zakup 2 nowych przyczep rolniczych na potrzeby Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni Sp.z o.o.
Dodano: 2009-07-27 - Zakup 2 nowych przyczep rolniczych na potrzeby Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni Sp. z o.o
Dodano: 2009-07-01