Przetargi.pl
Zakup 2 nowych przyczep rolniczych na potrzeby Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni Sp.z o.o.

Rejonowe Przedsiębiorstwo Zieleni Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 25-622 Kielce, ul. Lecha 11a
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 3452880 , fax. 3452880
  • Data zamieszczenia: 2009-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowe Przedsiębiorstwo Zieleni Sp. z o.o.
    ul. Lecha 11a 11a
    25-622 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 3452880, fax. 3452880
    REGON: 29041402400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zielen.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup 2 nowych przyczep rolniczych na potrzeby Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni Sp.z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymagane parametry: Przyczepa rolnicza fabrycznie nowa - rok produkcji 2009 r. Ładowność : minimum 6 ton Masa własna: minimum 2110 kg Długość skrzyni ładunkowej (wewn.) : minimum 4010 mm Szerokość skrzyni ładunkowej (zewn.): minimum 2100 mm Szerokość skrzyni ładunkowej (wewn.): minimum 2010 mm Wysokość ścian skrzyni: minimum 500 mm z możliwością powyższenia ścian skrzyni o 500 mm Wymiary: (długość, szerokość, wysokośc) minimum 6110/2230/2160 mm Pojemność ładunkowa: minimum 4 m3 z możliwością powiększenia do 8 m3 Wznios powierzni ładowania: minimum 1130 mm Rozstaw kół jezdnych : minimum 1600 mm Rozmiar ogumienia: minimum 11,5/80 - 15,3 12PR Prędkość maksymalna: minimum 30 km/h Trzystronny wywrót skrzyni ładunkowej. Centralny system ryglowania ścian przy krawędzi podłogi . Profilowane ściany o przemysłowej wytrzymałości. Koło zapasowe z wieszakiem. Zaczep tylny transportowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 342233009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci niewykluczeni na podstawie ar. 24 ust. 1 i 2 i spełniający warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 3 ppkt 2 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający, w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę wymaganych warunków, dokona oceny spełniania tych warunków w oparciu o załączone do oferty dokumenty i oświadczenia. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest: - posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b.Oświadczenie o spełnianiu warunków przez wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.Prawo zamówień publicznych c.Oświadczenie wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielen.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach