Gmina Żary o statusie miejskim ogłasza przetarg
- Adres: 68-200 Żary, pl. Rynek
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. (068) 470 83 13 , fax. (068) 470 83 90
- Data zamieszczenia: 2018-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Żary o statusie miejskim
pl. Rynek 1-5
68-200 Żary, woj. lubuskie
tel. (068) 470 83 13, fax. (068) 470 83 90
REGON: 970770540 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zary.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup energii elektycznej dla potrzeb Gminy Żary o statusie miejskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Żary o statusie miejskim na zasadach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 755 z późniejszymi zmianami) oraz w wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych. 2. Zakres zamówienia obejmuje: Dostawę energii elektrycznej do 114 punktów poboru energii elektrycznej, rozliczanych przez 4 wydziały Urzędu Miejskiego w Żarach wyszczególnionych w załączniku nr 1 do OPZ. 3. W wyniku przeprowadzonego postępowania zostanie zawarta 1 umowa (wg. załączonego projektu umowy), obejmująca dostawę energii elektrycznej. Sprzedawca wystawi odrębne faktury obejmujące należności za dany okres rozliczeniowy w rozbiciu na poszczególne PPE, rozliczane przez 4 wydziały Urzędu Miejskiego w Żarach, wynikające z załącznika nr 1. 4. Przedmiot zamówienia nie obejmuje spraw związanych z dystrybucją energii elektrycznej, przyłączeniem, opomiarowaniem i jakością energii wchodzących w zakres odrębnej umowy o świadczenie usług dystrybucji zawartej przez Odbiorcę z operatorem Sieci Dystrybucyjnej. 5. Szczegółowe dane, stanowiące opis przedmiotu zamówienia wraz z planowanym zużyciem energii w okresie trwania przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1 do OPZ. 6. Sprzedawca zobowiązany jest posiadać do czasu rozpoczęcia dostawy energii elektrycznej Umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego OSD umożliwiającą sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD. 7. Wyłoniony Sprzedawca dokona zgłoszenia sprzedaży en. elektrycznej na wszystkie Punkty Poboru Energii Elektrycznej (załącznik nr 1) do Operatora Systemu Dystrybucyjnego - celem uzyskania pozytywnej ich weryfikacji. W tym celu Wykonawca przygotuje również stosowne pełnomocnictwo które przedłoży do podpisu Zamawiającemu. 8. Podane w załączniku nr 2 do OPZ wartości MWh są ilościami szacunkowymi. Określenie przewidywanego poboru energii służy wyborowi najkorzystniejszej oferty i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanych ilościach. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości planowanego zużycia energii elektrycznej wskazanej w załączniku nr 2, bez konieczności zmiany warunków umowy oraz sporządzenia aneksu do umowy. Faktyczne zużycie energii (mniejsze lub większe od prognozy zużycia energii wskazanej w załączniku nr 2 do OPZ), uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb zamawiającego, z tym że niezależnie od wielkości zużycia Sprzedawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w ofercie ceny energii. Rozliczenie dostawy energii odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia energii wg cen jednostkowych i stawek opłat wynikających ze złożonej oferty. 9. Rozliczenie za dostarczoną energię elektryczną dla Gminy Żary o statusie miejskim odbywać się będzie odrębnie: 1) dla PPE wskazanych w załączniku nr 1 do OPZ w pozycji od 1 do 3, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury z załącznikami zawierającymi rozliczenie dla każdego punktu poboru, wystawionych raz na miesiąc. 2) dla PPE wskazanych w załączniku nr 1 do OPZ w pozycji 4, na podstawie prawidłowo wystawionych faktur dla punktu poboru, wystawionych raz na miesiąc. 3) dla PPE wskazanych w załączniku nr 1 do OPZ w pozycji od 5, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury dla punktu poboru, wystawionych raz na miesiąc. 4) dla PPE wskazanych w załączniku nr 1 do OPZ w pozycji od 6 do 114, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury z załącznikami zawierającymi rozliczenie dla każdego punktu poboru, wystawionych raz na miesiąc. 10. Dostawa będąca przedmiotem zamówienia zostanie wykonana na podstawie szczegółowej umowy, (projekt umowy przygotowany przez Zamawiającego). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 15.000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych, 00/100). 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formach i na zasadach określonych w SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca oświadczy, że posiada aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną (sprzedaż energii elektrycznej) zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 755 z późniejszymi zmianami) wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z formularzem oferty, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, wykonawca składa następujące dokumenty: a) Formularz cenowy wypełniony zgodnie z pkt. 11 IDW b)Zobowiązania wymagane postanowieniami ust. 6 pkt. 2 IDW, w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo – jeśli dotyczy. d) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 570). O ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą, który złożył ofertę, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Załączniku Nr 3, Rozdział II SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów Teatru im. Juliusza Osterwy w Gorzowie Wielkopolskim na 2024 roku
Dodano: 2024-01-03 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów zlokalizowanych na terenie Nadleśnictwa Świebodzin w okresie od 01.02.2024 r. do 31.12.2024 r.
Dodano: 2023-12-20 - Dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji dla potrzeb dwóch Biur Powiatowych tj. w Szprotawie i Lubsku LOR ARiMR w województwie lubuskim
Dodano: 2023-12-20 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów gminnych i oświetlenia drogowego na terenie Gminy Nowa Sól na rok 2022
Dodano: 2023-03-11 - Kompleksowe dostawy energii elektrycznej dla SP Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Międzyrzeczu, obejmujące sprzedaż oraz świadczenie usług przesyłu (dystrybucji).
Dodano: 2022-11-09 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej.
Dodano: 2022-10-28 - Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji do obiektów WOSiR
Dodano: 2021-02-02 - „KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY SPÓŁKI KOMUNALNEJ WSCHOWA SP. Z O.O.”
Dodano: 2021-01-20 - Dostawa energii elektrycznej – obejmująca usługę kompleksową, polegającą na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi przesyłania/dystrybucji energii elektrycznej, realizowaną na podstawie umowy kompleksowej, do obiektów trzech Biur Powiatowych Lubuskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
Dodano: 2021-01-11 - Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji do obiektów Wojewódzkiego Ośrodka Sportu i Rekreacji imienia Zbigniewa Majewskiego w Drzonkowie.
Dodano: 2020-12-10